關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 45
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 45 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2967
181#
發表於 08-1-16 12:45 |只看該作者
if 我果日去, 我o wor
原文章由 多利是 於 08-1-16 12:42 發表
各位雀友

fun 問 25/1 外野手後, 打4個鐘到12點xx, 有無人ok呀??
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6


8125
182#
發表於 08-1-16 12:46 |只看該作者
jerry 媽

if 18/1,  really 3 缺 1, 問下你d friend 得唔得?? 不過要睇 hoganmama 介唔介意

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
183#
發表於 08-1-16 12:55 |只看該作者
come : 我呢排都想同你講, 我囡呢排皮膚好慘呀, 日日都一大pat紅, 唔係呢到就係個到.  沖涼己用朱油膏加搽AQ cream, 睡覺時又話這里痕那里痕要搽多次.

星期日同AMY飲茶, 佢叫我試橄欖油.  昨日我試咗同我囡沖涼, 好似幾好wor,係好油. 但今早無听佢講又起紅點囉.

睇多幾日先.  不過橄欖油去年都有人同我講過加啦.

各位開飯啦

原文章由 cyclmama 於 08-1-16 12:25 發表
各位靚ma, 原本豬油膏可以落妝ga.


http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?test=asc&tid=1269486&pid=20840011&page=1&extra=page%3D1#pid20840011

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
184#
發表於 08-1-16 12:56 |只看該作者
我無所謂, 唔好打咁大就得la
原文章由 多利是 於 08-1-16 12:46 發表
jerry 媽

if 18/1,  really 3 缺 1, 問下你d friend 得唔得?? 不過要睇 hoganmama 介唔介意

Rank: 5Rank: 5


2065
185#
發表於 08-1-16 13:13 |只看該作者
1/18 我應該O.K. WOR。

原文章由 多利是 於 08-1-16 12:46 發表
jerry 媽

if 18/1,  really 3 缺 1, 問下你d friend 得唔得?? 不過要睇 hoganmama 介唔介意

Rank: 5Rank: 5


2967
186#
發表於 08-1-16 13:13 |只看該作者
雪, 多

知唔知青青樂園  (#9)
http://forum.baby-kingdom.com/vi ... &extra=page%3D1
Be Happy Everyday

Rank: 8Rank: 8


17382
187#
發表於 08-1-16 13:13 |只看該作者
果次考試我就無同佢溫過仲同佢去唱k呀,結果尾6,咁睇下今次又點啦唔同佢溫啦讀書係靠佢自己啦...我咁諗囉


原文章由 KY2004 於 08-1-16 09:41 發表

love love,

我女啱啱排第10,都俾我預期中理想。哎!老師話佢係學校勁唔小心呀!同埋佢個班係勁曳呀!

Rank: 5Rank: 5


2967
188#
發表於 08-1-16 13:15 |只看該作者
e, 咁你地開得成wor
原文章由 katiekma 於 08-1-16 13:13 發表
1/18 我應該O.K. WOR。
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2967
189#
發表於 08-1-16 13:16 |只看該作者
你瞓醒la
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-16 13:13 發表
果次考試我就無同佢溫過仲同佢去唱k呀,結果尾6,咁睇下今次又點啦唔同佢溫啦讀書係靠佢自己啦...我咁諗囉
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


4210
190#
發表於 08-1-16 13:17 |只看該作者
頭先, 我啱啱先諗過你 仲想叫hoganma call你, 點知你已自動蒲頭

原文章由 katiekma 於 08-1-16 13:13 發表
1/18 我應該O.K. WOR。

Rank: 5Rank: 5


2065
191#
發表於 08-1-16 13:18 |只看該作者
KY

你女第10 VERY GOOD LA, 買嘢獎勵下佢LA, 我女24 , 佢重好似冇乜所謂咁。

Rank: 5Rank: 5


4210
192#
發表於 08-1-16 13:19 |只看該作者
咁低, 你敢唔敢入市??
我有少少想入, 不過無咩心水

原文章由 hoganmama 於 08-1-16 12:15 發表
no eye see

Rank: 5Rank: 5


2065
193#
發表於 08-1-16 13:22 |只看該作者
我食飯時間上來 hai 下, 2:00 又要閃做嘢 。响邊處打?我 6:30先放工, 來到會吾會好遲呢?今天大夏6:30 停电整lift,我可以準時收工

原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-1-16 13:17 發表
頭先, 我啱啱先諗過你 仲想叫hoganma call你, 點知你已自動蒲頭

[ 本文章最後由 katiekma 於 08-1-16 13:32 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


4210
194#
發表於 08-1-16 13:30 |只看該作者
我諗kwun tong瓜, 我出到黎, 都7:15 ~ 7:30pm啦

原文章由 katiekma 於 08-1-16 13:22 發表
我食飯時間上來 hai 下, 2:00 又閃做嘢。响邊處打?我 6:30先放工, 來到會吾會好遲呢?

Rank: 5Rank: 5


2967
195#
發表於 08-1-16 13:39 |只看該作者
你份工咁辛苦, 可以準時放工, good good good

我lee排d嘢做極都有好多, 通常7:30先走, if唔係趕返去湊仔, 我諗都冇咁早走.
原文章由 katiekma 於 08-1-16 13:22 發表
我食飯時間上來 hai 下, 2:00 又要閃做嘢 。响邊處打?我 6:30先放工, 來到會吾會好遲呢?今天大夏6:30 停电整lift,我可以準時收工
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6


8125
196#
發表於 08-1-16 13:44 |只看該作者
hoganmama, jerry媽, katiema

一係好似上次咁, 食雀會樓下間日本野做 quick dinner, 約7:45 上雀會打, 4 hrs, $18x包4杯野飲, 抽水比飯$$ & 雀局$$???

忘記講, 地點近觀塘, or 牛頭角咁啦

Rank: 8Rank: 8


17382
197#
發表於 08-1-16 13:45 |只看該作者
訓左一陣,頭先去街市買野x湯,一陣做c6d野之後去接囡放學 好似好’嘆’咁呀

原文章由 cyclmama 於 08-1-16 13:16 發表
你瞓醒la

Rank: 8Rank: 8


17382
198#
發表於 08-1-16 13:47 |只看該作者
yes呀我都係咁諗第10好好架啦

原文章由 katiekma 於 08-1-16 13:18 發表
KY

你女第10 VERY GOOD LA, 買嘢獎勵下佢LA, 我女24 , 佢重好似冇乜所謂咁。

Rank: 5Rank: 5


4210
199#
發表於 08-1-16 13:53 |只看該作者
no problem, 你地預我7:20pm到啦.

原文章由 多利是 於 08-1-16 13:44 發表
hoganmama, jerry媽, katiema

一係好似上次咁, 食雀會樓下間日本野做 quick dinner, 約7:45 上雀會打, 4 hrs, $18x包4杯野飲, 抽水比飯$$ & 雀局$$???

忘記講, 地點近觀塘, or 牛頭角咁啦 ...

Rank: 5Rank: 5


2065
200#
發表於 08-1-16 13:54 |只看該作者
o.k冇問題。

原文章由 多利是 於 08-1-16 13:44 發表
hoganmama, jerry媽, katiema

一係好似上次咁, 食雀會樓下間日本野做 quick dinner, 約7:45 上雀會打, 4 hrs, $18x包4杯野飲, 抽水比飯$$ & 雀局$$???

忘記講, 地點近觀塘, or 牛頭角咁啦 ...
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖