註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
返回頂部
子爵府
原文章由 多利是 於 08-2-21 16:17 發表 cc美人 同隻佬睇完, 我驚你好唔得閑 bor
原文章由 hoganmama 於 08-2-21 16:30 發表 咁你forward比lan lan la 多, 你應該齊晒gar la
原文章由 ccbeauty 於 08-2-21 16:32 發表 佢肯, 我一於奉陪, but 佢未必肯同我一齊睇, 上次我閂門睇, 佢鬼c 咁大聲話mami要睇salt wet 嘢, 頂:;pppp: :;pppp:
伯爵府
原文章由 come爸嘩 於 08-2-21 15:52 發表 lee個一定啦! (尋日已經買左2包薯片/糖啦) 想問吓果度係咪有小食亭賣三明治/雞翼果d架????
原文章由 come爸嘩 於 08-2-21 16:33 發表 salt wet 嘢 你老公無講錯喎!!!
男爵府
原文章由 龍舌蘭 於 08-2-21 16:46 發表 妳下次俾佢睇先麻. 講明妳都冇睇過的.
原文章由 come爸嘩 於 08-2-21 16:49 發表 龍媽: 咁係咪我比雪: $55-16元=$$39呀???
原文章由 龍舌蘭 於 08-2-21 16:49 發表 雪糕新地單野---------講明先,只是傳聞 : 從來無人要求某公司委任某女士出任該公司要職,即 "同事三分親" 言為信要求聘用 "黃+藍" 入 "形廣告社" 當 "企問" 的情況響現實世界未出現過。 只是某人批准某公司收購某些 ...
原文章由 lky2008 於 08-2-21 16:52 發表 蘭蘭: 你係高層呀?咁清楚既。
原文章由 come爸嘩 於 08-2-21 16:53 發表 hoganma: 咁你點答亞仔呢?
原文章由 ccbeauty 於 08-2-21 04:32 PM 發表 佢肯, 我一於奉陪, but 佢未必肯同我一齊睇, 上次我閂門睇, 佢鬼c 咁大聲話mami要睇salt wet 嘢, 頂:;pppp: :;pppp:
原文章由 多利是 於 08-2-21 16:56 發表 美人 我地通常等d kids 訓左, 先一齊睇~ 之前d人問睇呢d相有無反應, 其實呢個問題都唔洗問我佬, 行動可以証明啦