關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 34
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 34 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1981#
發表於 07-10-11 11:59 |只看該作者
我都唔方便架, 我媽下下要去到官塘攞表, 我係公司填好又要行去官塘交表, 不過為慳返50大元, 無法啦......
係喎, 又12點啦, 今日幾快過:time: :time: :time: :time:


原文章由 novemberwm 於 07-10-11 11:56 硐表


表由我妹負責(佢個friend做銀行),我負責填表, 我妹或我mami或我隻佬負責交表, 好似最辛苦個個就係我... 填咁多份,諗住整d 印仔chop chop 下方便d....不過要整好多個....都係好麻煩.

食飯先啦....all :time: :time: . ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1982#
發表於 07-10-11 12:00 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-10-11 11:58 硐表
哦, 有discount咩???

而家唔知仲有無.:(

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1983#
發表於 07-10-11 12:03 |只看該作者
我朋友下星期又去france, 都唔知買唔買好
原文章由 come爸嘩 於 07-10-11 12:00 硐表

而家唔知仲有無.:(

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1984#
發表於 07-10-11 12:05 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-10-11 12:03 硐表
唉…我朋友下星期又去france, 都唔知買唔買好

為返hk幾多折呀????????????????

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1985#
發表於 07-10-11 12:06 |只看該作者
唔係平好多咋, tax 12%, 另平小小, 可能維起都係得85
原文章由 come爸嘩 於 07-10-11 12:05 硐表

為返hk幾多折呀????????????????

Rank: 8Rank: 8


17382
1986#
發表於 07-10-11 12:09 |只看該作者
係啦今日唔知點解時間好快過


原文章由 come爸嘩 於 07-10-11 11:59 硐表
我都唔方便架, 我媽下下要去到官塘攞表, 我係公司填好又要行去官塘交表, 不過為慳返50大元, 無法啦......
係喎, 又12點啦, 今日幾快過:time: :time: :time: :time:


...

Rank: 8Rank: 8


17382
1987#
發表於 07-10-11 12:12 |只看該作者
今過星期六返珠海,星期日先返 當休息下:cry:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1988#
發表於 07-10-11 12:13 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-10-11 12:06 硐表
唔係平好多咋, tax 扣12%, 另平小小, 可能維起都係得85折

咁都唔係平好多咋喎! d人成日話去掃貨, 我仲以為起碼有7折添!!!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1989#
發表於 07-10-11 12:16 |只看該作者
因為紙水高左ma, 所以我都唔知買唔買好, 不過佢1年都去幾次歐洲
原文章由 come爸嘩 於 07-10-11 12:13 硐表

咁都唔係平好多咋喎! d人成日話去掃貨, 我仲以為起碼有7折添!!!

Rank: 8Rank: 8


17382
1990#
發表於 07-10-11 12:21 |只看該作者
真善mo

原文章由 hoganmama 於 07-10-11 12:16 硐表
因為紙水高左ma, 所以我都唔知買唔買好, 不過佢1年都去幾次歐洲

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1991#
發表於 07-10-11 12:23 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-10-11 12:16 硐表
因為紙水高左ma, 所以我都唔知買唔買好, 不過佢1年都去幾次歐洲

咁都唔駛心急啦, 你個friend成日去的話!
係咪隻330賺左$$, 所以身痕呀

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1992#
發表於 07-10-11 12:24 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-11 12:21 硐表
真善mo

你都可以架!!!
星期六你老公又上去砌車呀???????????

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1993#
發表於 07-10-11 12:26 |只看該作者
上次買個肚臍, hk48, italy4 (未扣稅), 扣埋稅就36 lor
原文章由 come爸嘩 於 07-10-11 12:13 硐表

咁都唔係平好多咋喎! d人成日話去掃貨, 我仲以為起碼有7折添!!!

Rank: 8Rank: 8


17382
1994#
發表於 07-10-11 12:28 |只看該作者
可以,一年去3次洲就得
係呀佢又又上去砌車:tongue: 我咪又跟團囉



原文章由 come爸嘩 於 07-10-11 12:24 硐表

你都可以架!!!
星期六你老公又上去砌車呀???????????

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1995#
發表於 07-10-11 12:29 |只看該作者
小小la , 不過另外又有d蝕緊, 所以先唔知買唔買好lo
原文章由 come爸嘩 於 07-10-11 12:23 硐表

咁都唔駛心急啦, 你個friend成日去的話!
係咪隻330賺左$$, 所以身痕呀

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1996#
發表於 07-10-11 12:29 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-10-11 12:26 硐表
上次買個肚臍, hk賣4千8, italy買4千 (未扣稅), 扣埋稅就3千6 lor

都有成75折喎!??!?!?!?!??

你今次想買邊個款? 我想買jerry媽個款, 不過要淺藍帶的.

Rank: 8Rank: 8


17382
1997#
發表於 07-10-11 12:29 |只看該作者
咁又真係平好多wor,不過e+歐元升左咁多應該無差咁遠:cry:

原文章由 hoganmama 於 07-10-11 12:26 硐表
上次買個肚臍, hk賣4千8, italy買4千 (未扣稅), 扣埋稅就3千6 lor

Rank: 8Rank: 8


17382
1998#
發表於 07-10-11 12:31 |只看該作者
我見hagnama用緊果個都幾好,又可以裝到野(夠大)
,唔知幾$$


原文章由 come爸嘩 於 07-10-11 12:29 硐表

都有成75折喎!??!?!?!?!??

你今次想買邊個款? 我想買jerry媽個款, 不過要淺藍帶的.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1999#
發表於 07-10-11 12:35 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-11 12:31 硐表
我見hagnama用緊果個都幾好,又可以裝到野(夠大)
,唔知幾$$

咦? 你又身痕??????
咁你想唔想上珠海架?????

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
2000#
發表於 07-10-11 12:36 |只看該作者
就係36 lor, 我想買個LV, 我諗緊買個speedy 30定買個Neverfull lor, speedy返工都幾好親ma
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-11 12:31 硐表
我見hagnama用緊果個都幾好,又可以裝到野(夠大)
,唔知幾$$
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖