註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
大宅
原文章由 hoganmama 於 07-11-8 17:23 硐表 係ar, 我預備走gar la
返回頂部
原文章由 cyclmama 於 07-11-8 17:29 硐表
伯爵府
原文章由 yan02 於 07-11-8 17:23 硐表 我自己都好像未出 ,自我有記憶時都好似未生過甘,問阿媽,她又話不記得,死啦,到時我生,甘大年紀實辛苦死啦,點算呀
原文章由 cyclmama 於 07-11-8 17:30 硐表 我都夠鐘,不過遲d先走
原文章由 cyclmama 於 07-11-8 17:28 硐表 唔嚇鬼你,點會幫襯
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-11-8 17:30 硐表 迫佢食野, 佢會嘔架
原文章由 novemberwm 於 07-11-8 17:29 硐表 算啦, 放棄佢 ba la........... cy 話之佢啦......
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-11-8 17:30 硐表 迫佢食野, 佢會嘔架:cry:
原文章由 novemberwm 於 07-11-8 17:28 硐表 我個女都係16個月渣.......
原文章由 cyclmama 於 07-11-8 17:33 硐表 問定佢,咁我唔鎖門,怕佢踏醒我開門
原文章由 novemberwm 於 07-11-8 17:31 硐表 你晚晚都好夜先之走 ar cy ?
原文章由 cyclmama 於 07-11-8 17:34 硐表 我果個都係ga,試過搭校車時嘔
原文章由 cyclmama 於 07-11-8 17:35 硐表 鬼c多嘢做,有得cllaim ot,冇所謂la
子爵府
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-11-8 17:40 硐表 我果個一搭車over 1 hr, 又係咁
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-11-8 17:33 硐表 係, 咁我個女咪有伴 以後多d帶佢出黎
原文章由 hoganmama 於 07-11-8 17:40 硐表 我老公reject左我2個人去旅行啦