關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十) ...
樓主: Huisys
go

2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十) [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
181#
發表於 07-6-18 23:04 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

E?! 11點都仲未有人嘅

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
182#
發表於 07-6-18 23:06 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

hi hb

你個姐姐攪掂未呀

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
183#
發表於 07-6-18 23:09 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

All mami,

應該攞成績表嗰陣就會知道P.2係邊班, 如果大家唔介意, 到時PM比我, 等我 update 個 contact list 再 send 比大家呀

Rank: 3Rank: 3


326
184#
發表於 07-6-18 23:44 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

mp,

多謝Leona提醒,同agent講完,姐姐可能提早在七月中上工,BK mami 真是好幫手。這一年來,當心情悶悶地時,上黎看到四大癲后的對話,笑完心情就好翻好多。對著我呢八百萬,會把我平時d娛樂少左,勞氣多左。

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
185#
發表於 07-6-18 23:52 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

hb,

咁都好, 可以係暑假教吓個新姐姐, 又可以比小朋友習慣吓...

你有八百萬係辛苦d....得閒上黎輕鬆吓啦...唔係好易癲

Rank: 5Rank: 5


3382
186#
發表於 07-6-19 07:40 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

Hi, all mama,




[size=x-large]Good Morning
今曰我開檔     
gif[/img][img align=left]_455.gif[/img]

Rank: 3Rank: 3


370
187#
發表於 07-6-19 08:53 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

HI Happybean

誰是四大癲后, 可否告知. 好想睇下.

HI Cheungmp

你知唔知二年班是否原班直升,還是會打散呢. 因見佢地成班感情好好.如果散哂, 好似可惜D.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
188#
發表於 07-6-19 17:10 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

Hi Phoebe,

誰是四大癲后>>>証明你唔係我地嘅 friends 你追返之前嗰9集就會知架啦     

你知唔知二年班是否原班直升,還是會打散呢>>>二年班是會打散的...其實佢地唔係只有自己班嘅朋友, 所以唔洗擔心, 比小朋友習慣面對轉變都係好嘅, 人生本來就係充滿轉變, 最能適應轉變的人往往都處於優勢

我記得有個朋友同我講, 有個家長為了讓小朋友習慣面對轉變, 他會不斷比一些"轉變"個小朋友, 例如: 行唔同的路線返屋企, 乘唔同的交通公具去一個地方.....等等....我覺得呢個主意唔錯   

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
189#
發表於 07-6-19 22:05 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

E?! 大家玩到唔記得返屋企呀?!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
190#
發表於 07-6-19 23:14 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

Rank: 5Rank: 5


4355
191#
發表於 07-6-19 23:19 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

ttmm,

多謝妳呀~~

我絕對唔會嫌舊...
但小朋友唔係咁諗...
當佢發現自己本書有其他小朋友用過....
會有另類想法...
而且...只有音樂書...唔慳得好多...
所以...豪一次俾佢啦....

另, 我想問...書單裏面係唔係所有嘢都要買齊...?

kec
[quote]
tungtung-mama 寫道:
kec and all mami,

如果你

Rank: 5Rank: 5


4355
192#
發表於 07-6-19 23:21 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

woo~~

豬豬....妳響樹呀...! 剛才上嚟...無見到妳....!

妳今日去左邊樹威? 奶奶屋企做節?

kec

cheungmp 寫道:

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
193#
發表於 07-6-19 23:26 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

Rank: 5Rank: 5


4355
194#
發表於 07-6-19 23:27 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

今日真真真辛勞.....
我哋今日去左游龍舟水......
再同kc同學....踩單車....
然後...去嫲嫲屋企做節...
瞓落床...亞囡重話唔眼綑....
佢亞媽我...淨d命都俾埋佢...

kec


cheungmp 寫道:
E?! 大家玩到唔記得返屋企呀?!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
195#
發表於 07-6-19 23:29 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

kec,

真係好...見到你...我仲以為呢個世界剩番我一個~~~     

今日....咪約左ttmm去踩單車囉

做節....一早做左啦....今日要自己煮飯食....好彩有老爺買餸+洗碗

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
196#
發表於 07-6-19 23:31 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

kec,

等左成晚.....等到好攰.....家陣想瞓啦~~~

Good night     

明天見....

Rank: 5Rank: 5


4355
197#
發表於 07-6-19 23:35 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

mp,

咪咁傻啦....點會剩番妳一個癲呀...?!

同ttmm去踩單車...邊樹...環境如何?

妳睇妳幾幸福...今暈俾老爺冧c啦....!

cheungmp 寫道:
kec,

真係好...見到你...我仲以為呢個世界剩番我一個~~~     

今日....咪約左ttmm去踩單車囉

做節....一早做左啦....今日要自己煮飯食....好彩有老爺買餸+洗碗

Rank: 5Rank: 5


4355
198#
發表於 07-6-19 23:37 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

6左杯麵啦....咁早...?!
咁快d去瞓啦....
我逛多陣都瞓啦...聽日重要做c....

kec
cheungmp 寫道:
kec,

等左成晚.....等到好攰.....家陣想瞓啦~~~

Good night     

明天見....

Rank: 3Rank: 3


326
199#
發表於 07-6-20 01:46 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

Cassey,

我都係唔嫌舊的人,但呀囡就...。因為試過有朋友比了一條運動褲(校服),她嫌顏色深淺有別就唔肯著,無穿無爛,又洗得乾乾淨淨,總之就是唔肯著,我都唔知佢點唸,希望佢大d會識唸d。

mp,

多謝妳幫我答了Phoebe。今日去左遊船河,好倦,輪到我分兩part目訓。

Rank: 5Rank: 5


1246
200#
發表於 07-6-20 08:19 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)


cheungmp 寫道:
提吓大家先     

[size=xx-large]報名BBQ啦~~

[size=large]地点係旺角界限街警察體育遊樂會.(MTR:太子站)
[size=medium]時間:6 pm to 10 pm

[size=medium]星期六:

星期六:
8月11曰
mp - 2 Adults + 1 Child   
ra - 2 Adults & 2 Child
ttmm - 2 Adults & 2 Kids
L01 - 1 Adult & 2 Kids
Hb - 1 Adult & 1 Kid
Cyrusmom - 1 Adult & 1 Child

8月18曰
mp - 2 Adults + 1 Child   
ra - 2 Adults & 2 Child
ttmm - 2 Adults & 2 Kids
kc - 1 Audlts & 1 Child
Hb - 1 Adult & 1 kid
Cyrusmom - 1 Adult & 1 Child

[/quote][/quote]
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖