關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 ??????
樓主: yoballma
go

?????? [複製鏈接]

Rank: 4


588
181#
發表於 06-6-7 23:31 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

我仔仔依家每朝早餐都係 ~ 三文治 or 通心粉 or 家樂 x 栗片 or 蛋糕仔呢 D, 有時飲水, 有時飲奶 or 阿華田甘

Rank: 4


588
182#
發表於 06-6-7 23:31 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

我仔仔依家每朝早餐都係 ~ 三文治 or 通心粉 or 家樂 x 栗片 or 蛋糕仔呢 D, 有時飲水, 有時飲奶 or 阿華田甘  

Rank: 4


588
183#
發表於 06-6-7 23:39 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 3Rank: 3


304
184#
發表於 06-6-8 13:38 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

DEAR Matthew_媽咪

唔使咁唔開心喎, 你而家只不過是暫時註冊啫.
你仲有等緊叩門位架嘛. 另外你咪話"純陽" 收你嘅.
若果真係咁唔想讀"泰伯". 千祈唔好免強呀.
明天會更好呀 ! 加油 !
  
^_^

Rank: 3Rank: 3


304
185#
發表於 06-6-8 13:46 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

2000 寫道:
thankyou 靖靖mother

我個女早上都只是飲杯奶,直到學校茶點時再進食。
我都想在早餐時比佢食多d其他食品,但她吃得慢,趕唔到返學   


HI 2000

我個女同你個女一樣, 食嘢鬼死咁慢, 食碗飯成粒鈡,
真係比佢激死, 我而家驚緊返小學時係學校食唔切已經夠鈡
上堂啦.  所以朝早都唔知應該比什麼佢食好, 已經咁早起身
返學, 唔通仲要早多半粒鈡起身食早餐.  
  
^_^

Rank: 3Rank: 3


304
186#
發表於 06-6-8 13:48 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

[quote]
nonowong 寫道:
我個女開頭讀小一時,早餐會飲 "安兒健", 我在奶入面加d麥片 (即食果隻), 可以頂下肚仔, 後來佢大大下, 而家要食三文治/通心粉/小饅頭 + 奶/豆漿至夠啦 ! 我個女讀左小學後, 食飯明顯進步左, 讀左二星期, 已經唔駛餵啦 !    [quote]

dear nonowong

thank you your information
  
^_^

Rank: 3Rank: 3


443
187#
發表於 06-6-8 14:14 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Dear Matthew 媽咪,
講d野比你知, 希望你唔駛太擔心 !
住我隔離個小朋友同我個女係同一間小學, 而家都係小一, 佢媽咪同我講, 佢去年8月底先至報名, 學校唔駛考試甚至面試就收左佢。佢去年被人迫遷, 於是臨急由黃大仙搬左去馬鞍山,  佢個女當時已在黃大仙既學校註左冊, 佢入到來都唔知馬鞍山邊間學校好, 諗住搵間近近地既就算數, 學校就收左佢啦 ! 我講比你聽既原因係你都唔駛太失望既, 而家好多學校都實話無位架, 你可以在8月底再試試問下啦, 唔好太快放棄呀 !  祝你成功 !
Matthew_媽咪 寫道:
今日終於要去第 6 志願間小學度註冊, 真係覺得好無奈, 我入到間小學, 真係好想走番出去唔註冊, 真係好難受, 仔仔放學番屋企同我講, 話俾 d 同學笑佢讀個間小學尋日有小朋友食物中毒入左醫院, 仔仔話好憎呢間學校喎    

Rank: 2


99
188#
發表於 06-6-8 19:45 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew 媽,

有信心事竟成!我相信一定有人放棄不註冊。到時學校會聯絡家長面試。不過可能要遲啲,年年如是,因每班是有小量彈性收生人數,不用太擔心。

Rank: 2


62
189#
發表於 06-6-8 22:48 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

我囡囡及仔仔只有10分鐘吃早餐,有時吃幾塊餅乾or麵包or蒸燒賣or火腿蛋及飲盒奶便返學。

如不夠時間,便用盒裝幾塊餅乾給囡囡小息吃,但盒奶一定要飲。

靖靖mother   

Rank: 4


588
190#
發表於 06-6-8 23:55 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

yoballma, nonowong, Mingo,

真係好多謝妳地既鼓勵, 我會努力架喇 ! 係呢, 小一要準備 d 咩呀 ? 妳地會買邊種書包呀 ?

Rank: 4


588
191#
發表於 06-6-9 22:53 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 3Rank: 3


304
192#
發表於 06-6-13 13:37 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

dear Matthew_媽咪

你點呀? 叩門有冇聲氣呀?
我唸你都係叠埋心水專攻馬鞍山區d小學啦.
唔係太遠, 小朋友返學好辛苦架.
努力! 加油 !
  
^_^

Rank: 4


588
193#
發表於 06-6-13 23:38 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 2


62
194#
發表於 06-6-14 02:19 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew 媽咪,

我覺得"陳元喜下午校"比"泰伯"好些,可能對宣道會辦學有信心,更可況能與鄭榮之中學聯繫,一年後在馬鞍山黃達道千禧校舍,環境不錯。

你可否先留位,並給自己一個月時間去等其他學校消息   

我會為你祈禱,讓能早日能安心作決定及有理想學校!

靖靖mother

Rank: 3Rank: 3


443
195#
發表於 06-6-14 10:47 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Dear Matthew 媽咪,
點呀, 你去靈糧交表多唔多人呀 ? 我果日湊女返學都唔見有人排隊, 比起我上年好, 希望你成功啦 !
我囡囡去年話比我知, 靈糧面試雖然係2個半鐘, 但小朋友唔係兩個半鐘都在interview的, 唔駛擔心, 佢地會邀請小朋友表現一個項目, 唔係規定一定要出來的, 之後就逐一叫d小朋友出來interview問問題, 你記住叫仔仔帶埋profile上去比老師睇, 如果佢識

Rank: 4


588
196#
發表於 06-6-14 21:08 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 4


588
197#
發表於 06-6-14 21:41 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 4


588
198#
發表於 06-6-14 21:49 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 2


62
199#
發表於 06-6-14 22:45 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew 媽咪,

恭喜你的辛勞有所回報,仲有三間學校interview的機會,讓仔仔順其自然吧,否則他會感受壓力,不妨看他對每間學校的印象,幫助自己作決定,這些學校都不錯。

    

Rank: 3Rank: 3


304
200#
發表於 06-6-15 13:26 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪 寫道:
Dear All,

好開心呀 !       剛剛收到馬循約我下個星期一早上去 interview 呀 ! 都算係一個機會呀 ! 甘下午我就去靈糧 interview, 星期二下午去雨川 interview 呀 ! 請問知唔知 interview 會問 d 咩架 ! 可唔可以俾 d trips 我呀 ?

        

Matthew 媽咪


嘩 ! 我聽到都好開心呀 ! 需然大家係未見過面. 但係係呢度
都傾咗成個月, 已經好似好熟咁. 真係好希望你個小朋友可以入埋"馬循" , 咁就皆大歡喜啦. "馬循" 通知我守七月有個家長會, 希望到時你有份參加. 記得有好消息通知我地.
一齊同你慶祝     
^_^
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖