關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 Re: 油塘小學家長站 - part 26
樓主: 雪文
go

Re: 油塘小學家長站 - part 26 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
181#
發表於 07-5-29 15:54 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

講真, 詳情我唔係好清楚.  

我只知我仔學校, 去年來講, 只要你考到全級第五十二名之內, 你就可以入到Band 1學校.   

[quote]
iloveyoub4 寫道:
雪文


請問band 1中學係唔係都要抽架
我所知一條龍果d就唔洗ja


Rank: 8Rank: 8


17382
182#
發表於 07-5-29 15:54 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

雪文


我平時唔化放假去街先化架
e+無曬電力啦


雪文 寫道:
你唔會的.  唔好咁灰先啦.

你平時化妝加 ?  咁同comecome一樣係電眼美人    [quote]
iloveyoub4 寫道:
come爸嘩

咁我諗星期六果日唔好化妝會好d啦
費事到時哭起來時成隻panda咁

Rank: 8Rank: 8


17382
183#
發表於 07-5-29 15:55 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

雪文


     一言為定   


[quote]
雪文 寫道:
Love 中

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
184#
發表於 07-5-29 16:01 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

等陣我PM定電話俾你.  等你報喜   

[quote]
iloveyoub4 寫道:
雪文


     一言為定   


Rank: 8Rank: 8


17382
185#
發表於 07-5-29 16:13 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

雪文


幼稚園校監同我講,
叫我一定一定要攪到亞女入到band 1小學
佢話好重要架.

小學話就話無分band,
好多家長心諗間間都係咁讀架啦,
如果小朋友真係讀得到書o米到時再考間好學校囉.

校監話每間小學每年都會由教統局評估佢地既等級,
即係睇每年畢業生既評核成績,
用呢個成績去分呢間小學既等級,
到升中派位時,
教統局就按照學校既等級去分配抽籤,

例:
xxx小學 等級:1級 可分配學額中學:band1
xxx小學 等級:2級 可分配學額中學:band2
xxx小學 等級:3級 可分配學額中學:band3

所以學校會好緊張小三評核試及小五果個唔知咩野試ge,
因為呢2個試會決定佢地學校既級數.

另外如學校係3級既話,到升中派位果時就算個學生係幾好成績都只可以根據小學既級數去按級數抽籤=只可以抽band3既學校,相反如1級小學就算學生成績點羞都好,
衰極都仲可以比band1尾既中學你.


我所了解既大約係咁,有錯就請指正,thank




[size=medium]我所知基法係band1既     

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
186#
發表於 07-5-29 16:16 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

Love,你識好多嘢呀.

我唔知加.

我以為, 每間學校都有佢都名額.  不是嗎 ?

Rank: 6Rank: 6


8953
187#
發表於 07-5-29 16:20 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

雪文,
方便打個電話給我嗎 ?
我想問昨晚妳同我講的事.
謝.
捨得 捨得 先捨而後得 不是不捨得, 而是捨不得

Rank: 8Rank: 8


17382
188#
發表於 07-5-29 16:23 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

雪文


我都係聽校監講ja   
佢話政府唔會將d資源『錯配』wor,
如果學生係3級小學畢業,但派間band1中學比佢,
咁呢d就叫做錯配wor,佢話教育署唔會死錯人架

我諗每間學校唔係講名額,
係講邊一級呱    

你上網都可以睇到基法係band幾架
我睇過不過唔記得訪度睇

[quote]
雪文 寫道:
Love,你識好多

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
189#
發表於 07-5-29 16:29 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

Love, 呢個网幾好, 介紹俾你.

明報通識网  click here

Rank: 8Rank: 8


17382
190#
發表於 07-5-29 16:32 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

雪文


唔該曬   
加左去我的最愛啦   

雪文 寫道:
Love, 呢個网幾好, 介紹俾你.

明報通識网  click here

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
191#
發表於 07-5-29 16:40 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

唔update加, 校長同學校地址仲係舊的  
雪文 寫道:
Love, 呢個网幾好, 介紹俾你.

明報通識网  click here

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
192#
發表於 07-5-29 16:42 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

好.

但你問我的問題我仲未問個媽咪, 問咗佢再打俾你.

等等.
龍舌蘭 寫道:
雪文,
方便打個電話給我嗎 ?
我想問昨晚妳同我講的事.
謝.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
193#
發表於 07-5-29 17:03 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

我返黎啦, 剛剛係公司試用oto (x足健), 幾得意!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
194#
發表於 07-5-29 17:14 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

其實真正係點, 我都唔係太清楚!
我有個朋友, 佢仔今年選中學, 佢讀的小學, 是黃大仙區的band1, 但佢仔的成績唔係好好, 佢個班主任同我朋友講, 叫佢選band2尾同band3的中學好啦, 因為你選band1同band2頭, d學校一定唔會收你個仔架, 唔好浪費左d機會....咁好似雪文咁講啱d喎, 係咪呢???? (有錯請指正)
[quote]
iloveyoub4 寫道:
雪文
校監話每間小學每年都會由教統局評估佢地既等級,
即係睇每年畢業生既評核成績,
用呢個成績去分呢間小學既等級,
到升中派位時,
教統局就按照學校既等級去分配抽籤,

例:
xxx小學 等級:1級 可分配學額中學:band1
xxx小學 等級:2級 可分配學額中學:band2
xxx小學 等級:3級 可分配學額中學:band3

Rank: 5Rank: 5


2150
195#
發表於 07-5-29 17:15 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

德國牌子, c 字頭, 唔使諗,佢個扣勁實, p.1仔冇可能夠力開, 等於保護唔到脊.
雪文 寫道:
我都睇到話呢個牌子偏重.  有個德國牌子幾好, 但我忘記咩名.

不過, C9的我都買咗個SPI俾我仔, 係百佳大減價買的, $49定 $69呢    [quote]
come爸嘩 寫道:
iloveyoub4: lee款書包我無用過, 不過係出面睇過topic話佢同另一隻牌子都~~偏重!!!
[/quote]

Rank: 8Rank: 8


17382
196#
發表於 07-5-29 17:17 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

come爸嘩


好似係計分+學位,
我都唔知道實情係點,
e+都仲可以唔諗住既,
不過小三之後就要諗lu


[quote]
come爸嘩 寫道:
其實真正係點, 我都唔係太清楚!
我有個朋友, 佢仔今年選中學, 佢讀的小學, 是黃大仙區的band1, 但佢仔的成績唔係好好, 佢個班主任同我朋友講, 叫佢選band2尾同band3的中學好啦, 因為你選band1同band2頭, d學校一定唔會收你個仔架, 唔好浪費左d機會....咁好似雪文咁講

Rank: 5Rank: 5


2150
197#
發表於 07-5-29 17:20 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

spi都ok啦!!
雪文 寫道:
我唔係話SPI呀, 我話個德國牌子xxxx [quote]
iloveyoub4 寫道:
雪文


我訂$295 ja唔洗4百幾咁多,
不過都訂左啦算啦

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
198#
發表於 07-5-29 17:21 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

咁又係, 而家最緊要你抽中德田xxx, 咁3年之後先慢慢"煩"另一樣野啦![quote]
iloveyoub4 寫道:
come爸嘩


好似係計分+學位,
我都唔知道實情係點,
e+都仲可以唔諗住既,
不過小三之後就要諗lu

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
199#
發表於 07-5-29 17:22 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

我女話無公仔, 唔鐘意呀!    [quote]
smalle 寫道:
spi都ok啦!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
200#
發表於 07-5-29 17:24 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

iloveyoub4: 我家姐朋友個女讀聯合道教xxx小學, 好彩佢上年都派倒返藍田-五邑xx浩中學, lee間都唔差的.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖