關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 95區家長大都會
樓主: MIHOLO
go

95區家長大都會 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1874
181#
發表於 07-2-1 14:20 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng,

我見到你, 就過去拍你膊頭啦.

我囝囝今朝都去咗佐敦睇, 一等就要2個鐘.

我想問下將天有無一科聖經要讀呀?

Rank: 5Rank: 5


2422
182#
發表於 07-2-1 14:29 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

HALAHA:

咁你仔仔係唔係響嘉賓大廈睇架?

將天有聖經堂的, 你用乜特然問咁多將天d資料呀, 你想轉個女入去讀呀
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 5Rank: 5


1874
183#
發表於 07-2-1 14:35 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng,

我同你傾多啲將天的嘢不好咩? 8卦下嗎.   

我朋友個囝囝自行入咗將天, 見你又咁中意將天, 所以問多啲LO.

我囝囝又係響嘉賓大廈睇.

你收到我E-MAIL未呀?

Rank: 5Rank: 5


2422
184#
發表於 07-2-1 14:46 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

HALAHA:

你個email我收到, 有d睇得明, 有d睇唔明, 我要等精神好d再慢慢研究.

係呀, 你朋友個仔就好啦, 咁好彩入左, 不過我都知以前nca EASON都入左, priscilla同佢好鬼friend架, 我有時同eason個阿媽講, 如果將來我個女又入到又可以同eason一班就好, 因為eason好照顧我個女架.

你睇嘉賓邊位醫生架?
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 5Rank: 5


1874
185#
發表於 07-2-1 14:56 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng,

哦, EASON入咗呀. 有時講起PRECILLA, wingwing都會話佢同eason好friend, 到依家都記得.

老實講, 如果你真係咁中意將天, 真係有超過九成機會入到. 就算抽不到, 以佢同德寶的關係, 再加埋你囡囡的成績, 真係話咁易.

等你精神好啲再慢慢睇, 慢慢研究啦.

我想問下你有無特登買張書枱給precilla做功課呀?

Rank: 5Rank: 5


2422
186#
發表於 07-2-1 15:01 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

halaha:

但我份人好穩陣, 萬一我係個一成就死, 所以今朝我送個女返學校(因要帶盆花返學校, 驚個女坐校車時拎唔到), 都想響五月份叫張校長寫定封信.

其實之前都有想過去考lht, 但後來又怕會好深及好辛苦, 加上我有兩個, 所以想留番d錢比佢地學下野或者補下習, 因我老公已計劃個女二年班就會搵個私人上門補習
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 5Rank: 5


1874
187#
發表於 07-2-1 15:03 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng,

死啦, 今朝不記得給囡囡帶盆花返學校.

Rank: 5Rank: 5


1874
188#
發表於 07-2-1 15:04 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng,

咁除咗將天, 你的次選係咩呀?

Rank: 5Rank: 5


2422
189#
發表於 07-2-1 15:06 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

halaha:

聽日仲趕得及喎, 我盆花只見到花"林", 但仲未開花, 見唔到佢開花真係可惜(我份人都幾感性及眼淺), 所以今朝將盆花拎去學校時都有d唔捨得
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 5Rank: 5


2422
190#
發表於 07-2-1 15:10 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

halaha:

我第二揀左梁潔華, 第三揀信義會, 其實頭八個志願我都認真去揀及有去學校開放日, 第九志願開始我亂填的.(不過我就無填馮晴, 黃永樹及宣基), 因無揀做第一再揀佢就無意思.
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 4


988
191#
發表於 07-2-1 15:18 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

我又想問下,你小朋友係點考入去架,會有乜野問 thx~
HALAHA 寫道:
yeeli,

我都係保良局, 不過係陸慶濤.

Rank: 5Rank: 5


1874
192#
發表於 07-2-1 15:20 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng,

我盆花咩都無, 同啱啱攞返時一樣, 可能仲少咗幾片葉.

我之前都有唸過將天, 不過我老公中意lht, 婆婆又話lht近近地幾好, 叫我不好唸咁多, 所以都算數啦.

Rank: 5Rank: 5


1874
193#
發表於 07-2-1 15:26 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng,

梁潔華就真係好近我, 不過我對佢印象麻麻, 同我同樓有個小妹妹都讀呢間, 佢媽媽話係貪佢近. 住我樓上有3兄弟姐妹都讀呢間, 我覺得啲小朋友好"ya yi".

信義會係邊呀?

Rank: 5Rank: 5


2422
194#
發表於 07-2-1 15:34 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

halaha:

真係呀, 我之前交左統一派位份form後, 見到樓下個媽咪,佢都向我投訴學校唔好 . 信義會響邊我已經唔記得左 , 不過佢係我第一間參觀的小學, 所以好有印象覺得唔錯, 而且升中又好   
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 5Rank: 5


1874
195#
發表於 07-2-1 15:46 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli,

聽我囡囡講, LHT interview小朋友, 有中,英文認字, 老師講完故事, 然後問小朋友問題, 等等...., 可能有其他我囡囡無講到.

大人就問: 點解簡佢地間學校, 除咗考lht, 仲考咗邊間直資?
小朋友個長,短處? 星期六,日會帶小朋友做咩呀? 每天會花幾多時間同小朋友相處? 小朋友有無閱讀的習慣? 覺得佢地的學費合不合理, 等等...

interview完之後, 呢間學校給我的感覺係老師好好..nice, 我囡囡都係咁講.

原來你係full-time mom呀?

Rank: 5Rank: 5


2422
196#
發表於 07-2-1 15:49 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

HALAHA:

問大人個d問題都唔算難答wor, 最怕問埋d "對學校有乜野期望" "覺得學校辦學理念好唔好", 呢d我真係唔識答.
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 4


988
197#
發表於 07-2-1 17:29 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

HALAHA
哦,問題都好大路,我係full-time 媽媽,可以自己教返仔仔,同佢温書,今年就緊張d起碼要佢温書二個鐘同做我比佢工作紙.

你係咪全識媽媽

Rank: 5Rank: 5


1874
198#
發表於 07-2-1 17:39 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli,

我係在職媽媽.

咁你近不近馮晴呀?

Rank: 4


988
199#
發表於 07-2-1 18:03 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

我要坐mtr二個站,不過都唔知得唔得,所以都唔理住,宜家教多野比仔仔先啦,希望唔好彩都有叩門機會,真係唔得都無法子囉 :cry:
係呢,你邊個照顧小朋友,你有幾多個
你又要工作又要照顧家庭真係幾辛苦喎,
HALAHA 寫道:
yeeli,

我係在職媽媽.

咁你近不近馮晴呀?

Rank: 3Rank: 3


280
200#
發表於 07-2-2 00:39 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

YEELI & alkyng

各位每晚追妳們的對話簡直能我無氣

alkyng 同HALAHA 的小孩又幾叻 原來將天是很好及有實力之學校.

yeeli
妳幫仔仔温書二個鐘同及做工作紙   太叻啦, 將來上小學比較好, 我就從來沒有温書...

alkyng
希望妳快些好返及多點小休, 我女女及仔仔很喜歡4-5就咳及嘔吐, 故也明白妳很辛苦. 當時老公同我值班一人一晚. 加油
今晚好像又泠點請小心身體.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖