關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學加油站 - Part 61
樓主: lky2008
go

油塘小學加油站 - Part 61 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1981#
發表於 08-5-30 11:46 |只看該作者
我就係night買多咗

原文章由 ccbeauty 於 08-5-30 11:27 發表
雪, if 你有好多, 咁你讓俾我la, 我擺係屋企, 冇muk所謂, but except night, 我日頭會換得好密.

come, if 你會買就幫我買$10, thanks thanks

Rank: 8Rank: 8


17269
1982#
發表於 08-5-30 11:47 |只看該作者
hoganma,

左學校,all students should leave school at 1:00pm.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1983#
發表於 08-5-30 11:47 |只看該作者
死lor, 原來真係放一點ar
原文章由 lky2008 於 08-5-30 11:43 發表

應該一樣架!

Rank: 8Rank: 8


17269
1984#
發表於 08-5-30 11:48 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-5-30 11:46 發表
我就係night買多咗

你買多左好多咩??

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1985#
發表於 08-5-30 11:48 |只看該作者
咁就好拉, 我又有笑料俾大家.



原文章由 hoganmama 於 08-5-30 11:12 發表
omg

睇完你個post, 我忍唔住笑左出黎  

Rank: 8Rank: 8


17269
1986#
發表於 08-5-30 11:49 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-5-30 11:47 發表
死lor, 原來真係放一點ar

咁你快D 99 1點去接hogan啦!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1987#
發表於 08-5-30 11:50 |只看該作者
原文章由 lky2008 於 08-5-30 11:45 發表
美人/hoganma:

想問吓間shop D 鞋會著損腳嗎?我買好多鞋都有呢個情況。

個個人唔同架, 上次我買左jerryma對鞋, 佢穿無事, 我穿就唔掂啦.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1988#
發表於 08-5-30 11:52 |只看該作者
多: 買唔買倒睫毛液呀?????????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1989#
發表於 08-5-30 11:53 |只看該作者
上次fun報料話10元一包night, 我同yanma一人買咗二包.  返到屋企我先發現仲有二包white's night , 加埋屋企有包新的.  太多啦.

我要更正下, 我而家仲要用薄的護墊.  

原文章由 lky2008 於 08-5-30 11:48 發表

你買多左好多咩??

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1990#
發表於 08-5-30 11:54 |只看該作者
我真係發夢lor, 點解又唔覺有通告wor, 亞仔又無講, 好彩99返左黎咋, 唔係真係大wok

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1991#
發表於 08-5-30 11:54 |只看該作者
我都係.

原文章由 come爸嘩 於 08-5-30 11:50 發表

個個人唔同架, 上次我買左jerryma對鞋, 佢穿無事, 我穿就唔掂啦.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1992#
發表於 08-5-30 11:55 |只看該作者
而家無事就得啦

原文章由 hoganmama 於 08-5-30 11:54 發表
我真係發夢lor, 點解又唔覺有通告wor, 亞仔又無講, 好彩99返左黎咋, 唔係真係大wok

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1993#
發表於 08-5-30 11:55 |只看該作者
講咗幾俾人
原文章由 lky2008 於 08-5-30 11:37 發表

買左幾多對呀??

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1994#
發表於 08-5-30 11:55 |只看該作者
你可以試下用幼沙紙磨吓, 應該會好d
原文章由 come爸嘩 於 08-5-30 11:50 發表

個個人唔同架, 上次我買左jerryma對鞋, 佢穿無事, 我穿就唔掂啦.

Rank: 8Rank: 8


17269
1995#
發表於 08-5-30 11:58 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-5-30 11:53 發表
上次fun報料話10元一包night, 我同yanma一人買咗二包.  返到屋企我先發現仲有二包white's night , 加埋屋企有包新的.  太多啦.

我要更正下, 我而家仲要用薄的護墊.  

...

咁又真係幾多喎!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1996#
發表於 08-5-30 11:58 |只看該作者
cc: 你可否同我打電話book九龍灣稻香-
22433855

明晚6:15pm--鄧先生-7位打邊爐tel:90943526

Rank: 8Rank: 8


17269
1997#
發表於 08-5-30 11:59 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-5-30 11:54 發表
我真係發夢lor, 點解又唔覺有通告wor, 亞仔又無講, 好彩99返左黎咋, 唔係真係大wok

好耐之前出左通告!我都唔記得呀!係今朝個工人同女女講開先知。

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1998#
發表於 08-5-30 12:00 |只看該作者
我打左比同學仔媽咪, 佢話係有通告gar 實在太大意la

Rank: 6Rank: 6


8125
1999#
發表於 08-5-30 12:01 |只看該作者
未呀...要湊夠3樣先有7折...而家 group 緊 order, 我有1樣野想買

或者大家再look look有無野有興趣, 7折, 就算 show discounted prices 都仲有7折~

www.strawberrynet.com

原文章由 come爸嘩 於 08-5-30 11:52 AM 發表
多: 買唔買倒睫毛液呀?????????

Rank: 8Rank: 8


17269
2000#
發表於 08-5-30 12:01 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-5-30 11:55 發表
你可以試下用幼沙紙磨吓, 應該會好d

我買親新鞋,99%都會出事!所以著來著去都係舊鞋。
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖