關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 48
樓主: hoganmama
go

油塘小學家長站-part 48 [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6


8125
181#
發表於 08-2-12 12:48 |只看該作者
ky

唔好咁啦....why 你仲要聽佢電話呀?? 唔可以唔聽咩??

原文章由 lky2008 於 08-2-12 12:27 PM 發表
多謝大家的關心。

剛剛我又大哭一場,因他再我 ,並骂了一場......

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
182#
發表於 08-2-12 14:11 |只看該作者
Hi, 我又去睇跌打剛返到屋企.

睇怕呢幾日日日都會要去, 點去接我對仔女.

我話去到惠州都得, 我唔上我奶奶屋企, 因要行4層樓梯.  我佬又話咁佢哋會唔鐘意, 咁我對腳痛嘛

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
183#
發表於 08-2-12 14:12 |只看該作者
條友正cheap精, 新年流流來閙人

原文章由 lky2008 於 08-2-12 12:27 發表
多謝大家的關心。

剛剛我又大哭一場,因他再我 ,並骂了一場......

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
184#
發表於 08-2-12 14:14 |只看該作者
KY, 你已經好勇敢的行咗好多步, 要堅持呀, 雖然好辛苦, 不過日子耐咗會慢慢淡忘加啦.

個個日子會好快到.  至于個個人, 忘記他, 避開佢得嗎 ?

原文章由 novemberwm 於 08-2-12 10:31 發表


ky, 唔好咁樣啦, 開心d過日子, 雖然我不知道你們當中的故事, 但其實有一些事情放鬆地去面對及接受, 總會有意想不到的效果, 不要太緊張........

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
185#
發表於 08-2-12 14:19 |只看該作者
我姑奶的評價 :
我- 朱圓肉潤
c6-面長咗
仔-似老豆多咗
囡-同個亞媽似到十足十

原文章由 novemberwm 於 08-2-12 10:29 發表
雪文, d 相真係影得好靚, 中國服個張全家福好正......

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
186#
發表於 08-2-12 14:20 |只看該作者
各位hello!!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
187#
發表於 08-2-12 14:20 |只看該作者
係惠州影加, 你温下書啦, 我有講價錢-荅ktma

原文章由 hoganmama 於 08-2-12 10:01 發表
雪文

你d相我最鍾意係著中國衫個d, 仔仔同女女都影得好靚ar

total how much? 係咪好遠影gar?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
188#
發表於 08-2-12 14:22 |只看該作者
come,終于見到你拉.

昨日我無同佢哋飲到茶, 我睇個西醫等咗三小時, 而佢哋等唔到位食咗牛肉飯.   今日佢哋又約飲茶, 我又無去. 我發現我無帶銀包同錢出街, 那那聲趕返屋企

原文章由 come爸嘩 於 08-2-12 14:20 發表
各位hello!!!!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
189#
發表於 08-2-12 14:22 |只看該作者
HI HI
原文章由 come爸嘩 於 08-2-12 14:20 發表
各位hello!!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
190#
發表於 08-2-12 14:23 |只看該作者
好呀, 睇我幾時返工再約攞俾你.


原文章由 lky2008 於 08-2-12 08:50 發表

雪雪:

唔該呀!我正要蛋(如有)薑及醋得啦!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
191#
發表於 08-2-12 14:25 |只看該作者
我今日同我老公拆左部電腦黎慢慢整, 又開得返啦.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
192#
發表於 08-2-12 14:27 |只看該作者
雪: 你而家隻腳點呀? 有無好似豬蹄咁呀????

ky: 唔好咁啦, 個衰人打黎唔好再聽佢電話得唔得架????:cry:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
193#
發表於 08-2-12 14:34 |只看該作者
明天我都開工大吉啦, 今年返大陸過新年好happy, 大豐收呀, 亞女的同我自己都係.
個袋我同love交收左啦, 之前同佢講話唔買個lv有少少後悔添

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
194#
發表於 08-2-12 14:37 |只看該作者
今日睇另一個跌打, 而家到膝蓋肿咗.  

原文章由 come爸嘩 於 08-2-12 14:27 發表
雪: 你而家隻腳點呀? 有無好似豬蹄咁呀????

ky: 唔好咁啦, 個衰人打黎唔好再聽佢電話得唔得架????:cry:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
195#
發表於 08-2-12 14:38 |只看該作者
點解你都大豐收?? 打麻將 ??

原文章由 come爸嘩 於 08-2-12 14:34 發表
明天我都開工大吉啦, 今年返大陸過新年好happy, 大豐收呀, 亞女的同我自己都係.
個袋我同love交收左啦, 之前同佢講話唔買個lv有少少後悔添 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
196#
發表於 08-2-12 14:40 |只看該作者
hoganma: 你今個假期點渡過呀????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
197#
發表於 08-2-12 14:41 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-2-12 14:37 發表
今日睇另一個跌打, 而家到膝蓋肿咗.  

:cry: :cry: 咁你點上惠州接仔女呀? 不如叫你老公上啦.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
198#
發表於 08-2-12 14:42 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-2-12 14:38 發表
點解你都大豐收?? 打麻將 ??

我奶奶送左份大禮比我

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
199#
發表於 08-2-12 14:46 |只看該作者
呢個假期咪功課功課再功課lor  講笑啫

無咩特別, 都係去下99度, 朋友屋企拜下年, 你係大6凍嗎?
原文章由 come爸嘩 於 08-2-12 14:40 發表
hoganma: 你今個假期點渡過呀????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
200#
發表於 08-2-12 14:47 |只看該作者
雪: 個醫生比左幾多日假你呀??? d劇你煲完未呀????

各位: 我明天去訂大盛啦, 而家有幾多人出席架?
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖