註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
原文章由 hoganmama 於 07-8-8 09:13 發表 morning!!! 真係咁好食, 等我又去食下先, 好耐都無食過韓燒
返回頂部
男爵府
原文章由 雪文 於 07-8-8 09:20 發表 morning
伯爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-8-8 08:52 發表 唔好客氣啦, 我之前就係2間都試過, 覺得景福宮好食d, 係就係d位窄+有少少趕客(2個hrs即叫你埋單), 但佢地d牛肉真係好好食, 上次同雪文佢地一班媽咪食過, 佢地都話好食, 咁你亞女幾多錢呀? 大人係咪88+10%????? ...
原文章由 funbabyhk 於 07-8-8 10:04 發表 原來掛左 T1風球
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-8 10:11 發表 真係ok的 最好平日去有2小時食, 如果星期5,6,7去既話得1.5小時ja我覺得唔夠
大宅
原文章由 come爸嘩 於 07-8-8 10:19 發表 乜改左咩? 上幾次我去食係: 2人就食1.5小時, 3人以上就2小時. 一至四大人88+10% 五至日大人98+10%
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-8-8 10:21 發表 morning
原文章由 funbabyhk 於 07-8-8 10:02 發表 雪雪, 我地 8/11 仲有冇約一齊食 lunch?
原文章由 雪文 於 07-8-8 10:35 發表 我個仔門口都唔肯出, 公公叫咗佢二日去圖書館, 佢都話唔去. 而家俾我叫咗去啦.
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-8-8 10:57 發表 想問下大家, 如果多90呎, 搬去第二度(都係公屋), 你地會唔會??因為我見屋企樓下有自願搬遷計劃, 有鯉魚門邨揀, 不過都係得2房
原文章由 come爸嘩 於 07-8-8 10:58 發表 慘呀, 今日又要對住果2隻野!!!!!! :tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue:
原文章由 come爸嘩 於 07-8-8 10:38 發表 你仔留係屋企做咩????
子爵府