關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 44
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 44 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17382
1981#
發表於 08-1-15 12:42 |只看該作者
有呀,不過係好早果時lu

原文章由 come爸嘩 於 08-1-15 12:16 發表
HOGANMA今日都無上黎喎????

Rank: 8Rank: 8


17382
1982#
發表於 08-1-15 12:43 |只看該作者
$1000好多架啦(比例計) 你呢個富婆:tongue:



原文章由 come爸嘩 於 08-1-15 12:19 發表
我今日睇倒中旅社廣告~新年初五出發去泰國5天, 都係貴我暑假去時$1000咋

Rank: 8Rank: 8


17382
1983#
發表於 08-1-15 12:45 |只看該作者
我今朝好早呀,8點幾返左公司做野啦留左幾個post之後又做做做

原文章由 come爸嘩 於 08-1-15 12:24 發表

係啦, LOVE同HOGANMA都唔見影????

Rank: 8Rank: 8


17382
1984#
發表於 08-1-15 12:46 |只看該作者
88

原文章由 come爸嘩 於 08-1-15 12:29 發表

我都要閃啦, 去落定學校去, 88!!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1985#
發表於 08-1-15 12:50 |只看該作者
我覺得通常d廣告係呃人gei
原文章由 come爸嘩 於 08-1-15 12:19 發表
我今日睇倒中旅社廣告~新年初五出發去泰國5天, 都係貴我暑假去時$1000咋

Rank: 5Rank: 5


2967
1986#
發表於 08-1-15 13:26 |只看該作者
佢地成日都寫xxxx起ga, 吹x:tongue: :tongue:

原文章由 hoganmama 於 08-1-15 12:50 發表
我覺得通常d廣告係呃人gei
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2967
1987#
發表於 08-1-15 13:31 |只看該作者
我成鬼日都發夢, 所以每日都好
有時夢到d sweet gei, 真係唔想起身
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-15 12:40 發表
我返而晚晚都好好訓: : 1來我成1點先訓,2來日日都好似打仗咁用晒d精力所以一到晚上就好好訓: : 當我果日好夠訓時就會成晚發夢的~~好煩:tongue: :tongue:我留意左好耐發覺都係咁的所以我唔會早訓=辛苦命 8 ...
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2967
1988#
發表於 08-1-15 13:34 |只看該作者
c6隻牙套又要等多一日先返, 我又要lonely多1晚la:cry: :cry:
Be Happy Everyday

Rank: 8Rank: 8


17382
1989#
發表於 08-1-15 14:01 |只看該作者


原文章由 cyclmama 於 08-1-15 13:34 發表
c6隻牙套又要等多一日先返, 我又要lonely多1晚la:cry: :cry:

Rank: 5Rank: 5


2967
1990#
發表於 08-1-15 14:09 |只看該作者
雪, 你整牙套要幾$, C6今次收佢$400/1隻, 算唔算平
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1991#
發表於 08-1-15 14:23 |只看該作者
重新做一隻定點呀 ?? 牙套有好多種價錢的, 我做咗 370元的, 都差唔多.

原文章由 cyclmama 於 08-1-15 14:09 發表
雪, 你整牙套要幾$, C6今次收佢$400/1隻, 算唔算平

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1992#
發表於 08-1-15 14:24 |只看該作者
係咩, 我就係入hotmail無反應, 等我又去試吓.

原文章由 多利是 於 08-1-15 12:37 發表
咁我都唔知點解啦...我特登係e-buddy login yahoo messenger都無反應既

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1993#
發表於 08-1-15 14:28 |只看該作者
多, 我係無用焗爐呀, 細佬送俾我全新的, 可能擺咗有半年-一年啦, 我只用過二次咁多, 一次焗熱面包, 一次焗雞翼又失敗. 所以根本係無用的. 放係到"晒".   加上我仔成日咳, 熱氣嘢係好少食, 都無咩用. 當時都係諗住唔好晒攞返來.

你要唔要呀, 送俾你.   如果唔係, 我諗住送俾我女幼稚園, 可能會接受   size係普通微波爐的size呀, 如你要准确的size, 我返去度.  

原文章由 多利是 於 08-1-15 12:25 發表


why 你要清左部焗爐?? 唔好用咩?? 有幾大部??

Rank: 5Rank: 5


2967
1994#
發表於 08-1-15 14:29 |只看該作者
重新做ga, 所以隻牙要聽日先返, 條友仔又話趕俾我隻佬yesterday就得, 妖, 吹水:tongue: :tongue:
原文章由 雪文 於 08-1-15 14:23 發表
重新做一隻定點呀 ?? 牙套有好多種價錢的, 我做咗 370元的, 都差唔多.
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1995#
發表於 08-1-15 14:30 |只看該作者
仲有幾個post開新part.

各位姐妹准備啦

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1996#
發表於 08-1-15 14:31 |只看該作者
可能間廠趕唔起.  我隻牙當時個牙醫都話一隻多數得, 多就可能難.

原文章由 cyclmama 於 08-1-15 14:29 發表
重新做ga, 所以隻牙要聽日先返, 條友仔又話趕俾我隻佬yesterday就得, 妖, 吹水:tongue: :tongue:

Rank: 5Rank: 5


2967
1997#
發表於 08-1-15 14:33 |只看該作者
舊年我都買咗過, 一買返嚟, 差不多日日都整旦糕, e+冇咗bun bun 就懶咗冇整lu

原文章由 雪文 於 08-1-15 14:28 發表
多, 我係無用焗爐呀, 細佬送俾我全新的, 可能擺咗有半年-一年啦, 我只用過二次咁多, 一次焗熱面包, 一次焗雞翼又失敗. 所以根本係無用的. 放係到"晒".   加上我仔成日咳, 熱氣嘢係好少食, 都無咩用. 當時都係諗住唔 ...
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6


8125
1998#
發表於 08-1-15 14:41 |只看該作者
微波爐咁大隻?? 咁都幾大隻bor..我屋企有隻細既, 都未用過, 我唔敢要呀..驚要左比佬e e o o...我要返去唸下有無地方放先得

原文章由 雪文 於 08-1-15 02:28 PM 發表
多, 我係無用焗爐呀, 細佬送俾我全新的, 可能擺咗有半年-一年啦, 我只用過二次咁多, 一次焗熱面包, 一次焗雞翼又失敗. 所以根本係無用的. 放係到"晒".   加上我仔成日咳, 熱氣嘢係好少食, 都無咩用. 當時都係諗住唔 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1999#
發表於 08-1-15 14:42 |只看該作者
我听你提過. 我呢個超級忙人, 家務大把等住我做, 加上我對做呢D又無興趣.

原文章由 cyclmama 於 08-1-15 14:33 發表
舊年我都買咗過, 一買返嚟, 差不多日日都整旦糕, e+冇咗bun bun 就懶咗冇整lu

Rank: 5Rank: 5


2967
2000#
發表於 08-1-15 14:45 |只看該作者
等我有mood, 到時整俾你地試吓, 不過唔好其望咁高wor
原文章由 雪文 於 08-1-15 14:42 發表
我听你提過. 我呢個超級忙人, 家務大把等住我做, 加上我對做呢D又無興趣.
Be Happy Everyday
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖