關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 天神嘉諾撒家長入黎報到!!!
樓主: 竹葉青
go

天神嘉諾撒家長入黎報到!!! [複製鏈接]

Rank: 2


50
181#
發表於 07-9-8 21:18 |只看該作者
same as u, I can't find any receipt.  Besides, most of the activities are just for P2 and above.  Not really suitable.  manybe, I will consider arranging some other courses for my daughter in other organizations.



原文章由 berylberyl 於 07-9-8 11:07 硐表


請問 : 今個星期五家課冊話要填體藝班 (簽名), 都無回條可以填寫, 只係早2日派咗張體藝班項目表同星期幾上咩班咁之嘛, 我無睇漏呀, 咁點填比佢? 係咪寫起家課冊到然後簽名? 今朝打電話又無老師可以答, 另外, 我想 ...

Rank: 4


632
182#
發表於 07-9-8 22:41 |只看該作者
我們巳搬去小學一覽,過去那邊資料多些,又容易搵

Rank: 4


632
183#
發表於 07-9-8 22:55 |只看該作者
Which class is your daughter?  My girl told me that her class teacher is very nice.

About the Workbooks that shown it clearly on the memo (pink), please refer it that given on Sep 01 (Sat).

The teacher replied that the memo for being a volunteer will be given later when I asked on Mon.
原文章由 berylberyl 於 07-9-8 11:07 硐表


請問 : 今個星期五家課冊話要填體藝班 (簽名), 都無回條可以填寫, 只係早2日派咗張體藝班項目表同星期幾上咩班咁之嘛, 我無睇漏呀, 咁點填比佢? 係咪寫起家課冊到然後簽名? 今朝打電話又無老師可以答, 另外, 我想 ...

Rank: 3Rank: 3


195
184#
發表於 07-9-9 15:49 |只看該作者
原文章由 claudi-mama 於 07-9-8 22:55 硐表
Which class is your daughter?  My girl told me that her class teacher is very nice.

About the Workbooks that shown it clearly on the memo (pink), please refer it that given on Sep 01 (Sat).

The teac ...

claudi-mama ,

我個女讀1C班, 你囡囡呢 ? 班主任係趙老師, 謝謝你代問有關義工問題, 咁我星期一先填.  其實之前留過電話問陳姑娘, 但一直都無覆, 都唔知攪咩, 我囡囡返黎話小息唔夠時間食野, 話去完洗手間就打鈡, 我唯有叫佢一打鈡就好食一口蛋糕先行落樓梯去操場, 跟完先去洗手間囉, 有時間就繼續食, 唔夠起碼都食咗一啖呀.

嘩, 睇佢時間表, 你覺唔覺好辛苦呀, 我真係替佢辛苦..... 其實點解要全日制... 有咩好?

Rank: 3Rank: 3


195
185#
發表於 07-9-9 15:53 |只看該作者
原文章由 emilychansf 於 07-9-8 21:18 硐表
same as u, I can't find any receipt.  Besides, most of the activities are just for P2 and above.  Not really suitable.  manybe, I will consider arranging some other courses for my daughter in other or ...

你囡囡邊班 ? 我囡囡係1C班, 我都選唔到, 諗住起出面佢學開畫畫嗰間學先囉, 其實學校學就平啲, 都有平一半, 但煩在時間係起平日星期三, 忙到暈, 仲要唔知有無保母車車佢返黎

Rank: 3Rank: 3


195
186#
發表於 07-9-9 15:56 |只看該作者
原文章由 Fanny1620 於 06-8-16 13:29 硐表
各位好嗎? 我個女今年9月P1, 想請問保母車會幾時聯絡家長, 到今日仲未收到電話, 點好呢?   


你囡囡坐邊條路線 ? 我坐由荃灣出發 4A車, 林司機,

Rank: 4


632
187#
發表於 07-9-10 12:01 |只看該作者
我囡囡都係1C   家長義工通告話遲些派,但唔知會唔會星期一派。

陳姑娘係社工,家長義工應該由家教會統籌。

我囡都話唔夠時間食嘢,我叫佢快快上廁後,就吃一口,好過無。佢仲叫我比零用錢佢小息買小食,我勸佢遲一部先。我怕到時廁所去唔到,連小食都買唔到:cry:


原文章由 berylberyl 於 07-9-9 15:49 硐表

claudi-mama ,

我個女讀1C班, 你囡囡呢 ? 班主任係趙老師, 謝謝你代問有關義工問題, 咁我星期一先填.  其實之前留過電話問陳姑娘, 但一直都無覆, 都唔知攪咩, 我囡囡返黎話小息唔夠時間食野, 話去完洗手間就打鈡 ...

Rank: 4


632
188#
發表於 07-9-10 12:04 |只看該作者
應該唔會有,尤其係陳生車。

原文章由 berylberyl 於 07-9-9 15:53 硐表

..., 仲要唔知有無保母車車佢返黎 ...

Rank: 4


632
189#
發表於 07-9-10 12:10 |只看該作者
berylberyl,

辛苦都無法,大部份學校都已經轉全日制,慢慢適應la。我都鍾意返半日,時間好用好多。

加油呀!

Rank: 3Rank: 3


195
190#
發表於 07-9-10 12:44 |只看該作者
原文章由 claudi-mama 於 07-9-10 12:01 硐表
我囡囡都係1C   家長義工通告話遲些派,但唔知會唔會星期一派。

陳姑娘係社工,家長義工應該由家教會統籌。

我囡都話唔夠時間食嘢,我叫佢快快上廁後,就吃一口,好過無。佢仲叫我比零用錢佢小息買小食,我勸佢遲一 ...


依,真係好, 第日可以相認喎, 點認好呢? 
大家彼此照顧囉

Rank: 3Rank: 3


195
191#
發表於 07-9-10 12:48 |只看該作者
原文章由 claudi-mama 於 07-9-10 12:04 硐表
應該唔會有,尤其係陳生車。

莫非其他車會接?可否介紹

Rank: 3Rank: 3


129
192#
發表於 07-9-10 16:42 |只看該作者
hi,

我個女果班有個p2插班生,是否你囡囡 P2A

Rank: 4


632
193#
發表於 07-9-10 17:07 |只看該作者
我囡坐由門口起第二行第三個位

原文章由 berylberyl 於 07-9-10 12:44 硐表
依,真係好, 第日可以相認喎, 點認好呢? 
大家彼此照顧囉

Rank: 3Rank: 3


195
194#
發表於 07-9-10 17:48 |只看該作者
原文章由 claudi-mama 於 07-9-10 17:07 硐表
我囡坐由門口起第二行第三個位


佢坐起電視機前第1個位:
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖