關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 44
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 44 [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
181#
發表於 08-1-9 14:54 |只看該作者
原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-1-9 14:49 發表
要過夜??

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
182#
發表於 08-1-9 14:54 |只看該作者
funfun : Yanma 說可以揾日去佢屋企打邊爐( AA), 佢隔離屋好友有枱打麻雀.  不過2月2日佢可能唔得閑, 再約啦. 或者 1月26日如何 ??  但我擔心無人同我睇仔.

原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-1-9 14:34 發表
多, 我地又幾時再約打牌?

Rank: 5Rank: 5


2967
183#
發表於 08-1-9 14:55 |只看該作者
自從我last sat 去完police station 後, 女pk冇再打俾我, but間中仲有打嚟我home, home tel 會轉no. but 未active lor. 有1次, 我忍唔住串佢, 話佢連打電話gei基本禮貌都冇, 佢即刻同我say sorry and 唔該:tongue: :tongue:
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
184#
發表於 08-1-9 14:55 |只看該作者
我老公可能下星期六, 日都要上廣州.

原文章由 hoganmama 於 08-1-9 14:54 發表
  

Rank: 5Rank: 5


2967
185#
發表於 08-1-9 14:56 |只看該作者
咁你有冇話會擔心佢呀
原文章由 hoganmama 於 08-1-9 14:54 發表
  
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
186#
發表於 08-1-9 14:56 |只看該作者
仲會道歉  

原文章由 cyclmama 於 08-1-9 14:55 發表
自從我last sat 去完police station 後, 女pk冇再打俾我, but間中仲有打嚟我home, home tel 會轉no. but 未active lor. 有1次, 我忍唔住串佢, 話佢連打電話gei基本禮貌都冇, 佢即刻同我say sorry and 唔該:tongue: : ...

Rank: 5Rank: 5


3212
187#
發表於 08-1-9 15:02 |只看該作者
Hi... Afternoon.....

Rank: 5Rank: 5


2967
188#
發表於 08-1-9 15:02 |只看該作者
所以咪話佢short short 地lor
原文章由 雪文 於 08-1-9 14:56 發表
仲會道歉  
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


3212
189#
發表於 08-1-9 15:04 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 08-1-9 14:56 發表
咁你有冇話會擔心佢呀


擔心都冇辦法GEI LA...... Hoganma , 任佢飛law...... 識路返屋企就得啦.....: : :

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
190#
發表於 08-1-9 15:04 |只看該作者
好呀! 26號 lee 日我應該 ok
原文章由 雪文 於 08-1-9 14:54 發表
funfun : Yanma 說可以揾日去佢屋企打邊爐( AA), 佢隔離屋好友有枱打麻雀.  不過2月2日佢可能唔得閑, 再約啦. 或者 1月26日如何 ??  但我擔心無人同我睇仔.

...

Rank: 5Rank: 5


3212
191#
發表於 08-1-9 15:06 |只看該作者
外野手都ok ar , d野都好好食....

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
192#
發表於 08-1-9 15:07 |只看該作者
好似入冬季先會減價 wor  (葵芳有一間, 我幫你留意下啦)
原文章由 雪文 於 08-1-9 14:48 發表

funfun,上次body shop的butter好香呀, 又香好耐.  幾時佢大減價通知我, 唔該.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
193#
發表於 08-1-9 15:07 |只看該作者
亞頭, 午安

原文章由 novemberwm 於 08-1-9 15:02 發表
Hi... Afternoon.....

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
194#
發表於 08-1-9 15:07 |只看該作者
亞頭,
你都一齊黎啦
原文章由 novemberwm 於 08-1-9 15:06 發表
外野手都ok ar , d野都好好食....

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
195#
發表於 08-1-9 15:09 |只看該作者
11/1 晚我 ok!

原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-1-9 14:34 發表
多, 我地又幾時再約打牌?

Rank: 5Rank: 5


2967
196#
發表於 08-1-9 15:10 |只看該作者
黎啦!黎啦!
原文章由 funbabyhk 於 08-1-9 15:07 發表
亞頭,
你都一齊黎啦
Be Happy Everyday

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
197#
發表於 08-1-9 15:15 |只看該作者
我有叫佢小心d lor

亞頭, long time no see wor

Rank: 5Rank: 5


4210
198#
發表於 08-1-9 15:20 |只看該作者
我都ok喎, call d去約腳啦, go go go

原文章由 funbabyhk 於 08-1-9 15:09 發表
11/1 晚我 ok!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
199#
發表於 08-1-9 15:26 |只看該作者
26/1呢, 去你屋企可以嗎 ??

原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-1-9 15:20 發表
我都ok喎, call d去約腳啦, go go go

Rank: 6Rank: 6


8125
200#
發表於 08-1-9 15:53 |只看該作者
jerry媽, funfun

我今week開始要閉關至after 17/1, exam week呀...:cry: :cry:

11/1我都好有興趣...返去問問佬先..

原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-1-9 03:20 PM 發表
我都ok喎, call d去約腳啦, go go go

‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖