關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 42
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 42 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2967
1981#
發表於 07-12-20 14:40 |只看該作者
我得上次食飯果件褸ga, 其他果d好溥jar
原文章由 come爸嘩 於 07-12-20 14:38 發表

15度唔係好咋啫!!!
Be Happy Everyday

Rank: 8Rank: 8


17382
1982#
發表於 07-12-20 14:41 |只看該作者
買呀買呀


原文章由 come爸嘩 於 07-12-20 14:33 發表

我媽6x歲, 佢今次(上星期去2次, 一次自己去, 一次又係同我女去)係第3次去工展會啦....買呀買呀

Rank: 6Rank: 6


8953
1983#
發表於 07-12-20 14:42 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-12-20 14:39 發表
   咁唔食雞啦

今年冬至d酒樓菜單都嚇c人...
平的都要3xxx 一圍, 睇得下的要6xxx 搶錢啊~~~~~~~~~~~€

Rank: 8Rank: 8


17382
1984#
發表於 07-12-20 14:43 |只看該作者
應該洗唔晒的 我估計$12000左右


原文章由 hoganmama 於 07-12-20 14:39 發表
嘩, 上大6都洗2萬   

Rank: 8Rank: 8


17382
1985#
發表於 07-12-20 14:45 |只看該作者
我試過同朋友D女去海浪公園當時佢個女7歲我個女5歲,我地2個小朋友都無買票,抱住佢地照出去JA

原文章由 come爸嘩 於 07-12-20 14:39 發表

我媽話拖住女女入場, 果人都無要佢買

Rank: 6Rank: 6


6601
1986#
發表於 07-12-20 14:46 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-12-20 14:34 發表
報料 : 今日原來係Jusco吉日, 藍田各大超市都有95折.

我買咗二個咸豬腳煲湯.

你哋話冬至鮮雞會幾錢一隻呢, 我要唔要今, 明二日買定 ??

買定都好喎!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1987#
發表於 07-12-20 14:46 |只看該作者
講真, 我睇到都有D唔忍心

原文章由 龍舌蘭 於 07-12-20 14:40 發表

其實自已忍心時又會有d心痛的. 對嗎 ? 希望阿女真真明白到名媽d苦心啦.

Rank: 8Rank: 8


17382
1988#
發表於 07-12-20 14:47 |只看該作者
小小啦,但睇到佢思想一路識諗一路成熟,我諗呢點比較重要

原文章由 龍舌蘭 於 07-12-20 14:40 發表

其實自已忍心時又會有d心痛的. 對嗎 ? 希望阿女真真明白到名媽d苦心啦.

Rank: 8Rank: 8


17382
1989#
發表於 07-12-20 14:50 |只看該作者
我係無得返轉頭MA,呢一刻我一定要堅持囉
堅持堅持 堅持堅持 堅持堅持


原文章由 雪文 於 07-12-20 14:46 發表
講真, 我睇到都有D唔忍心

Rank: 8Rank: 8


17382
1990#
發表於 07-12-20 14:51 |只看該作者
做野先

Rank: 6Rank: 6


6601
1991#
發表於 07-12-20 14:58 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-12-20 14:45 發表
我試過同朋友D女去海浪公園當時佢個女7歲我個女5歲,我地2個小朋友都無買票,抱住佢地照出去JA

咁都得!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1992#
發表於 07-12-20 15:05 |只看該作者
ky: 我2隻腳貼左6塊膠布:cry: :cry: :cry: :cry:

Rank: 6Rank: 6


6601
1993#
發表於 07-12-20 15:08 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-12-20 15:05 發表
ky: 我2隻腳貼左6塊膠布:cry: :cry: :cry: :cry:

咁慘呀!
有冇第2對鞋係公司呀?

Rank: 5Rank: 5


2967
1994#
發表於 07-12-20 15:12 |只看該作者
大陸之旅有變, 老公話next week可能可以收番部分$, 如果早收到就會去, 遲收就要cancel.:cry: :cry:

不過我諗住照攞假先, 去唔成先cancel.
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1995#
發表於 07-12-20 15:12 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 07-12-20 15:08 發表

咁慘呀!
有冇第2對鞋係公司呀?

NO LA!!! 而家要坐定定, 唔成日行黎行去.....

Rank: 5Rank: 5


2967
1996#
發表於 07-12-20 15:14 |只看該作者
come , ky
你地有冇用過括腳貼, chi係鞋果種.
原文章由 KY2004 於 07-12-20 15:08 發表

咁慘呀!
有冇第2對鞋係公司呀?
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1997#
發表於 07-12-20 15:14 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-12-20 15:12 發表
大陸之旅有變, 老公話next week可能可以收番部分$, 如果早收到就會去, 遲收就要cancel.:cry: :cry:

不過我諗住照攞假先, 去唔成先cancel.

CY: 收$要緊, 放假去玩機會大把啦!

Rank: 6Rank: 6


6601
1998#
發表於 07-12-20 15:14 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-12-20 15:12 發表

NO LA!!! 而家要坐定定, 唔成日行黎行去.....

:( :( :(

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1999#
發表於 07-12-20 15:15 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-12-20 15:14 發表
come , ky
你地有冇用過括腳貼, chi係鞋果種.

無呀, 係點架??????????

Rank: 6Rank: 6


6601
2000#
發表於 07-12-20 15:16 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-12-20 15:14 發表
come , ky
你地有冇用過括腳貼, chi係鞋果種.

有!不過我係用來墊鞋for preventing甩鞋!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖