註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
原文章由 ccbeauty 於 08-5-30 11:27 發表 雪, if 你有好多, 咁你讓俾我la, 我擺係屋企, 冇muk所謂, but except night, 我日頭會換得好密. come, if 你會買就幫我買$10, thanks thanks
返回頂部
伯爵府
子爵府
原文章由 lky2008 於 08-5-30 11:43 發表 應該一樣架!
原文章由 雪文 於 08-5-30 11:46 發表 我就係night買多咗
原文章由 hoganmama 於 08-5-30 11:12 發表 omg 睇完你個post, 我忍唔住笑左出黎
原文章由 hoganmama 於 08-5-30 11:47 發表 死lor, 原來真係放一點ar
原文章由 lky2008 於 08-5-30 11:45 發表 美人/hoganma: 想問吓間shop D 鞋會著損腳嗎?我買好多鞋都有呢個情況。
原文章由 lky2008 於 08-5-30 11:48 發表 你買多左好多咩??
原文章由 come爸嘩 於 08-5-30 11:50 發表 個個人唔同架, 上次我買左jerryma對鞋, 佢穿無事, 我穿就唔掂啦.
原文章由 hoganmama 於 08-5-30 11:54 發表 我真係發夢lor, 點解又唔覺有通告wor, 亞仔又無講, 好彩99返左黎咋, 唔係真係大wok
原文章由 lky2008 於 08-5-30 11:37 發表 買左幾多對呀??
原文章由 雪文 於 08-5-30 11:53 發表 上次fun報料話10元一包night, 我同yanma一人買咗二包. 返到屋企我先發現仲有二包white's night , 加埋屋企有包新的. 太多啦. 我要更正下, 我而家仲要用薄的護墊. ...
男爵府
原文章由 come爸嘩 於 08-5-30 11:52 AM 發表 多: 買唔買倒睫毛液呀?????????
原文章由 hoganmama 於 08-5-30 11:55 發表 你可以試下用幼沙紙磨吓, 應該會好d