- 在線時間
- 21 小時
- 最後登錄
- 08-8-10
- 國民生產力
- 4
- 附加生產力
- 0
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 05-6-8
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 133
- 主題
- 1
- 精華
- 0
- 積分
- 137
- UID
- 47746
 
|
Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?
EVE'SMUM
我個女一隻牙都未nut,所以我都唔知痛唔痛 :
不過我d朋友話唔係痛,係食野嗰陣痺痺地囉 :-|
你講嗰張紙我女都有派,佢話猜燈謎喎,但係又唔知點
做,手册又冇寫  EVE'SMUM 寫道:
yuyumother,
你好!你住大埔好遠呀!我住元朗呀!根據今個學期資料,校車最遠只去沙田or馬鞍山,唔去大埔.我本來是搭校車但發覺車程好耐.由學校去美孚要l個多鐘,而自巳搭巴士都係40min,所以唔搭校車.如果搭校車,打風落雨都會送回家.希望幫到你.
lulu媽,
啊!原來短短食飯時間也有小插曲,唔怪得之悅芙昨日問佢亞爸nut牙痛唔痛?如果返返吓學要nut牙点算好?我哋只係話會帶佢去牙e生到就得啦! :
syliujoe,
唔好意思!知唔知英文派咗半張a4紙咁大,有1-36個小長方格的那張是否功課?我都怕怕,上次亞女抄漏咗手冊做少咗1頁作業,被記手冊,所以攪到每事問.
長假期各位媽咪可以re--lax!!! |
|