關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 聖方濟各家長今年入小一
樓主: Hilouey
go

聖方濟各家長今年入小一 [複製鏈接]

Rank: 2


94
181#
發表於 06-9-14 19:36 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

mielmiel, Catleelee

好在有你哋!我個女今日抄漏咗英文功課呢!!!

下星期要默書了!

Jiuin

Rank: 4


617
182#
發表於 06-9-14 20:21 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

jiuin

係呀, 我個女都抄漏英文呀,係大姐姐同佢抄返咋! 佢原來今天要帶圖書返學校咩? 咁本黃色親子閱讀獎勵計劃幾時用呢? 今天周老師教七嘴八舌喎!

Catleelee

Rank: 2


94
183#
發表於 06-9-14 21:03 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

Catleelee,

英文Penmanship唔係Corr喎,要寫My name is ......呢!

本黃色親子閲讀獎勵計劃好似係平時同佢睇書跟住記低D資料,仲要做埋閱讀分享,3月6日之前交返學校嘛!

Jiuin

Rank: 4


617
184#
發表於 06-9-14 21:22 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

Jiuin

英文佢已經做完了, 但大姐姐係手冊咁寫喎, 真奇怪! 不過我都係唔係好明, 因為我都無同佢睇過書, 是否學校派返回家呀? 佢本黃色簿只係寫左一次,6-9-2006 之後就無野寫過喇, 其實幾時同佢做呢?

Catleelee

Rank: 3Rank: 3


244
185#
發表於 06-9-14 21:56 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

Catlee
本黃色簿在明年3月份之前完成40本書. 中/英均可.
另外後面讀後感只要選幾本書完成便可.

你個女已在9月6日看了一本. 但是否沒有填書名??
你要簽名.

再不明電聯.

Josephine

希望我的孩子茁壯成長

Rank: 2


95
186#
發表於 06-9-14 22:22 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

唔好意思....我想問本黃色簿幾時派的??點解我無收到??我個女係p1A

Rank: 3Rank: 3


244
187#
發表於 06-9-14 22:33 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

Narnar

Hi....我個女都系1A 是週二帶回來.

Josepine
希望我的孩子茁壯成長

Rank: 6Rank: 6


5065
188#
發表於 06-9-14 23:08 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

Hi Catleelee, Jiuin,

唔好意思,電腦隻mouse壞咗,剛剛換上新的。

英文 2) 其實是Penmanship and corr; 但 1) 是否做派回Supp Ex 的 corr,因找不到新的Supp Ex      記得要在手冊上貼相呀  

我囡囡今天都有帶圖書返學喎!黃色簿仔只填了一本書,其餘的是否在家中看其他書時,自行填上去

另外,你們會買幾號校褸   我囡囡大約120高,是否就是買128cm呢      本想叫她小息時到4樓會客室試吓,點知佢問我什麼叫會客室   

mielmiel

Rank: 2


95
189#
發表於 06-9-14 23:20 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

唔該晒!!因週二請左假所以無收到.....請問知唔知係點做???

Rank: 4


617
190#
發表於 06-9-15 08:24 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

Josephine

即係話本黃色書仔只要在3月6日前看書滿40本, 而只需在p.9-12 寫上其中4本書的閱讀心得便可? 閱讀堂是否要帶圖書回校? Classroom Handwriting 幾時要帶? 夾棉外衣訂唔訂呀? 我個女高110, 無佢咁細件碼!

Catherine

Rank: 6Rank: 6


5065
191#
發表於 06-9-15 09:26 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

Hi Catleelee,

呀女話本Classroom Handwriting今日要帶噃學,去第二個課室上堂 (我估可能响Reading堂)

Rank: 4


617
192#
發表於 06-9-15 09:36 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

mielmiel

真係唔該晒喇

catleelee

Rank: 6Rank: 6


5065
193#
發表於 06-9-15 11:42 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

想問吓夾棉外衣是否 = 校褸  

Rank: 4


617
194#
發表於 06-9-15 18:41 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

mielmiel, jiuin

宗教: 作(一);
數學: 補 pg.2,3;課冊p.7
Eng : copy bk p.3; w.bk p.1,2; study dict.
中文 : 練習三頁
常識 : 工(一)

個女話今日在課室度身, 佢着 134 碼喎! 佢仲話今日有小朋友在洗手間門口夾到兩隻手指, 好傷心呀!

catleelee

Rank: 3Rank: 3


149
195#
發表於 06-9-15 18:43 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

mielmiel

夾棉外衣應該是指棉衣
棉衣在我女年代是校褸的一款
(校褸當時共有2款, 一款是大地牌那種校褸, 另一種則是棉衣)

Rank: 3Rank: 3


244
196#
發表於 06-9-15 18:59 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

Narnar

明天返學時可以問老師. 不然寫在手冊通訊欄內吧.

Josephine

narnar 寫道:
唔該晒!!因週二請左假所以無收到.....請問知唔知係點做???
希望我的孩子茁壯成長

Rank: 3Rank: 3


244
197#
發表於 06-9-15 19:06 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

catleelee 寫道:
Josephine

即係話本黃色書仔只要在3月6日前看書滿40本, 而只需在p.9-12 寫上其中4本書的閱讀心得便可?
Catherine


全對


閱讀堂是否要帶圖書回校?--是否指Reading 堂. 如是不用.
但每天15分鐘那種就要自已帶書

Classroom Handwriting 幾時要帶? --我都不知是什麼. Michelle 好似沒有此本.

夾棉外衣訂唔訂呀?--一定要訂. 訂了此褸便不用訂校褸.

我個女高110, 無佢咁細件碼!-- 我都不知訂什麼碼. 明天返學才看看.

明天見吧...

Josephine

希望我的孩子茁壯成長

Rank: 3Rank: 3


244
198#
發表於 06-9-15 19:08 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

tmlklstkjtrl

好久沒見你. 工作忙嗎?
小女好開心. 佢喜歡學校生活.

Josephine
希望我的孩子茁壯成長

Rank: 3Rank: 3


149
199#
發表於 06-9-15 19:25 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

josephine

想起當年我女女過了成個月先適應到小一生活
每晚也嚷著不要上學..
幸好她的班主任Ms Chow好細心同有心機幫我女女...
你女女咁快適應到真係叻女!
呢幾個月工作無咁忙了, 少了北上工作
謝謝關心!

tmlklstkjtrl

Rank: 2


95
200#
發表於 06-9-15 19:59 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

josephine:
唔該晒!我個女今日返學問了MRS.CHAN取了!
每天15分鐘閱讀自已帶的圖書在閱讀堂時!
Reading 堂係上英文!
星期一會有人幫佢哋睇Size的!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖