註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
伯爵府
原文章由 雪文 於 07-10-12 17:23 硐表 HI, 大家好 Love,今日去睇醫 生, 問埋流感針, $170.-呀, 盈健
返回頂部
原文章由 雪文 於 07-10-12 17:28 硐表 多謝大家關心, 瞓咗一日, 好返少少. 明天我要帶埋仔一齊返工呀:-|
男爵府
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-12 12:12 硐表 係唔係順便收工姐
珍珠宮
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-12 17:29 硐表 why佢上次話$300既 等我今晚去問先,如果有得打就順便打 ,thanks報料
原文章由 雪文 於 07-10-12 17:34 硐表 你要話俾佢听係唔係第一年打, 打一支針就夠啦. 唔係佢要逼你打二支. 明天我部門只有一個同事返工, 所以我要C返去開工. 下午又要去TST睇小悅表演, 好趕吓. ...
原文章由 funbabyhk 於 07-10-12 17:33 硐表 原本諗住係 gar, 之但係收到電話, 急住回公司 check d 野, 所以要返黎囉
原文章由 雪文 於 07-10-12 17:36 硐表 我哋開飯啦, 各位明天見
大宅
原文章由 yan02 於 07-10-12 17:59 硐表 步操,因他地班有2個家長是警察,所以今年5月在畢業典禮表演左 親子步操,幾好卡,好像小警察甘啦, 我女都有份表演 [quote]原文章由 funbabyhk 於 07-10-12 17:38 硐表 http://forum.baby-kingdom.com/images ...
原文章由 funbabyhk 於 07-10-12 17:40 硐表 咁早就食飯 : : , 明天見,88
原文章由 come爸嘩 於 07-10-13 08:57 硐表 morning!!!!!!!!!!!!
原文章由 雪文 於 07-10-13 09:25 硐表 早, comecome
原文章由 come爸嘩 於 07-10-13 09:31 硐表 你今日好返d未呀??? 亞仔有無跟你返工????????
原文章由 雪文 於 07-10-13 09:34 硐表 come, 無咩鼻水啦, 但係仲係好暈, 可能醫生的葯太勁, 所以我都係唔再食葯先, 等我清醒吓先算. 我仔無跟我返工, 佢老豆而家又話早上唔使返, 下午仲要等電話. 不過昨晚佢成4點先返, 今早我一返咗工, 屋企二個小朋友就 ...