註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
原文章由 novemberwm 於 07-10-11 11:56 硐表 表由我妹負責(佢個friend做銀行),我負責填表, 我妹或我mami或我隻佬負責交表, 好似最辛苦個個就係我... 填咁多份,諗住整d 印仔chop chop 下方便d....不過要整好多個....都係好麻煩. 食飯先啦....all :time: :time: . ...
返回頂部
原文章由 hoganmama 於 07-10-11 11:58 硐表 哦, 有discount咩???
子爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-10-11 12:00 硐表 而家唔知仲有無.:(
原文章由 hoganmama 於 07-10-11 12:03 硐表 唉…我朋友下星期又去france, 都唔知買唔買好
原文章由 come爸嘩 於 07-10-11 12:05 硐表 為返hk幾多折呀????????????????
伯爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-10-11 11:59 硐表 我都唔方便架, 我媽下下要去到官塘攞表, 我係公司填好又要行去官塘交表, 不過為慳返50大元, 無法啦...... 係喎, 又12點啦, 今日幾快過:time: :time: :time: :time: ...
原文章由 hoganmama 於 07-10-11 12:06 硐表 唔係平好多咋, tax 扣12%, 另平小小, 可能維起都係得85折
原文章由 come爸嘩 於 07-10-11 12:13 硐表 咁都唔係平好多咋喎! d人成日話去掃貨, 我仲以為起碼有7折添!!!
原文章由 hoganmama 於 07-10-11 12:16 硐表 因為紙水高左ma, 所以我都唔知買唔買好, 不過佢1年都去幾次歐洲
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-11 12:21 硐表 真善mo
原文章由 come爸嘩 於 07-10-11 12:24 硐表 你都可以架!!! 星期六你老公又上去砌車呀???????????
原文章由 come爸嘩 於 07-10-11 12:23 硐表 咁都唔駛心急啦, 你個friend成日去的話! 係咪隻330賺左$$, 所以身痕呀
原文章由 hoganmama 於 07-10-11 12:26 硐表 上次買個肚臍, hk賣4千8, italy買4千 (未扣稅), 扣埋稅就3千6 lor
原文章由 come爸嘩 於 07-10-11 12:29 硐表 都有成75折喎!??!?!?!?!?? 你今次想買邊個款? 我想買jerry媽個款, 不過要淺藍帶的.
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-11 12:31 硐表 我見hagnama用緊果個都幾好,又可以裝到野(夠大) ,唔知幾$$