註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
原文章由 hoganmama 於 07-12-14 10:06 發表 拆緊個hamper, 都唔明d人送d hamper, 貴到c, d野又唔好食, 成千蚊, 送2支靚d gei紅酒好過
返回頂部
原文章由 come爸嘩 於 07-12-14 10:05 發表 勉強無幸福
男爵府
原文章由 雪文 於 07-12-14 10:02 發表 KY, 掃貨記得同我攞印花.
大宅
原文章由 雪文 於 07-12-13 16:36 發表 想問吓, 如果我今日買三文治明早食的話, 買那一種好D呢 ?? ( 因果汁加三文治只是 11元only)
原文章由 phoebecyl 於 07-12-14 10:10 發表 咁抵...觀塘開源道貴好多要18元
子爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-12-14 10:07 發表 送比你dept or 老細???:)
原文章由 雪文 於 07-12-14 10:10 發表 我囡睇完醫生啦, 都係要食抗生素:cry:
原文章由 雪文 於 07-12-14 09:59 AM 發表 cy叫你亞囡叫佢ee呀, 佢個日叫多多女叫佢姐姐呀: :
原文章由 hoganmama 於 07-12-14 10:11 發表 送比我老闆, 我老闆攞左2支紅酒就叫我分左去, 我會先拎起我想要gei先分
原文章由 雪文 於 07-12-14 10:07 AM 發表 所以多多係小肥羊要佢囡囡叫晒我哋全部人係姐姐, 哥哥, 搞到sharon老公幾乎噴飯: :
伯爵府
原文章由 KY2004 於 07-12-14 09:07 發表 琴日下晝溫書真係 ...
原文章由 come爸嘩 於 07-12-14 10:14 發表 我女上次睇喉嚨發炎都要呀, 不過快d好喎!!! 雪文: 上次我黃糖你屋企啱唔啱用呀???
原文章由 KY2004 於 07-12-14 10:20 發表 雪雪: 小心D啦!
原文章由 hoganmama 於 07-12-14 09:29 發表 Good Morning!!! 尋日我都 我影印番晒學校d worksheet比亞仔做, 每做3pages我就解一次, then take a break, 初初都ok, 做做下無心機做, 我對時見佢寫漏好多字, 我就 鬧到佢 我都覺得自 ...
原文章由 雪文 於 07-12-14 10:21 發表 黄糖啱用, 用來煲糖水同蒸糕都幾好, 我老豆會成日蒸糕加.
原文章由 iloveyoub4 於 07-12-14 10:28 發表 :cry: :cry:抗生素 要食一個星期食完為止呀