註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
子爵府
原文章由 KY2004 於 08-1-22 10:48 發表 今朝個市又秩左千3點喇!
返回頂部
珍珠宮
原文章由 hoganmama 於 08-1-22 10:48 發表 大6有無得買? 會唔會平d, 因上星期我老公都幫亞仔係大6琴行買左樣小提琴用gei野, 我唔知個名係咩, 都平過hk
男爵府
原文章由 come爸嘩 於 08-1-22 10:55 發表 我而家食緊芝士圈
原文章由 come爸嘩 於 08-1-22 10:50 發表 我都無眼睇啦, 由佢放係度先啦!!! ky: 你keep住好多貨呀????
大宅
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-22 10:32 發表 係呀2日不見如x3秋啊 我應該busy到今日3點左右會ok可以再上來
原文章由 come爸嘩 於 08-1-22 10:51 發表 ky女女星期五要用啦!!!
原文章由 KY2004 於 08-1-22 10:55 發表 Yummy喎!你未食早餐呀?
原文章由 cyclmama 於 08-1-22 10:57 發表 辛苦你LOR, FRI食多d補番
原文章由 KY2004 於 08-1-22 10:57 發表 邊有咁多$呀!得好少好少啫,不過見佢係咁秩,都好驚。
原文章由 hoganmama 於 08-1-22 10:57 發表 KY, 我老公明天上廣州, 我叫佢去琴行睇下有無 & how much, 佢星期四返落黎如果平好多, 我叫佢買星期四晚攞比你
原文章由 KY2004 於 08-1-22 10:58 發表 我都要食多d補番呀!(唔開心要大食)肥都唔理lu.
原文章由 KY2004 於 08-1-22 10:59 發表 怕唔怕麻煩呀?
原文章由 come爸嘩 於 08-1-22 11:00 發表 你會有幾肥丫?!?!?!?
原文章由 cyclmama 於 08-1-22 11:03 發表 我諗佢點都瘦過我