- 在線時間
- 53 小時
- 最後登錄
- 09-10-19
- 國民生產力
- 21
- 附加生產力
- 0
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 07-8-20
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 174
- 主題
- 3
- 精華
- 0
- 積分
- 195
- UID
- 153555
 
|
原文章由 claudi-mama 於 07-9-8 22:55 硐表 
Which class is your daughter? My girl told me that her class teacher is very nice.
About the Workbooks that shown it clearly on the memo (pink), please refer it that given on Sep 01 (Sat).
The teac ...
claudi-mama ,
我個女讀1C班, 你囡囡呢 ? 班主任係趙老師, 謝謝你代問有關義工問題, 咁我星期一先填. 其實之前留過電話問陳姑娘, 但一直都無覆, 都唔知攪咩, 我囡囡返黎話小息唔夠時間食野, 話去完洗手間就打鈡, 我唯有叫佢一打鈡就好食一口蛋糕先行落樓梯去操場, 跟完先去洗手間囉, 有時間就繼續食, 唔夠起碼都食咗一啖呀.
嘩, 睇佢時間表, 你覺唔覺好辛苦呀, 我真係替佢辛苦..... 其實點解要全日制... 有咩好? |
|