關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 36
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 36 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
181#
發表於 07-10-27 12:32 |只看該作者
吓???? 咁都得!!!!
原文章由 雪文 於 07-10-27 12:19 硐表
今日打電話去我屋企, 已經係個女仔接听電話啦

Rank: 4


679
182#
發表於 07-10-27 12:32 |只看該作者
我G.M突然返咗嚟,嚇c我,不過佢好nice gei

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
183#
發表於 07-10-27 12:34 |只看該作者
各位: 我今日返南澳同我女開生日會啦~~~~~~~

可能今晚又去食上次同你地講d蜆同茄子好正果間.(希望間舖仲係度啦:D :D :D :D )

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
184#
發表於 07-10-27 12:34 |只看該作者
irene, 無計啦, 小朋友病要睇好佢, 錢係要使無計.

你公司無人咁正呀, 同我公司以前一樣, 不過而家就唔得啦

原文章由 irenec11 於 07-10-27 12:25 硐表
唉.兩個原本好番,唔知做muk鬼,禽晚又咳,我又要洗$la

我sat唔駛返工ga,鐘意幾點返都得,我週圍都冇人,所以亞仔嚟埋都得

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
185#
發表於 07-10-27 12:34 |只看該作者
咁樣要同佢地介口介清 d, 唔好飲凍野, 菜湯都唔得, 甜野煎炸野就緊加唔得, 迫佢地飲多 d 水.
原文章由 irenec11 於 07-10-27 12:25 硐表
唉.兩個原本好番,唔知做muk鬼,禽晚又咳,我又要洗$la

Rank: 4


679
186#
發表於 07-10-27 12:35 |只看該作者
你咁快就有"新抱仔"
原文章由 雪文 於 07-10-27 12:19 硐表
今日打電話去我屋企, 已經係個女仔接听電話啦

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
187#
發表於 07-10-27 12:37 |只看該作者
預祝你囡囡: 生日快樂, 身體健康, 學業進步!



原文章由 come爸嘩 於 07-10-27 12:34 硐表
各位: 我今日返南澳同我女開生日會啦~~~~~~~

可能今晚又去食上次同你地講d蜆同茄子好正果間.(希望間舖仲係度啦:D :D :D :D )

Rank: 4


679
188#
發表於 07-10-27 12:38 |只看該作者
亞女話收到!
原文章由 funbabyhk 於 07-10-27 12:34 硐表
咁樣要同佢地介口介清 d, 唔好飲凍野, 菜湯都唔得, 甜野煎炸野就緊加唔得, 迫佢地飲多 d 水.

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
189#
發表於 07-10-27 12:39 |只看該作者
其實我唔多記得幾時?  jerryma & katiema 係咪會幫仔囡攪 birthday party?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
190#
發表於 07-10-27 12:39 |只看該作者
想問下你地知唔知邊間cake shop有2lbs 現成的生日旦糕買呀???? 我見美心果d都係1 lbs裝咋!

Rank: 4


679
191#
發表於 07-10-27 12:41 |只看該作者
幫我同囡囡講生日快樂 ,祝身體健康!
亞女祝佢學業進步
原文章由 come爸嘩 於 07-10-27 12:34 硐表
各位: 我今日返南澳同我女開生日會啦~~~~~~~

可能今晚又去食上次同你地講d蜆同茄子好正果間.(希望間舖仲係度啦:D :D :D :D )

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
192#
發表於 07-10-27 12:41 |只看該作者
thank! 明晚我叫佢入黎睇下先, 佢成日話我地個topic好好睇架!!!
原文章由 funbabyhk 於 07-10-27 12:37 硐表
預祝你囡囡: 生日快樂, 身體健康, 學業進步!

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
193#
發表於 07-10-27 12:42 |只看該作者
美心冇呀!  有冇去聖安娜及東海堂睇過?
(我都唔知邊間會有, 以為美心實有添)
原文章由 come爸嘩 於 07-10-27 12:39 硐表
想問下你地知唔知邊間cake shop有2lbs 現成的生日旦糕買呀???? 我見美心果d都係1 lbs裝咋!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
194#
發表於 07-10-27 12:42 |只看該作者
係wor,晴晴生日, 又大一歲.

祝佢高快長大, 身體健康, 學業進步 !

原文章由 come爸嘩 於 07-10-27 12:34 硐表
各位: 我今日返南澳同我女開生日會啦~~~~~~~

可能今晚又去食上次同你地講d蜆同茄子好正果間.(希望間舖仲係度啦:D :D :D :D )

Rank: 4


679
195#
發表於 07-10-27 12:42 |只看該作者
thanks.

其他人好少SAT返工吖ma
原文章由 雪文 於 07-10-27 12:34 硐表
irene, 無計啦, 小朋友病要睇好佢, 錢係要使無計.

你公司無人咁正呀, 同我公司以前一樣, 不過而家就唔得啦

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
196#
發表於 07-10-27 12:43 |只看該作者
聖安娜有, 不過好似 1.5bl

原文章由 funbabyhk 於 07-10-27 12:42 硐表
美心冇呀!  有冇去聖安娜及東海堂睇過?
(我都唔知邊間會有, 以為美心實有添)

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
197#
發表於 07-10-27 12:44 |只看該作者
各位, 我早走少少喇, 88

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
198#
發表於 07-10-27 12:44 |只看該作者
東海堂我果頭無呀, 聖安娜未問, 一陣經過及及先!:loveliness:  

原文章由 funbabyhk 於 07-10-27 12:42 硐表
美心冇呀!  有冇去聖安娜及東海堂睇過?
(我都唔知邊間會有, 以為美心實有添)

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
199#
發表於 07-10-27 12:45 |只看該作者
kitty,你份工做咩加 ??   在那里返工 ?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
200#
發表於 07-10-27 12:46 |只看該作者
唔該晒及多謝晒咁多位啦, 我都要早少少走人, 我老公來左等我了!
下星期傾過! 8888888
原文章由 雪文 於 07-10-27 12:43 硐表
聖安娜有, 不過好似 1.5bl
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖