關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 30
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 30 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2065
1981#
發表於 07-8-21 10:23 |只看該作者
ntd ntd

原文章由 雪文 於 07-8-21 09:58 發表
各位有月餅多的話, 中秋後個日俾我都OK,因我爸27日飛機去印尼.

Rank: 5Rank: 5


3212
1982#
發表於 07-8-21 10:24 |只看該作者
原文章由 katiekma 於 07-8-21 10:17 發表
2姐妹住咁近,互相照應真系好。你妹妹全職 mami就更 perfect


我都係咁話. . 個日八號打得又咁急, 我都未走得住, 後尾都係叫我妹妹去接阿囝渣... 我妹妹同我地住暫時, 佢未嫁...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1983#
發表於 07-8-21 10:29 |只看該作者
我媽決定唔去啦, 我有一個舅父和亞姨10月初會來香港.  
又要准備大量手信啦, 都好煩, 太多太多親屬

原文章由 come爸嘩 於 07-8-21 10:23 發表
ok!!
咁你媽去唔去???

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1984#
發表於 07-8-21 10:30 |只看該作者
katiekma, come, 雪文都無問題, 其他人點呀????


原文章由 katiekma 於 07-8-21 10:09 發表
想問下 8/26 去 Jerry Ma 屋企玩有沒有變更?

Rank: 8Rank: 8


17382
1985#
發表於 07-8-21 10:30 |只看該作者
我妹係全職 mami (佢就好啦我都好想呀)
我行去妹妹屋企只係5分鐘only

原文章由 katiekma 於 07-8-21 10:17 發表
2姐妹住咁近,互相照應真系好。你妹妹全職 mami就更 perfect

Rank: 8Rank: 8


17382
1986#
發表於 07-8-21 10:31 |只看該作者
haha應該的


原文章由 novemberwm 於 07-8-21 10:17 發表


OK ar . 唔該細, 張大小姐....:loveliness: :loveliness:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1987#
發表於 07-8-21 10:32 |只看該作者
Love,要唔要我同你接囡, 咁你唔使返油塘.

到時你叫你留你妹電話俾我, 我約6點3到打俾佢.

原文章由 iloveyoub4 於 07-8-21 10:03 發表
我囡都唔洗返學
放梗暑假wor
我要返油塘接左囡先再出去呀e+我妹睇住佢先嗎

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1988#
發表於 07-8-21 10:32 |只看該作者
你同佢地熟唔熟架? 到時帶佢地周圍食下野咁囉.

原文章由 雪文 於 07-8-21 10:29 發表
我媽決定唔去啦, 我有一個舅父和亞姨10月初會來香港.  
又要准備大量手信啦, 都好煩, 太多太多親屬

Rank: 8Rank: 8


17382
1989#
發表於 07-8-21 10:32 |只看該作者
落單計的,佢地好似無任食

[quote]原文章由 funbabyhk 於 07-8-21 10:21 發表
hihi~唔該晒
看餐牌叫

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1990#
發表於 07-8-21 10:33 |只看該作者
我囡今個星期六面試童軍, 9月1日就正式加入童軍啦

Rank: 8Rank: 8


17382
1991#
發表於 07-8-21 10:36 |只看該作者
唔洗啦唔該曬 我搭mtr都係6點30到


原文章由 雪文 於 07-8-21 10:32 發表
Love,要唔要我同你接囡, 咁你唔使返油塘.

到時你叫你留你妹電話俾我, 我約6點3到打俾佢.

Rank: 5Rank: 5


3212
1992#
發表於 07-8-21 10:36 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-8-21 10:29 發表
我媽決定唔去啦, 我有一個舅父和亞姨10月初會來香港.  
又要准備大量手信啦, 都好煩, 太多太多親屬


手信呢家野… 係印尼過黎ar? 我都有個姨婆成家人都係印尼, 佢地上次過黎, 我聽我mami 話, 佢地仲意d玉器同埋d手飾(豬耳繩--我諗個d law..) 佢地都好仲意食辣…個d野 ar

Rank: 5Rank: 5


3212
1993#
發表於 07-8-21 10:38 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-8-21 10:30 發表
katiekma, come, 雪文都無問題, 其他人點呀????


係什麼活動黎ge? 有冇details Thanks!!

Rank: 5Rank: 5


2065
1994#
發表於 07-8-21 10:39 |只看該作者
love & novemberwm,

你地2個同妹妹感情應該很好,我第二個妹自亞媽死後, 自己1個人住800呎, 除過時過節食飯外, 平時都好小聯絡

原文章由 novemberwm 於 07-8-21 10:24 發表


我都係咁話. . 個日八號打得又咁急, 我都未走得住, 後尾都係叫我妹妹去接阿囝渣... 我妹妹同我地住暫時, 佢未嫁...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1995#
發表於 07-8-21 10:40 |只看該作者
熟, 大家親人嘛.  不過我話印尼親戚好多, 只是我伯父一個都生咗八個子女, 有5個結咗婚, 又要幾份等等.



原文章由 come爸嘩 於 07-8-21 10:32 發表
你同佢地熟唔熟架? 到時帶佢地周圍食下野咁囉.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1996#
發表於 07-8-21 10:42 |只看該作者
我哋多數買冬菇, 朱古力, 蝦米等.

come,你行開批發零食個間, 同我睇吓而家washabi餅仔幾錢一磅?  我見鰂魚涌賣 $65.-呀, 我想買來送俾小朋友食.


原文章由 novemberwm 於 07-8-21 10:36 發表


手信呢家野… 係印尼過黎ar? 我都有個姨婆成家人都係印尼, 佢地上次過黎, 我聽我mami 話, 佢地仲意d玉器同埋d手飾(豬耳繩--我諗個d law..) 佢地都好仲意食辣…個d野 ar

Rank: 5Rank: 5


3212
1997#
發表於 07-8-21 10:48 |只看該作者
原文章由 katiekma 於 07-8-21 10:39 發表
love & novemberwm,

你地2個同妹妹感情應該很好,我第二個妹自亞媽死後, 自己1個人住800呎, 除過時過節食飯外, 平時都好小聯絡

兩姐妹一世人, 冇計啦, 我妹妹好鍚我對化骨龍架, 我諗比我同我隻佬買得仲多野比佢地, 我個女同我妹妹細個個時一模一樣都係咁Ge 樣, 性格都係咁巴辣, 所以我妹特別鍚個女.. 感情真係好好...:loveliness: :loveliness:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1998#
發表於 07-8-21 10:50 |只看該作者
katiema, 我細佬夠少同我聯絡啦, 去佢外父屋企(TKO), 叫佢來攞BB衫, 都唔肯. 又唔係唔要wor,只不過咩都要我爸媽攞俾佢, 佢大少


原文章由 katiekma 於 07-8-21 10:39 發表
love & novemberwm,

你地2個同妹妹感情應該很好,我第二個妹自亞媽死後, 自己1個人住800呎, 除過時過節食飯外, 平時都好小聯絡

Rank: 8Rank: 8


17382
1999#
發表於 07-8-21 10:54 |只看該作者
都算幾好架我地成日去街的,
佢個囡同我個囡差不多大所以話題都差不多
你妹未結婚又未有小朋友既話同你既話題可能會唔同所以會小d聯絡:-| :-|

原文章由 katiekma 於 07-8-21 10:39 發表
love & novemberwm,

你地2個同妹妹感情應該很好,我第二個妹自亞媽死後, 自己1個人住800呎, 除過時過節食飯外, 平時都好小聯絡

Rank: 8Rank: 8


17382
2000#
發表於 07-8-21 10:56 |只看該作者
咪要準備好多手信先夠

[quote]原文章由 雪文 於 07-8-21 10:40 發表
熟, 大家親人嘛.  不過我話印尼親戚好多, 只是我伯父一個都生
‹ 上一主題|下一主題