註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
大宅
原文章由 come爸嘩 於 07-12-20 14:38 發表 15度唔係好咋啫!!!
返回頂部
伯爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-12-20 14:33 發表 我媽6x歲, 佢今次(上星期去2次, 一次自己去, 一次又係同我女去)係第3次去工展會啦....買呀買呀
男爵府
原文章由 雪文 於 07-12-20 14:39 發表 吓 咁唔食雞啦
原文章由 hoganmama 於 07-12-20 14:39 發表 嘩, 上大6都洗2萬
原文章由 come爸嘩 於 07-12-20 14:39 發表 我媽話拖住女女入場, 果人都無要佢買
原文章由 雪文 於 07-12-20 14:34 發表 報料 : 今日原來係Jusco吉日, 藍田各大超市都有95折. 我買咗二個咸豬腳煲湯. 你哋話冬至鮮雞會幾錢一隻呢, 我要唔要今, 明二日買定 ??
珍珠宮
原文章由 龍舌蘭 於 07-12-20 14:40 發表 其實自已忍心時又會有d心痛的. 對嗎 ? 希望阿女真真明白到名媽d苦心啦.
原文章由 雪文 於 07-12-20 14:46 發表 講真, 我睇到都有D唔忍心
原文章由 iloveyoub4 於 07-12-20 14:45 發表 我試過同朋友D女去海浪公園當時佢個女7歲我個女5歲,我地2個小朋友都無買票,抱住佢地照出去JA
原文章由 come爸嘩 於 07-12-20 15:05 發表 ky: 我2隻腳貼左6塊膠布:cry: :cry: :cry: :cry:
原文章由 KY2004 於 07-12-20 15:08 發表 咁慘呀! 有冇第2對鞋係公司呀?
原文章由 cyclmama 於 07-12-20 15:12 發表 大陸之旅有變, 老公話next week可能可以收番部分$, 如果早收到就會去, 遲收就要cancel.:cry: :cry: 不過我諗住照攞假先, 去唔成先cancel.
原文章由 come爸嘩 於 07-12-20 15:12 發表 NO LA!!! 而家要坐定定, 唔成日行黎行去.....
原文章由 cyclmama 於 07-12-20 15:14 發表 come , ky 你地有冇用過括腳貼, chi係鞋果種.