關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 35
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 35 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17382
181#
發表於 07-10-12 17:29 |只看該作者
why佢上次話$300既 等我今晚去問先,如果有得打就順便打 ,thanks報料


原文章由 雪文 於 07-10-12 17:23 硐表
HI, 大家好

Love,今日去睇醫 生, 問埋流感針, $170.-呀,  盈健

Rank: 8Rank: 8


17382
182#
發表於 07-10-12 17:32 |只看該作者
聽日仲要帶埋仔一齊返工:-| :-| :-|
咁你今晚早d訓啦,夠精神會快d好

原文章由 雪文 於 07-10-12 17:28 硐表
多謝大家關心, 瞓咗一日, 好返少少.  
明天我要帶埋仔一齊返工呀:-|

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
183#
發表於 07-10-12 17:33 |只看該作者
原本諗住係 gar, 之但係收到電話, 急住回公司 check d 野, 所以要返黎囉
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-12 12:12 硐表
係唔係順便收工姐

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
184#
發表於 07-10-12 17:34 |只看該作者
你要話俾佢听係唔係第一年打, 打一支針就夠啦.   唔係佢要逼你打二支.

明天我部門只有一個同事返工, 所以我要C返去開工.

下午又要去TST睇小悅表演, 好趕吓.

原文章由 iloveyoub4 於 07-10-12 17:29 硐表
why佢上次話$300既 等我今晚去問先,如果有得打就順便打 ,thanks報料

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
185#
發表於 07-10-12 17:35 |只看該作者
辛苦晒:-| :-|
原文章由 雪文 於 07-10-12 17:28 硐表
多謝大家關心, 瞓咗一日, 好返少少.  
明天我要帶埋仔一齊返工呀:-|

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
186#
發表於 07-10-12 17:36 |只看該作者
我哋開飯啦, 各位明天見

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
187#
發表於 07-10-12 17:38 |只看該作者
表演乜咩? 咁你記得帶埋攝錄機 or 相機喇
原文章由 雪文 於 07-10-12 17:34 硐表
你要話俾佢听係唔係第一年打, 打一支針就夠啦.   唔係佢要逼你打二支.

明天我部門只有一個同事返工, 所以我要C返去開工.

下午又要去TST睇小悅表演, 好趕吓.

...

Rank: 8Rank: 8


17382
188#
發表於 07-10-12 17:38 |只看該作者
我諗住係架ma....點知...


原文章由 funbabyhk 於 07-10-12 17:33 硐表
原本諗住係 gar, 之但係收到電話, 急住回公司 check d 野, 所以要返黎囉

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
189#
發表於 07-10-12 17:40 |只看該作者
咁早就食飯 : : , 明天見,88
原文章由 雪文 於 07-10-12 17:36 硐表
我哋開飯啦, 各位明天見

Rank: 8Rank: 8


17382
190#
發表於 07-10-12 17:41 |只看該作者
完來係咁 明白曬,thanks

咁都無計,湊亞仔返去,放工之後再睇小悅表演

原文章由 雪文 於 07-10-12 17:34 硐表
你要話俾佢听係唔係第一年打, 打一支針就夠啦.   唔係佢要逼你打二支.

明天我部門只有一個同事返工, 所以我要C返去開工.

下午又要去TST睇小悅表演, 好趕吓.

...

Rank: 8Rank: 8


17382
191#
發表於 07-10-12 17:42 |只看該作者
我聽日放假所以星期一先見啦 :loveliness: :loveliness:




原文章由 雪文 於 07-10-12 17:36 硐表
我哋開飯啦, 各位明天見

Rank: 5Rank: 5


3104
192#
發表於 07-10-12 17:59 |只看該作者
步操,因他地班有2個家長是警察,所以今年5月在畢業典禮表演左
親子步操,幾好卡,好像小警察甘啦, 我女都有份表演

[quote]原文章由 funbabyhk 於 07-10-12 17:38 硐表
表演乜咩? 咁你記得帶埋攝錄機 or 相機喇

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
193#
發表於 07-10-12 18:09 |只看該作者
你哋仲未走呀 ??

我食飽飽啦

原文章由 yan02 於 07-10-12 17:59 硐表
步操,因他地班有2個家長是警察,所以今年5月在畢業典禮表演左
親子步操,幾好卡,好像小警察甘啦, 我女都有份表演

[quote]原文章由 funbabyhk 於 07-10-12 17:38 硐表 http://forum.baby-kingdom.com/images ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
194#
發表於 07-10-12 18:10 |只看該作者
funfun, 放假早D煮嘛

原文章由 funbabyhk 於 07-10-12 17:40 硐表
咁早就食飯 : : , 明天見,88

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
195#
發表於 07-10-12 18:26 |只看該作者
funfun,今年的冷衫唔知可否唔訂呢 ??

佢無講呀, 只是出咗訂新冷衫的通告 ?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
196#
發表於 07-10-13 08:57 |只看該作者
morning!!!!!!!!!!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
197#
發表於 07-10-13 09:25 |只看該作者
早, comecome

原文章由 come爸嘩 於 07-10-13 08:57 硐表
morning!!!!!!!!!!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
198#
發表於 07-10-13 09:31 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-10-13 09:25 硐表
早, comecome

你今日好返d未呀??? 亞仔有無跟你返工????????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
199#
發表於 07-10-13 09:34 |只看該作者
come, 無咩鼻水啦, 但係仲係好暈, 可能醫生的葯太勁, 所以我都係唔再食葯先, 等我清醒吓先算.

我仔無跟我返工, 佢老豆而家又話早上唔使返, 下午仲要等電話.
不過昨晚佢成4點先返, 今早我一返咗工, 屋企二個小朋友就吵醒咗佢

原文章由 come爸嘩 於 07-10-13 09:31 硐表

你今日好返d未呀??? 亞仔有無跟你返工????????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
200#
發表於 07-10-13 09:39 |只看該作者
咁你快工行快2步返屋企啦, 等你老公可以休息多d!
我尋日好攰呀, 今年我無參加任何項目, 齋坐同同學仔媽咪傾計, 都坐到腰骨痛!!!!:-| :-|

原文章由 雪文 於 07-10-13 09:34 硐表
come, 無咩鼻水啦, 但係仲係好暈, 可能醫生的葯太勁, 所以我都係唔再食葯先, 等我清醒吓先算.

我仔無跟我返工, 佢老豆而家又話早上唔使返, 下午仲要等電話.
不過昨晚佢成4點先返, 今早我一返咗工, 屋企二個小朋友就 ...
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖