關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 30
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 30 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
181#
發表於 07-8-8 09:20 |只看該作者
morning

原文章由 hoganmama 於 07-8-8 09:13 發表
morning!!!

真係咁好食, 等我又去食下先, 好耐都無食過韓燒

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
182#
發表於 07-8-8 10:02 |只看該作者
雪雪,
我地 8/11 仲有冇約一齊食 lunch?

原文章由 雪文 於 07-8-8 09:20 發表
morning

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
183#
發表於 07-8-8 10:04 |只看該作者
原來掛左 T1風球

Rank: 8Rank: 8


17382
184#
發表於 07-8-8 10:08 |只看該作者
唔只好食d,係好食好多呀
d位ok啦係咁上下,
冷氣都好夠,環境都清潔
有少少趕客就係,佢地1小時45分已然將table上既野拿走曬,得番d水比你
我地尋晚8點去到都要等30分鐘先有位:tongue:
但都有好多人一齊等
我地2大2細total$320,大人係$88+10%小朋友係58+10%


原文章由 come爸嘩 於 07-8-8 08:52 發表
唔好客氣啦, 我之前就係2間都試過, 覺得景福宮好食d, 係就係d位窄+有少少趕客(2個hrs即叫你埋單), 但佢地d牛肉真係好好食, 上次同雪文佢地一班媽咪食過, 佢地都話好食, 咁你亞女幾多錢呀?
大人係咪88+10%????? ...

Rank: 8Rank: 8


17382
185#
發表於 07-8-8 10:11 |只看該作者
真係ok的
最好平日去有2小時食,
如果星期5,6,7去既話得1.5小時ja我覺得唔夠


原文章由 hoganmama 於 07-8-8 09:13 發表
morning!!!

真係咁好食, 等我又去食下先, 好耐都無食過韓燒

Rank: 8Rank: 8


17382
186#
發表於 07-8-8 10:12 |只看該作者
係呀,但睇佢路線圖頂多掛3號波,都好啦落下雨無咁熱


原文章由 funbabyhk 於 07-8-8 10:04 發表
原來掛左 T1風球  

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
187#
發表於 07-8-8 10:19 |只看該作者
乜改左咩? 上幾次我去食係: 2人就食1.5小時, 3人以上就2小時.
一至四大人88+10%
五至日大人98+10%

原文章由 iloveyoub4 於 07-8-8 10:11 發表
真係ok的
最好平日去有2小時食,
如果星期5,6,7去既話得1.5小時ja我覺得唔夠

Rank: 5Rank: 5


4210
188#
發表於 07-8-8 10:21 |只看該作者
morning

Rank: 8Rank: 8


17382
189#
發表於 07-8-8 10:26 |只看該作者
我見佢門口貼左張紙出來係咁寫
星期567得1.5小時呀
我尋晚用2小時由頭帶到尾都係岩岩好ja


原文章由 come爸嘩 於 07-8-8 10:19 發表
乜改左咩? 上幾次我去食係: 2人就食1.5小時, 3人以上就2小時.
一至四大人88+10%
五至日大人98+10%

Rank: 8Rank: 8


17382
190#
發表於 07-8-8 10:27 |只看該作者
morning

原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-8-8 10:21 發表
morning

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
191#
發表於 07-8-8 10:34 |只看該作者
你得閑嗎 ?  我都可以的.   不過呢二個星期飲咗好多次茶, 有少少厭。

原文章由 funbabyhk 於 07-8-8 10:02 發表
雪雪,
我地 8/11 仲有冇約一齊食 lunch?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
192#
發表於 07-8-8 10:35 |只看該作者
我個仔門口都唔肯出, 公公叫咗佢二日去圖書館, 佢都話唔去.

而家俾我叫咗去啦.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
193#
發表於 07-8-8 10:38 |只看該作者
你仔留係屋企做咩????

原文章由 雪文 於 07-8-8 10:35 發表
我個仔門口都唔肯出, 公公叫咗佢二日去圖書館, 佢都話唔去.

而家俾我叫咗去啦.

Rank: 5Rank: 5


4210
194#
發表於 07-8-8 10:57 |只看該作者
想問下大家, 如果多90呎, 搬去第二度(都係公屋), 你地會唔會??因為我見屋企樓下有自願搬遷計劃, 有鯉魚門邨揀, 不過都係得2房

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
195#
發表於 07-8-8 10:58 |只看該作者
慘呀, 今日又要對住果2隻野!!!!!!

:tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
196#
發表於 07-8-8 11:00 |只看該作者
最最最最緊要, 屋租貴幾多先? 如果唔係多的話, 梗係搬啦, 多90呎都大幾多架啦.

原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-8-8 10:57 發表
想問下大家, 如果多90呎, 搬去第二度(都係公屋), 你地會唔會??因為我見屋企樓下有自願搬遷計劃, 有鯉魚門邨揀, 不過都係得2房

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
197#
發表於 07-8-8 11:00 |只看該作者
是否你而家超過咗住戶的 7.7平方米才有搬遷呀 ?   
係我的話會搬, 但對來講是否還是感太小呢 ?

我都想選個方位好D的樓, 高層有海景加東南, 我都會搬. ( 咁我無機再選過呀 ? 我無睇到通告)


原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-8-8 10:57 發表
想問下大家, 如果多90呎, 搬去第二度(都係公屋), 你地會唔會??因為我見屋企樓下有自願搬遷計劃, 有鯉魚門邨揀, 不過都係得2房

Rank: 8Rank: 8


17382
198#
發表於 07-8-8 11:02 |只看該作者


原文章由 come爸嘩 於 07-8-8 10:58 發表
慘呀, 今日又要對住果2隻野!!!!!!

:tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
199#
發表於 07-8-8 11:02 |只看該作者
睇電視, 睇書, 打機

原文章由 come爸嘩 於 07-8-8 10:38 發表
你仔留係屋企做咩????

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
200#
發表於 07-8-8 11:03 |只看該作者
但又要比$裝修wor
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-8-8 10:57 發表
想問下大家, 如果多90呎, 搬去第二度(都係公屋), 你地會唔會??因為我見屋企樓下有自願搬遷計劃, 有鯉魚門邨揀, 不過都係得2房
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖