註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
返回頂部
大宅
原文章由 hoganmama 於 07-11-19 13:37 硐表 你同佢講, "你陪我去睇e生, 好唔好ar?" 斷估佢都唔會答唔好卦
原文章由 雪文 於 07-11-19 14:02 硐表 嘩, 亞頭, 你係bk post晒出來我先知咁大件事. 大難不C, 必有後褔. 咁大件事你哋仲係輕傷. 除咗還神, 有無去買六合彩, 上期又無人中
男爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-11-19 14:15 硐表 雪文, fun: 想問下星期五北上係咪confirm架啦??????
原文章由 雪文 於 07-11-19 14:19 硐表 不過昨日我個心真係感激佢, 昨日佢一返屋企(星期六上午上大陸OT到昨日才返屋企), 我就咩都俾晒佢做, 到九點我哋三母子瞓晒, 佢先停手.
伯爵府
原文章由 funbabyhk 於 07-11-19 14:20 硐表 我 OK.
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-19 14:24 硐表 你地幾個上大陸玩咁正 我就得個恨字
原文章由 come爸嘩 於 07-11-19 14:27 硐表 你叫老公睇亞女一晚咁多得唔得????
原文章由 cyclmama 於 07-11-19 14:19 硐表 亞頭,好彩冇事! 雪文,你真係發緊夢,六合彩俾人一注中咗la
原文章由 cyclmama 於 07-11-19 14:19 硐表 雪文,你真係發緊夢,六合彩俾人一注中咗la
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-19 14:33 硐表 me too. 很想去dum幾下...
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-19 14:31 硐表 嘩, o甘大件事, november! 好彩人無事~~~
原文章由 雪文 於 07-11-19 14:33 硐表 come, fun. 我無所謂反正我都係要上. 係有D擔心你哋二個, 如果可以揾個星期六下午上去, 時間就會多D. 我問咗人, 應該係國貿店小肥羊最近. 咁我哋上到去要八點, 我就怕要等位不知要等幾耐. 如果太晚, 你哋就返 ...
原文章由 雪文 於 07-11-19 14:35 硐表 係咩, 個個唔係我 我今日對來, 我中咗三個字, 都好有二十元