關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?
樓主: lulu媽媽
go

有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長? [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


4337
181#
發表於 06-9-28 19:58 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

LuLu 媽媽:
你做的飯很正,
是否要很多時間做呢,
你囡囡真幸福   

Rank: 3Rank: 3


137
182#
發表於 06-9-28 22:37 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

vivian6108
有時見d學生夾硬食都好辛苦架
所以我唔會迫佢地食囉 :-|
vivian6108 寫道:
lulu媽媽,

佢都有食剩架, 佢話好大盒飯   

Rank: 3Rank: 3


137
183#
發表於 06-9-28 22:41 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

Hi,id00288
原來聖母小學今年留位費咁貴呀
咁你會唔會預留個位比個女呀 :-|
id00288 寫道:
Dear YuYuMother
我是聖母幼稚園家長
我想講講:
今年是聖母小學第一年要面試(聖母幼稚園生直上,不用面試),
但因為今年聖母的留位費加到1000元,  
會有很多先前交了表格的幼生放棄不交留位費,
所以會多了位出來,可能會有第二輪申請,
不知今年可否留位後再申請統一派位呢?

Rank: 3Rank: 3


137
184#
發表於 06-9-28 22:50 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

唔該晒id00288 幫我解答晒d問題
其實我都唔係好清楚聖母小學既野架:-|
我揀呢間既原因係,因為佢係女校,d學生又乖,
近屋企,同埋電腦派位派咗黄大仙天主教小學,
所以都係揀返聖母
id00288 寫道:
Dear Yu Yu Mother
不要客氣,
但我只是聖母幼稚園家長,
對小學和書院所知不是太多,
希望其他家長指正,
聖母書院是一所英中,但是否Band 1中學,我想不是Band 1頭也是Band 1 尾, 學生出來都成績都OK
因小學和中學是聯繫學校,每年都有85%小學生可直升中學,但學生要逹到Band 1(第一組別)才可以,
希望幫到你

Rank: 3Rank: 3


137
185#
發表於 06-9-28 23:05 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

EVE'SMUM
Thx 今日1D仲有事發生,唔知芙芙有冇同你提起
有個學生食食下飯响道喊,原來佢有隻就黎nut
既牙,可能食飯嗰陣痛la :
仲有個學生帶咗支藥水,個樽剩有3格藥水,佢話媽咪叫佢
飲晒佢 但係個藥水樽冇寫到食幾多次,又冇寫食幾多
格,只係得E生個名 老師同佢講食一格就夠,佢仲唔
信係道喊,有d同學仲攪笑話食晒會C 架    擾攘
一輪先肯飲一格咋
EVE'SMUM 寫道:
lulu媽媽,
你個飯真係好靚,見到都想吃!    個女同我講因為佢今日食飯快,所以"特務姐姐"比咗一粒糖佢.真係好多謝你的報料,我好羨慕你能抽咁多時間比個女,   

syliujoe,
亞女話kelly今日去完睇医生後才回校,ok呀?天氣漸轉涼,小心身体.
今晚又可以re---lax吓,真好!!!!

Rank: 3Rank: 3


137
186#
發表於 06-9-28 23:11 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

id00288
Thx!其實得個樣,味道一般架咋
我整嗰d好簡單,個零鐘攪掂晒
id00288 寫道:
LuLu 媽媽:
你做的飯很正,
是否要很多時間做呢,
你囡囡真幸福   

Rank: 5Rank: 5


4337
187#
發表於 06-9-29 00:00 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

Dear lulu媽媽
想了一天,
看來囡囡和聖母小學都是有緣無分
學費,車費及其他費用,每月要3000以上,
仲有其他學習班和學琴費用,
希望她好運,派到好學校啦    

Rank: 6Rank: 6


9073
188#
發表於 06-9-29 07:29 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

id00288 寫道:
Dear lulu媽媽
想了一天,
看來囡囡和聖母小學都是有緣無分
學費,車費及其他費用,每月要3000以上,
仲有其他學習班和學琴費用,
希望她好運,派到好學校啦    


id00288,

咩要咁貴咩? 學費而家係咪$1800? 咁其他什費多唔多呀? 我最初預計連埋車費$3000以內應該攪掂, 點解要over$3000?

Rank: 5Rank: 5


4337
189#
發表於 06-9-29 09:43 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

Dear YuYuMother
早晨
我指的費用是,
學費1800
車費800(將軍澳)
課後輔導班一季4000
因為我們是雙職家庭,
仲有課外活動,雜費,飯錢等等
平均一個月都要3000以上啦
未計其他學習班和學琴費用啊
  
如果你是住在黃大仙,或近一點
車費平了,
好像lulu媽媽自己帶飯,己好啊

Rank: 6Rank: 6


9073
190#
發表於 06-9-29 10:04 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

id00288,

Good morning.

我明白, 不過聖母學費只需$1800, 相比其他私校已算平呢!! 我住大埔, 唔知車費要幾錢呢? 至於補習班, 如要參加讀邊間學校都一樣要比呀, 當然, 讀津校又另計啦. 我地都係雙職家庭, 所以都有同樣問題, 唉.....

我最擔心反而係打風落雨, 又或者囡囡唔舒服, 都唔知搵邊個接, 呢個亦係我地猶豫既原因.....係呢, 你知唔知打風or黑雨仲有無校車送返屋企架? 定係要自己接送?
該用戶已被刪除

191#
發表於 06-9-29 20:18 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


137
192#
發表於 06-9-29 21:55 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

EVE'SMUM
我個女一隻牙都未nut,所以我都唔知痛唔痛 :
不過我d朋友話唔係痛,係食野嗰陣痺痺地囉 :-|
你講嗰張紙我女都有派,佢話猜燈謎喎,但係又唔知點
做,手册又冇寫
EVE'SMUM 寫道:
yuyumother,
你好!你住大埔好遠呀!我住元朗呀!根據今個學期資料,校車最遠只去沙田or馬鞍山,唔去大埔.我本來是搭校車但發覺車程好耐.由學校去美孚要l個多鐘,而自巳搭巴士都係40min,所以唔搭校車.如果搭校車,打風落雨都會送回家.希望幫到你.

lulu媽,
啊!原來短短食飯時間也有小插曲,唔怪得之悅芙昨日問佢亞爸nut牙痛唔痛?如果返返吓學要nut牙点算好?我哋只係話會帶佢去牙e生到就得啦! :

syliujoe,
唔好意思!知唔知英文派咗半張a4紙咁大,有1-36個小長方格的那張是否功課?我都怕怕,上次亞女抄漏咗手冊做少咗1頁作業,被記手冊,所以攪到每事問.

長假期各位媽咪可以re--lax!!!   

Rank: 6Rank: 6


9073
193#
發表於 06-9-29 21:55 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

EVE'SMUM,

Thanks. 如果無校車, 咁我諗未必會報啦, 因為無人可以湊囡囡返學放學.....

Hmm....咁唔知有無保母車呢?  

Rank: 4


526
194#
發表於 06-9-29 22:33 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

hi, 我剛收左信正式取錄07-08,想問你地囡囡返學開心嗎?
有冇任何意見可以提供   

Rank: 3Rank: 3


147
195#
發表於 06-9-29 22:53 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

lulu媽媽,
Your lunch box is so lovely!

EVE'SMUM ,
Kelly is OK! Thanks.

Also Kelly does not know what to do with the form.  I think nothing to do yet.  
該用戶已被刪除

196#
發表於 06-9-30 11:07 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


137
197#
發表於 06-9-30 11:25 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

hi,id00288
我祝你囡囡派倒間好學校la
不過你得閒就入黎分享下喎   
id00288 寫道:
Dear lulu媽媽
想了一天,
看來囡囡和聖母小學都是有緣無分
學費,車費及其他費用,每月要3000以上,
仲有其他學習班和學琴費用,
希望她好運,派到好學校啦    

Rank: 3Rank: 3


137
198#
發表於 06-9-30 11:33 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

hi, Hochingman
你囡囡係咪要面試架
我個女就冇講到返學開唔開心,係d功課多咗,
又要默書,希望佢慢慢適應倒la
Hochingman 寫道:
hi, 我剛收左信正式取錄07-08,想問你地囡囡返學開心嗎?
有冇任何意見可以提供   

Rank: 3Rank: 3


137
199#
發表於 06-9-30 11:38 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

syliujoe
Thx
Kelly有冇講鍾唔鍾意個班主任呀,
我覺得佢個班主任都幾好,有時又
講下笑
syliujoe 寫道:
lulu媽媽,
Your lunch box is so lovely!

EVE'SMUM ,
Kelly is OK! Thanks.

Also Kelly does not know what to do with the form.  I think nothing to do yet.  

Rank: 4


526
200#
發表於 06-9-30 12:00 |只看該作者

Re: 有冇讀緊聖母小學或9月升小一既家長?

lulu媽媽

係要面試架,你唔洗面試咩   
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖