註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
原文章由 龍舌蘭 於 08-1-8 14:49 發表
返回頂部
男爵府
原文章由 come爸嘩 於 08-1-8 15:05 發表 KY: 間舖在麗港城, 叫hair station, 搵亞ken, 佢星期四off. 你想幾時剪?????
原文章由 hoganmama 於 08-1-8 14:42 發表 當然高賣低買就好啦, 但我怕唔知幾時係高幾時係低lor
原文章由 come爸嘩 於 08-1-8 15:09 發表 Ky: 你知唔知保濕精華邊個牌子好d? CLINIQUE OR SOFINA??
原文章由 KY2004 於 08-1-8 15:23 發表 come come: 我覺得biotherm已唔錯。C or S係保濕麻麻地啦!你亦可試下Vichy的保濕essence(係大的manning有),聽聞好好喎。
原文章由 龍舌蘭 於 08-1-8 15:20 發表 come: 心癮 今日密探放假. ky: 妳地學校d數, 真係幾考人的. love: 玩得開心嗎 ? 又要準備下一場啦. 妳去上海時幾多度 ? 妳女著咩鞋 ? 我要準備買毛毛鞋俾女啦, ...
原文章由 come爸嘩 於 08-1-8 15:27 發表 Ky: BIOTHERM唔知係咪我用慣左, 所以D皮膚都係好乾呀.
原文章由 come爸嘩 於 08-1-8 15:23 發表 KY: 唔難搵的, 去到迦南幼稚園對面有間OK, 再向碼頭方向行4-5間舖就到, 你做2樣野起碼3HRS以上啦.
原文章由 KY2004 於 08-1-8 15:31 發表 come come: 你試吓佢支保濕essence丫!淺綠色不過係細樽的(唔係aquasource),約$4xx.而家aquasource都啱啱轉用light purple色的peel line(好似咁串),話令D skin colour 光亮D喎,唔知好唔好。不過我D skin咁差,真係要轉吓先。 ...
原文章由 come爸嘩 於 08-1-8 15:31 發表 雪文: 你99幾時落黎?張票最遲要幾時送到惠州?我有可能26/1上惠州喎!!
原文章由 KY2004 於 08-1-8 15:35 發表 C啦!我連迦南都唔知係邊呀?點搵呀? 有冇第2間介紹呢?
原文章由 KY2004 於 08-1-8 15:36 發表 come come: 你去惠州過年呀?
原文章由 KY2004 於 08-1-8 15:28 發表 蘭蘭: 我唔覺佢呢條數深喎!淺到C,係佢唔用腦咋! 你都未答25號出唔出來喎?
原文章由 龍舌蘭 於 08-1-8 15:40 發表 唔係深, 但要諗好多.....妳地學校成日玩d奧數題. 可能我蠢. 25號未必出到黎呀, 去完旅行返來可能好多野做.
原文章由 come爸嘩 於 08-1-8 15:42 發表 龍媽: 盡量就吓, 25/1出黎啦.
原文章由 come爸嘩 於 08-1-8 15:36 發表 我LEE排塊臉好乾好乾(之前都係乾, 但無而家咁誇架), 所以想轉下新牌子囉.