關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 旅港開平會小學
樓主: Mrs.Yellow
go

旅港開平會小學 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


3218
181#
發表於 06-9-16 21:01 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

agneshwh & 2fungs, 影學生相D$仲未收?

Rank: 5Rank: 5


1178
182#
發表於 06-9-16 22:34 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

收咗好耐啦~!
老師仲將張收據放入手冊個包書套內 (手冊面)!

Rank: 5Rank: 5


1178
183#
發表於 06-9-16 22:35 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

3/12 家教會去旅行,我想去但22/11預產期,應該去唔到~ :cry:

Rank: 4


506
184#
發表於 06-9-16 23:57 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

Kittymummy:
D影錢我都交咗好耐啦!係仲未交咩?

2fungs:
知唔知 3/12 嘅家教會親子大旅行同 14/12 嘅修業旅行有咩分別?是否2次旅行都要家長出席?Thanks!!

Rank: 5Rank: 5


3218
185#
發表於 06-9-17 11:57 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

我仲未比$,how much? 但巳經比左相我及收据...
2fungs 寫道:
收咗好耐啦~!
老師仲將張收據放入手冊個包書套內 (手冊面)!

Rank: 5Rank: 5


1178
186#
發表於 06-9-17 19:41 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

我上次冇同學校訂書,佢地都派咗英文text book 比我啦~!
好懷疑佢地收錢有冇mark record架!

Rank: 5Rank: 5


1178
187#
發表於 06-9-17 19:43 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

唉~!
兩日前默了My name is Mary, I am Peter,今日亞仔已經記錯咗 name 和 Peter 嘞~!  

Rank: 4


506
188#
發表於 06-9-17 20:04 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

我想問功課簿姓名側邊的 (  ) 內,是否填手冊內的學號?我個女就一本填學號,一本填自己排隊的號碼。佢仲話老師話係寫排隊個號碼,學號只是考試用,就嚟比佢激死!!

另外,我想問普通話書有沒有光碟的?如果你地唔講,我都唔知要做功課。P.6 我見佢'剔'咗,跟住又擦咗,應該係上堂聽CD做,但佢又冇做,老師又冇理,點算? :cry:

Rank: 5Rank: 5


1178
189#
發表於 06-9-17 21:53 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

我個仔全部功課都冇寫學號,但佢知自已學號。

普通話書P.6冇剔過又冇擦過,但佢話冇功課做,只係貼全家福。上堂有聽CD。

澤烽話最唔鍾意上普通話堂,佢D組員成日聽到'牛'咗,老師問佢地點解冇晒心機o忝!  

我都想買普通話cd,發音正過自已講嘛! 明天打去問下先!



Rank: 4


506
190#
發表於 06-9-17 22:18 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

哈哈!我個女話佢班D同學仔普通話好叻!
都唔知真定假??


[quote]
2fungs 寫道:
澤烽話最唔鍾意上普通話堂,佢D組員成日聽到'牛'咗,老師問佢地點解冇晒心機o忝!  




Rank: 5Rank: 5


1178
191#
發表於 06-9-17 23:15 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

但亞仔話第2組D男仔全部唔明普通話喎!

剛剛同亞仔讀"我的家,有爸媽...." 跟本就完全唔識,
叫佢介紹下自已家,佢話:我的家,有香蕉   
即比我   
(我叫佢影張蘋果香蕉大合照返學當全家福)
吹賬~~...

Rank: 5Rank: 5


1178
192#
發表於 06-9-17 23:18 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

SORRY ! 我都唔知

2fungs:
知唔知 3/12 嘅家教會親子大旅行同 14/12 嘅修業旅行有咩分別?是否2次旅行都要家長出席?Thanks!![/quote]

Rank: 4


506
193#
發表於 06-9-17 23:33 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

哈哈!你個仔好頂癮呀!!:
唉!我個女由Nursery開始學普通話到而家已4年了,但都唔知佢學咗D嘜?連'早安'、'媽媽'、'爸爸'等都講得好難聽,我自己又唔識,都唔知點教佢!!

2fungs 寫道:
但亞仔話第2組D男仔全部唔明普通話喎!

剛剛同亞仔讀"我的家,有爸媽...." 跟本就完全唔識,
叫佢介紹下自已家,佢話:我的家,有香蕉   
即比我   
(我叫佢影張蘋果香蕉大合照返學當全家福)
吹賬~~...

Rank: 5Rank: 5


1178
194#
發表於 06-9-17 23:39 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

我日日都講普通話,但識講,唔識教~

又煩多一個科目~

Rank: 4


506
195#
發表於 06-9-17 23:48 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

咁妳都起碼識講,知道佢有冇講錯,但我連D字嘅正確發音都唔識。 唉!真差勁的媽媽!!可憐的女兒!!!

Rank: 5Rank: 5


3218
196#
發表於 06-9-18 00:15 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

kitty都冇話要做p.6. 之前帶全家福,3個小朋友上課介紹(用普通話):"我家有媽媽,有爸爸".之后老師話:你最愛的是誰? (普通話)....etc.

好彩中文堂吾係用普通話,如果吾係上完堂都吾知發生什么事?

Rank: 5Rank: 5


3218
197#
發表於 06-9-18 00:18 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

2fungs, 應該只是"家教會"舉辨的活動,並吾係學校旅行.
2fungs 寫道:
SORRY ! 我都唔知

2fungs:
知唔知 3/12 嘅家教會親子大旅行同 14/12 嘅修業旅行有咩分別?是否2次旅行都要家長出席?Thanks!!
[/quote]

Rank: 5Rank: 5


1178
198#
發表於 06-9-18 10:04 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

kittymummy,

但修業旅行應該係學校搞!

Rank: 5Rank: 5


1178
199#
發表於 06-9-18 10:09 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

其實本來我好讚成用普通話上中文堂的~
但見到亞仔學成咁... 希望習慣咗會好d啦!

Kittymummy 寫道:
kitty都冇話要做p.6. 之前帶全家福,3個小朋友上課介紹(用普通話):"我家有媽媽,有爸爸".之后老師話:你最愛的是誰? (普通話)....etc.

好彩中文堂吾係用普通話,如果吾係上完堂都吾知發生什么事?

Rank: 4


506
200#
發表於 06-9-19 00:09 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

2fungs & Kittymummy:

今日學校派咗份普通話VCD/CD訂講表,我即買。 妳地有冇買呀?
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖