關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 有冇 08-09 入讀 york o既媽咪
樓主: pearjadema
go

有冇 08-09 入讀 york o既媽咪 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1730
181#
發表於 08-6-13 21:44 |只看該作者
嘩,原來佢N1都有咁多班,仲未見到有同學仔添。

我睇過書單,有D書佢而家nursery已經用過,中文書就無,英文參考書有幾本已經讀過,普通話書而家都用緊,唔知到時佢會唔會無心機聽呢,因為佢而家都成日會攞出嚟睇,本書都睇到殘殘地。

Rank: 3Rank: 3


229
182#
發表於 08-6-13 23:52 |只看該作者
Dear all.
  我收到york寄俾我的信係n1d1, 但係同一日我都寄咗封退學信俾york, 大家差d做咗同學仔的....不過唔緊要啦, 大家都可以聯絡吓, 交換吓學校的課程,,小朋友的進度ma....希望大家的小朋友都讀得開開心心,...
  另外, 我重有2件男仔校服(上身), 如果有媽媽有興趣買多件 當  spare...可pm我....., 早知唔咁早買住啦....

Rank: 5Rank: 5


1139
183#
發表於 08-6-14 00:41 |只看該作者
Joan21,

你結果都放棄左呀? 係咪果邊聽d媽咪話唔好所以你驚唔好呀?  咁你轉左讀邊間呀?  本來可以同班做同學仔架...  


原文章由 joan921 於 08-6-13 23:52 發表
Dear all.
  我收到york寄俾我的信係n1d1, 但係同一日我都寄咗封退學信俾york, 大家差d做咗同學仔的....不過唔緊要啦, 大家都可以聯絡吓, 交換吓學校的課程,,小朋友的進度ma....希望大家的小朋友都讀得開開心心,... ...

Rank: 5Rank: 5


1139
184#
發表於 08-6-14 00:43 |只看該作者
Hongmimi,

Yeah!!  匡匡同鈞渝又可以再續前緣喇.. 哈哈....
雖然好對唔住天藍...  不過可以同到一間學校都好開心架喇..
起碼大家話題都一樣嘛..

原文章由 hongmimi 於 08-6-13 20:17 發表
臻臻...........囝囝..0509...N1am...何文田...edvychan
昊藍...........囝囝..0503...N1C1am...青衣...天藍
家曦...........囝囝..0509...N1am
Adrian........囝囝..0616...N1Cam...廣播道...Krystal
欣晴Anson.. ...

Rank: 2


77
185#
發表於 08-6-14 22:50 |只看該作者
原文章由 pcdogxx 於 08-6-13 10:02 發表
我尋日都收到信喇..  係N1D班...   點解個班名寫住 "N1D1"既..? 後面個1係咩黎架?  大家收到信快d入黎報到啦..   

Hongmimi,
你今日打去問下啦.. 攪到我好心急呀...

臻臻............囝囝...0509...am...何文田... ...

德建............囝囝...0516...N1Cam

Rank: 4


816
186#
發表於 08-6-15 00:59 |只看該作者
我昨日都收到信l呀,我仔仔編咗N1C(am)class

臻臻...........囝囝..0509...N1am...何文田...edvychan
昊藍...........囝囝..0503...N1C1am...青衣...天藍
家曦...........囝囝..0509...N1am
Adrian........囝囝..0616...N1Cam...廣播道...Krystal
欣晴Anson..囡囡..0504...N1am
匡匡...........囝囝..0510...N1D1am...黃大仙...hongmimi
子瞻...........囝囝..0726...N1am
子謙...........囝囝..0509...N1am
德建...........囝囝..0616...N1am
綽嫣...........囡囡..0504...N1am
高爾...........囡囡..0506...N1am
Charlotte...囡囡..0501...N1m
鈞渝...........囡囡..0510...N1D1am...大窩口...pcdogxx
展翹............囝囝..0511...N1C(am)....將軍澳

Rank: 4


816
187#
發表於 08-6-15 01:00 |只看該作者
我昨日都收到信l呀,我仔仔編咗N1C(am)class

臻臻...........囝囝..0509...N1am...何文田...edvychan
昊藍...........囝囝..0503...N1C1am...青衣...天藍
家曦...........囝囝..0509...N1am
Adrian........囝囝..0616...N1Cam...廣播道...Krystal
欣晴Anson..囡囡..0504...N1am
匡匡...........囝囝..0510...N1D1am...黃大仙...hongmimi
子瞻...........囝囝..0726...N1am
子謙...........囝囝..0509...N1am
德建...........囝囝..0616...N1am
綽嫣...........囡囡..0504...N1am
高爾...........囡囡..0506...N1am
Charlotte...囡囡..0501...N1m
鈞渝...........囡囡..0510...N1D1am...大窩口...pcdogxx
展翹............囝囝..0511...N1C(am)....將軍澳....mccmcc

Rank: 4


816
188#
發表於 08-6-15 01:02 |只看該作者
Dear all york mami,

你o地係唔係全部書都買呀,你o地會係學校訂 or出去書局買呢?

Rank: 5Rank: 5


1139
189#
發表於 08-6-16 10:22 |只看該作者
嘩..  已經有3個係N1C班喇..

臻臻..........囝囝.0509..N1B...am..何文田..edvychan
德建..........囝囝.0616..N1C...am.............eunicepoon
展翹..........囝囝.0511..N1C...am..將軍澳..mccmcc
Adrian.......囝囝.0616..N1C...am..廣播道..Krystal
昊藍..........囝囝.0503..N1C1.am..青衣.....天藍
匡匡..........囝囝.0510..N1D1.am..黃大仙..hongmimi
鈞渝..........囡囡.0510..N1D1.am..大窩口..pcdogxx
家曦..........囝囝.0509..N1.....am
欣晴Anson.囡囡.0504..N1.....am
子瞻..........囝囝.0726..N1.....am
子謙..........囝囝.0509..N1.....am
綽嫣..........囡囡.0504..N1.....am
高爾..........囡囡.0506..N1.....am
Charlotte..囡囡.0501..N1.....am

[ 本文章最後由 pcdogxx 於 08-6-16 10:46 編輯 ]

Rank: 4


961
190#
發表於 08-6-16 11:24 |只看該作者
我仍未收到信呀..我明早已打電話去學校問, 原來分兩批信寄, 我果批上星期六先寄出..我好心急呀..

原文章由 pcdogxx 於 08-6-16 10:22 發表
嘩..  已經有3個係N1C班喇..

臻臻..........囝囝.0509..N1B...am..何文田..edvychan
德建..........囝囝.0616..N1C...am.............eunicepoon
展翹..........囝囝.0511..N1C...am..將軍澳..mccmcc
Adrian...... ...

Rank: 4


961
191#
發表於 08-6-16 11:25 |只看該作者
我仍未收到信呀..我今早已打電話去學校問, 原來分兩批信寄, 我果批上星期六先寄出..我好心急呀..

原文章由 pcdogxx 於 08-6-16 10:22 發表
嘩..  已經有3個係N1C班喇..

臻臻..........囝囝.0509..N1B...am..何文田..edvychan
德建..........囝囝.0616..N1C...am.............eunicepoon
展翹..........囝囝.0511..N1C...am..將軍澳..mccmcc
Adrian...... ...

Rank: 4


961
192#
發表於 08-6-16 19:41 |只看該作者
我終於收到書單啦..

但想問吓點解通告內話仔仔已被編為"N1 am"班新生, 咁即係邊班呀?

Rank: 3Rank: 3


371
193#
發表於 08-6-16 21:39 |只看該作者
原文章由 joan921 於 08-6-13 23:52 發表
Dear all.
  我收到york寄俾我的信係n1d1, 但係同一日我都寄咗封退學信俾york, 大家差d做咗同學仔的....不過唔緊要啦, 大家都可以聯絡吓, 交換吓學校的課程,,小朋友的進度ma....希望大家的小朋友都讀得開開心心,... ...

我都想知其他學校進度.大家聯絡下都好喎

[ 本文章最後由 可樂仔 於 08-6-16 21:42 編輯 ]

Rank: 3Rank: 3


229
194#
發表於 08-6-17 00:02 |只看該作者
原文章由 pcdogxx 於 08-6-14 00:41 發表
Joan21,

你結果都放棄左呀? 係咪果邊聽d媽咪話唔好所以你驚唔好呀?  咁你轉左讀邊間呀?  本來可以同班做同學仔架...  

其實我唔係聽咗邊個講,,, 而係我對york失咗信心.....pm話俾你知轉咗邊間....唔緊要啦,,,大家keep住交流吓,  最緊要係第日開學大家都讀得開心.....

Rank: 3Rank: 3


229
195#
發表於 08-6-17 00:30 |只看該作者
暫時知到新轉嗰間學校的教學模式係, 每星期2 日全日的課程都係用英語上....英文老師有d係中國人,但唔識中文的...每班25個學生....k1-k3都係同一個班主任...

[ 本文章最後由 joan921 於 08-6-17 00:49 編輯 ]

Rank: 3Rank: 3


371
196#
發表於 08-6-17 00:39 |只看該作者
原文章由 joan921 於 08-6-17 00:30 發表
暫時知到新校的教學模式係, 每星期2 日全日的課程都係用英語上....英文老師有d係中國人,但唔識中文的...每班25個學生....k1-k3都係同一個班主任...

都幾好喎,講唔講得邊間呀

Rank: 3Rank: 3


229
197#
發表於 08-6-17 01:07 |只看該作者
原文章由 可樂仔 於 08-6-17 00:39 發表

都幾好喎,講唔講得邊間呀


其實我諗講都唔怕呱..... 玫瑰崗,再報埋d 學費,雜費, 大家比較吓... school fee. 全日$3440 半日$2075 (有學券)
           tea fee.. 120/mth
           lunch fee..500/mth
Stationery+books..$3220 Whole year
           school bus... $1280(過海) 590 or 680(HK island)

Rank: 3Rank: 3


371
198#
發表於 08-6-17 01:29 |只看該作者
原文章由 joan921 於 08-6-17 01:07 發表


其實我諗講都唔怕呱..... 玫瑰崗,再報埋d 學費,雜費, 大家比較吓... school fee. 全日$3440 半日$2075 (有學券)
           tea fee.. 120/mth
           lunch fee..500/mth
Stationery+books..$3220 Whole yea ...

又唔萛貴喎都ok呀,仲有冇其他費要交架.

Rank: 5Rank: 5


1139
199#
發表於 08-6-17 10:24 |只看該作者
咁又真係好抵喎...  仲可以返全日..   

原文章由 joan921 於 08-6-17 01:07 發表


其實我諗講都唔怕呱..... 玫瑰崗,再報埋d 學費,雜費, 大家比較吓... school fee. 全日$3440 半日$2075 (有學券)
           tea fee.. 120/mth
           lunch fee..500/mth
Stationery+books..$3220 Whole yea ...

Rank: 5Rank: 5


1139
200#
發表於 08-6-17 15:00 |只看該作者
咁攪笑既..   又會漏左最重要果個冇寫... 咁你要打返去學校問喇.. 哈哈..

原文章由 henrykwok 於 08-6-16 19:41 發表
我終於收到書單啦..

但想問吓點解通告內話仔仔已被編為"N1 am"班新生, 咁即係邊班呀?
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖