註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
原文章由 雪文 於 07-10-27 12:19 硐表 今日打電話去我屋企, 已經係個女仔接听電話啦
返回頂部
別墅
原文章由 irenec11 於 07-10-27 12:25 硐表 唉.兩個原本好番,唔知做muk鬼,禽晚又咳,我又要洗$la 我sat唔駛返工ga,鐘意幾點返都得,我週圍都冇人,所以亞仔嚟埋都得
男爵府
原文章由 irenec11 於 07-10-27 12:25 硐表 唉.兩個原本好番,唔知做muk鬼,禽晚又咳,我又要洗$la
原文章由 come爸嘩 於 07-10-27 12:34 硐表 各位: 我今日返南澳同我女開生日會啦~~~~~~~ 可能今晚又去食上次同你地講d蜆同茄子好正果間.(希望間舖仲係度啦:D :D :D :D )
原文章由 funbabyhk 於 07-10-27 12:34 硐表 咁樣要同佢地介口介清 d, 唔好飲凍野, 菜湯都唔得, 甜野煎炸野就緊加唔得, 迫佢地飲多 d 水.
原文章由 funbabyhk 於 07-10-27 12:37 硐表 預祝你囡囡: 生日快樂, 身體健康, 學業進步!
原文章由 come爸嘩 於 07-10-27 12:39 硐表 想問下你地知唔知邊間cake shop有2lbs 現成的生日旦糕買呀???? 我見美心果d都係1 lbs裝咋!
原文章由 雪文 於 07-10-27 12:34 硐表 irene, 無計啦, 小朋友病要睇好佢, 錢係要使無計. 你公司無人咁正呀, 同我公司以前一樣, 不過而家就唔得啦
原文章由 funbabyhk 於 07-10-27 12:42 硐表 美心冇呀! 有冇去聖安娜及東海堂睇過? (我都唔知邊間會有, 以為美心實有添)
原文章由 雪文 於 07-10-27 12:43 硐表 聖安娜有, 不過好似 1.5bl