關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 43
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 43 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1981#
發表於 08-1-8 15:14 |只看該作者
原文章由 龍舌蘭 於 08-1-8 14:49 發表

又可以上來呀?

Rank: 6Rank: 6


6601
1982#
發表於 08-1-8 15:20 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-8 15:05 發表
KY: 間舖在麗港城, 叫hair station, 搵亞ken, 佢星期四off.
你想幾時剪?????

come come:

難唔難搵呀?我想做負離子電直同treatment,要做幾耐呀?我以前要4-5hours。

打算下星期整。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1983#
發表於 08-1-8 15:20 |只看該作者
唉.....
呢樣無人會知.
我又無咩自己的主見, 所以俾唔到意見.


原文章由 hoganmama 於 08-1-8 14:42 發表
當然高賣低買就好啦, 但我怕唔知幾時係高幾時係低lor

Rank: 6Rank: 6


8953
1984#
發表於 08-1-8 15:20 |只看該作者
come:
心癮
今日密探放假.

ky:
妳地學校d數, 真係幾考人的.

love:
玩得開心嗎 ?  又要準備下一場啦.
妳去上海時幾多度 ? 妳女著咩鞋 ?  我要準備買毛毛鞋俾女啦, 上年個對太細了, 今年個間野冇我女個碼.

Rank: 6Rank: 6


6601
1985#
發表於 08-1-8 15:23 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-8 15:09 發表
Ky: 你知唔知保濕精華邊個牌子好d? CLINIQUE OR SOFINA??

come come:

我覺得biotherm已唔錯。C or S係保濕麻麻地啦!你亦可試下Vichy的保濕essence(係大的manning有),聽聞好好喎。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1986#
發表於 08-1-8 15:23 |只看該作者
KY: 唔難搵的, 去到迦南幼稚園對面有間OK, 再向碼頭方向行4-5間舖就到, 你做2樣野起碼3HRS以上啦.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1987#
發表於 08-1-8 15:27 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 08-1-8 15:23 發表

come come:

我覺得biotherm已唔錯。C or S係保濕麻麻地啦!你亦可試下Vichy的保濕essence(係大的manning有),聽聞好好喎。

Ky: BIOTHERM唔知係咪我用慣左, 所以D皮膚都係好乾呀.

Rank: 6Rank: 6


6601
1988#
發表於 08-1-8 15:28 |只看該作者
原文章由 龍舌蘭 於 08-1-8 15:20 發表
come:
心癮
今日密探放假.

ky:
妳地學校d數, 真係幾考人的.

love:
玩得開心嗎 ?  又要準備下一場啦.
妳去上海時幾多度 ? 妳女著咩鞋 ?  我要準備買毛毛鞋俾女啦,  ...

蘭蘭:

我唔覺佢呢條數深喎!淺到C,係佢唔用腦咋!

你都未答25號出唔出來喎?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1989#
發表於 08-1-8 15:31 |只看該作者
雪文: 你99幾時落黎?張票最遲要幾時送到惠州?我有可能26/1上惠州喎!!

Rank: 6Rank: 6


6601
1990#
發表於 08-1-8 15:31 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-8 15:27 發表

Ky: BIOTHERM唔知係咪我用慣左, 所以D皮膚都係好乾呀.

come come:

你試吓佢支保濕essence丫!淺綠色不過係細樽的(唔係aquasource),約$4xx.而家aquasource都啱啱轉用light purple色的peel line(好似咁串),話令D skin colour 光亮D喎,唔知好唔好。不過我D skin咁差,真係要轉吓先。

Rank: 6Rank: 6


6601
1991#
發表於 08-1-8 15:35 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-8 15:23 發表
KY: 唔難搵的, 去到迦南幼稚園對面有間OK, 再向碼頭方向行4-5間舖就到, 你做2樣野起碼3HRS以上啦.

C啦!我連迦南都唔知係邊呀?點搵呀?
有冇第2間介紹呢?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1992#
發表於 08-1-8 15:36 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 08-1-8 15:31 發表

come come:

你試吓佢支保濕essence丫!淺綠色不過係細樽的(唔係aquasource),約$4xx.而家aquasource都啱啱轉用light purple色的peel line(好似咁串),話令D skin colour 光亮D喎,唔知好唔好。不過我D skin咁差,真係要轉吓先。 ...

LEE排塊臉好乾好乾(之前都係乾, 但無而家咁誇架), 所以想轉下新牌子囉.

Rank: 6Rank: 6


6601
1993#
發表於 08-1-8 15:36 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-8 15:31 發表
雪文: 你99幾時落黎?張票最遲要幾時送到惠州?我有可能26/1上惠州喎!!

come come:

你去惠州過年呀?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1994#
發表於 08-1-8 15:37 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 08-1-8 15:35 發表

C啦!我連迦南都唔知係邊呀?點搵呀?
有冇第2間介紹呢?

我好多年都幫親LEE間, 無乜點去其他呀.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1995#
發表於 08-1-8 15:40 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 08-1-8 15:36 發表

come come:

你去惠州過年呀?

我公司今年新團年飯可能會在惠州食(我公司的分公司), 食完即落HK.
(我估有八成機會, HK公司加埋得9個人, 大陸公司有幾拾人)

Rank: 6Rank: 6


8953
1996#
發表於 08-1-8 15:40 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 08-1-8 15:28 發表

蘭蘭:

我唔覺佢呢條數深喎!淺到C,係佢唔用腦咋!

你都未答25號出唔出來喎?


唔係深, 但要諗好多.....妳地學校成日玩d奧數題.  可能我蠢.

25號未必出到黎呀, 去完旅行返來可能好多野做.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1997#
發表於 08-1-8 15:42 |只看該作者
原文章由 龍舌蘭 於 08-1-8 15:40 發表


唔係深, 但要諗好多.....妳地學校成日玩d奧數題.  可能我蠢.

25號未必出到黎呀, 去完旅行返來可能好多野做.

龍媽: 盡量就吓, 25/1出黎啦.

Rank: 6Rank: 6


8953
1998#
發表於 08-1-8 15:42 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 08-1-8 15:35 發表

C啦!我連迦南都唔知係邊呀?點搵呀?
有冇第2間介紹呢?

個都叫麗港中心. 係麗港地商場前些少.
迦南係 容鳳書健康院 向前行一條街就到.

Rank: 6Rank: 6


8953
1999#
發表於 08-1-8 15:43 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-8 15:42 發表

龍媽: 盡量就吓, 25/1出黎啦.

come:
我老闆放過我, 我媽都未必放過我呀. 個日星期五, 唔知洗唔洗去學校接放學.:-|

Rank: 6Rank: 6


6601
2000#
發表於 08-1-8 15:45 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-8 15:36 發表

我LEE排塊臉好乾好乾(之前都係乾, 但無而家咁誇架), 所以想轉下新牌子囉.

試vichy啦!或者你用吓neutrogena的保濕mask,平亦好正。仲有laneige的sleeping water mask都好正,非常保濕,搽左瞓覺,第2朝先洗乾淨.$280.

[ 本文章最後由 KY2004 於 08-1-8 15:47 編輯 ]
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖