關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 47
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 47 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17382
181#
發表於 08-1-27 21:27 |只看該作者
佢心散囉,好難迫佢去做一D佢唔鐘意的事=好自我,唔迫就好地地,一迫佢佢就停係度,我都無晒辦法的,E+只可放晒手將個責任交番比佢,希望佢大D自己識諗

原文章由 hermanpapa 於 08-1-27 21:19 發表
What a big problem wor????

Rank: 8Rank: 8


17382
182#
發表於 08-1-27 21:30 |只看該作者
我話完比亞囡知魚係無眼淚,佢又問我點解魚會無眼淚
我話(自己估估吓):因為魚無淚水管即係好似水管咁樣裝住D眼淚,所以無眼淚流出來 我講完佢先好似好滿意咁唔再問


原文章由 iloveyoub4 於 08-1-27 21:23 發表
O,好彩有你係度 我E+就話番比佢知,THANKS.

Rank: 8Rank: 8


17382
183#
發表於 08-1-27 21:38 |只看該作者
準備睇TEA POT亞4,今晚好緊張呀

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
184#
發表於 08-1-28 08:51 |只看該作者
morning!!

LOVE: 上次funfun個袋size係中定細呀? 如果係size, 我應該唔夠放野.....

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
185#
發表於 08-1-28 08:55 |只看該作者
今日我老公湊女女返學, 我拎晒你地代買的東西返公司啦!!!

星期六惠州~~超凍, 應該得6-7度咋

Rank: 6Rank: 6


6601
186#
發表於 08-1-28 08:59 |只看該作者
大家早晨呀!

我星期6整2底turnip cake,攪到隻手好痛呀! 不過呀女話好味,好過舊年喎!


琴日整第1次cookies,係chocolate chips的,呀女同公人話OK,但我覺得唔掂,太硬,下次再試先得。

Rank: 6Rank: 6


6601
187#
發表於 08-1-28 09:01 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-28 08:51 發表
morning!!

LOVE: 上次funfun個袋size係中定細呀? 如果係size, 我應該唔夠放野.....

係中size呀!

Rank: 6Rank: 6


6601
188#
發表於 08-1-28 09:02 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-28 08:55 發表
今日我老公湊女女返學, 我拎晒你地代買的東西返公司啦!!!

星期六惠州~~超凍, 應該得6-7度咋

come come:

咁有冇著多件衫呀?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
189#
發表於 08-1-28 09:03 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 08-1-28 09:01 發表

係中size呀!

ky: thank!! 咁大size幾$$????

你的作品好靚呀.....我尋日話整chicken wings都無時間, 但亞女的褸, boots+衫我就買晒啦, 係匯景同新都城買的.

Rank: 6Rank: 6


6601
190#
發表於 08-1-28 09:04 |只看該作者
cy師傅:

我想問買錫紙兜整長方形的cake,個錫紙兜可唔可以番用呀?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
191#
發表於 08-1-28 09:05 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 08-1-28 09:02 發表

come come:

咁有冇著多件衫呀?

有呀, 多謝你同雪文提醒.

Rank: 6Rank: 6


8125
192#
發表於 08-1-28 09:07 |只看該作者
嘩...好 yummy 咁呀....

原文章由 KY2004 於 08-1-28 08:59 AM 發表
大家早晨呀!

我星期6整2底turnip cake,攪到隻手好痛呀! 不過呀女話好味,好過舊年喎!
http://i165.photobucket.com/albums/u54/ky2004/26012008002.jpg?t=1201481916

琴日整第1次cookies,係chocolate chips ...

Rank: 5Rank: 5


2967
193#
發表於 08-1-28 09:09 |只看該作者
Good morning!

遲d先溫書, 食嘢先.
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2967
194#
發表於 08-1-28 09:13 |只看該作者
我諗唔得la, d cake 會有d痴住個錫紙兜, if 你要用番, 我諗要大清潔個兜先得.
原文章由 KY2004 於 08-1-28 09:04 發表
cy師傅:

我想問買錫紙兜整長方形的cake,個錫紙兜可唔可以番用呀?
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6


6601
195#
發表於 08-1-28 09:18 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-28 09:03 發表

ky: thank!! 咁大size幾$$????

你的作品好靚呀.....我尋日話整chicken wings都無時間, 但亞女的褸, boots+衫我就買晒啦, 係匯景同新都城買的. ...

應該係39XX or 4xxx,囉!因佢個係3960(新色)

我的作品,唔掂啦!

呀女的褸, boots+衫平唔平呀?可唔可以俾D相我睇呀?

Rank: 6Rank: 6


6601
196#
發表於 08-1-28 09:21 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 08-1-28 09:13 發表
我諗唔得la, d cake 會有d痴住個錫紙兜, if 你要用番, 我諗要大清潔個兜先得.

咁日本城有冇得賣D  cake兜呀?(唔係錫紙的)我琴日係屋企樓下買,好X貴呀?個銻盤都要108呀!

Rank: 6Rank: 6


6601
197#
發表於 08-1-28 09:23 |只看該作者
原文章由 多利是 於 08-1-28 09:07 發表
嘩...好 yummy 咁呀....

多多:

多謝你的誇獎

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
198#
發表於 08-1-28 09:25 |只看該作者
我冇留意....不過我回家都會馬上沖涼 & 洗頭髮的
原文章由 多利是 於 08-1-26 19:42 發表
fun

你有無發覺, 打完牌後, d 頭髮有陣油煙味?? 我幾次都係咁

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
199#
發表於 08-1-28 09:28 |只看該作者


C6放假二天係屋企清潔

原文章由 KY2004 於 08-1-28 09:21 發表

咁日本城有冇得賣D  cake兜呀?(唔係錫紙的)我琴日係屋企樓下買,好X貴呀?個銻盤都要108呀!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
200#
發表於 08-1-28 09:30 |只看該作者
KY, 睇來你真係幾有興致同天份

原文章由 KY2004 於 08-1-28 08:59 發表
大家早晨呀!

我星期6整2底turnip cake,攪到隻手好痛呀! 不過呀女話好味,好過舊年喎!
http://i165.photobucket.com/albums/u54/ky2004/26012008002.jpg?t=1201481916

琴日整第1次cookies,係chocolate chips ...
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖