關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 請問有什麼兒童音樂會或音樂戲for小一小朋友? ...
查看: 3233|回覆: 20
go

請問有什麼兒童音樂會或音樂戲for小一小朋友? [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


161
1#
發表於 07-4-21 23:43 |只看該作者

請問有什麼兒童音樂會或音樂戲for小一小朋友?

如題,學校要交功課,search過好似無mug !!!!
[

Rank: 3Rank: 3


384
2#
發表於 07-4-22 00:16 |只看該作者

Re: 請問有什麼兒童音樂會或音樂戲for小一小朋友?

Hello,

香港管弦樂團-交響夢幻世界

之前農曆新年表演了4場, 大受好評! 今次再開兩場.

Click here => 香港管弦樂團 - 交響夢幻世界

  

Rank: 3Rank: 3


161
3#
發表於 07-4-28 22:20 |只看該作者

Re: 請問有什麼兒童音樂會或音樂戲for小一小朋友?

請問仲有無好介紹,因香港管弦樂團-交響夢幻世界已無mug好位!!!
[

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


4101
4#
發表於 07-4-28 23:44 |只看該作者

Re: 請問有什麼兒童音樂會或音樂戲for小一小朋友?

呢個得唔得?

音樂事務處樂團聯合音樂會

Rank: 4


608
5#
發表於 07-4-29 00:36 |只看該作者

Re: 請問有什麼兒童音樂會或音樂戲for小一小朋友?

hi hi

又係報料時間啦  

以下两個與音樂有關嘅節目,好似幾吸引:

1.聽吓啲耳熟能詳的古典音樂
節目﹕「我個名叫麥兜兜。古典音樂小計劃2--荼餐廳嘉年華」
日期:28&29/7(沙田大會堂); 3-5/8 (香港大會堂)

2. 學吓指揮其實做啲乜?
節目﹕「古典音樂速成--樂團指揮睇真D」
日期:2/11(荃灣大會堂); 3/11(屯門大會堂)

以上節目都係葉詠詩小姐任指揮/主持。

趣味性 : 估住****啦
學習性:都估佢****先  

qq_dad  

Rank: 6Rank: 6


9073
6#
發表於 07-4-29 09:06 |只看該作者

Re: 請問有什麼兒童音樂會或音樂戲for小一小朋友?

annabella 寫道:
請問仲有無好介紹,因香港管弦樂團-交響夢幻世界已無mug好位!!!


唔係呀~~~ 我星期四去買仲有好多位揀喎?! 咁快賣左咁多飛??

你睇邊場既位? 我買左 12/5 8:00 pm.

Rank: 3Rank: 3


444
7#
發表於 07-4-29 23:49 |只看該作者

Re: 請問有什麼兒童音樂會或音樂戲for小一小朋友?

香港管弦樂團

Rank: 5Rank: 5


1074
8#
發表於 07-4-30 15:09 |只看該作者

Re: 請問有什麼兒童音樂會或音樂戲for小一小朋友?

惡人谷   Villain Village

劇場組合暑假兒童劇鉅獻
詹瑞文主演:搞鬼百變魔法師

劇場組合是香港最具領導性的兒童劇先鋒,以寓教育於娛樂見樂稱,充滿音樂、動感、創意和想像力,打破語言界限,屢獲獎項,2003年更獲香港藝術發展局「優秀藝術推廣獎(金獎)」殊榮,累積觀眾超過十萬人次;創作十多個經典兒童劇目,深受小朋友、家長及教育界歡迎,成為小孩暑假的首選至愛活動。2004年聯合藝術總監詹瑞文更獲中國北京兒童藝術劇院邀請創作兒童劇《迷宮》,國內外演出超過100場,開創了中國兒童劇的新路向。今個暑假,我們隆重推出《惡人谷2007》,由劇團的兒童戲劇專家甄詠蓓執導、瘋魔大小朋友的舞台神話演員詹瑞文(Jim哥哥),帶領一群精采絕倫的兒童劇明星演員,以動聽的歌曲,幽默風趣的情節,豐富的形體表演、活潑的互動元素、充滿魔幻的舞台效果,為你講述一個奇幻的妖怪故事,結局更由你即場改寫!你豈能錯過!


故事:
蛙仔,像很多小孩一樣,頑皮貪玩、喜歡惡作劇又無所事事,因為一個小小的惡念,闖進了神秘奇幻的「惡人谷」!所有惡魔怪物:大惡怪、小惡魔、老惡怪、細惡魔,通通齊集,一心利用蛙仔的惡念破壞世界和平,建立永恆的邪惡新世代;蛙仔唯有找到那美麗而神秘的「夢想之花」,才能解除魔咒,離開恐佈的惡人谷……


《惡人谷》創作組

導演:甄詠蓓

演員:詹瑞文、楊詩敏、翟凱泰、蔡愉穎、曾慕雪、張銘耀、許詠心、簡立強、鄧智堅、葉榮煌、馬穎章

舞台及服裝設計:曾文通

燈光設計:陳焯華

音樂創作:陳沛正

門票4月27日起於快達票售票網公開發售

公演日期  
Jul 28 (Sat) 29 (Sun)

Aug 3 (Fri) 4 (Sat) 5 (Sun)
$290, $255, $220, $180, $150

香港演藝學院歌劇院

網上購票:www.hkticketing.com

節目查詢:2421 6176

                 www.te-pip.com


購票:31 288 288

PIPPIES 九折

KIDDIES八折


設有高齡、傷健人士、全日制學生及綜合社會保障援助受惠人士半價

快達票將額外收取每張門票的顧客服務費。

節目全長約120分鐘,設15分鐘中場休息

適合3歲或以上觀眾
click比小朋友睇-->親子音樂導賞 - 彼德與狼維維:new born 7.38lbs;6/OCT/07 33lbs 哥哥 : 6/OCT 55lbs

Rank: 3Rank: 3


354
9#
發表於 07-4-30 18:54 |只看該作者

Re: 請問有什麼兒童音樂會或音樂戲for小一小朋友?

多謝你的分享。因囡囡都要交功課,上次想買都買不到,所以剛才已訂了門票。

cczzko 寫道:
Hello,

香港管弦樂團-交響夢幻世界

之前農曆新年表演了4場, 大受好評! 今次再開兩場.

Click here => 香港管弦樂團 - 交響夢幻世界

  

Rank: 2


94
10#
發表於 07-5-1 18:13 |只看該作者

Re: 請問有什麼兒童音樂會或音樂戲for小一小朋友?

係呀,真係好好睇,兩場都無嘜好位啦!但四點個場d位算好d



由 cacama 於 2007-04-30 18:54:09

多謝你的分享。因囡囡都要交功課,上次想買都買不到,所以剛才已訂了門票。

引文:

cczzko 寫道:
Hello,

香港管弦樂團-交響夢幻世界

之前農曆新年表演了4場, 大受好評! 今次再開兩場.

Click here => 香港管弦樂團 - 交響夢幻世界

  

Rank: 3Rank: 3


472
11#
發表於 07-5-1 20:44 |只看該作者

Re: 請問有什麼兒童音樂會或音樂戲for小一小朋友?

qq dad,

請問麥兜兜幾時開始賣票?

thanks

Rank: 3Rank: 3


384
12#
發表於 07-5-1 22:15 |只看該作者

Re: 請問有什麼兒童音樂會或音樂戲for小一小朋友?

cacama,

唔好客氣! 個音樂會真係好好聽

Rank: 3Rank: 3


472
13#
發表於 07-5-7 17:58 |只看該作者

Re: 請問有什麼兒童音樂會或音樂戲for小一小朋友?

cczzko,

thanks a lot.

cheers,

Rank: 5Rank: 5


1074
14#
發表於 07-5-15 15:55 |只看該作者

Re: 請問有什麼兒童音樂會或音樂戲for小一小朋友?

星期六看了'交響夢幻世界', V.GOOD !

Thanks cczzko for sharing !   
click比小朋友睇-->親子音樂導賞 - 彼德與狼維維:new born 7.38lbs;6/OCT/07 33lbs 哥哥 : 6/OCT 55lbs

Rank: 5Rank: 5


1889
15#
發表於 07-5-15 17:29 |只看該作者

Re: 請問有什麼兒童音樂會或音樂戲for小一小朋友?

注意有年齡限制: http://www2.lcsd.gov.hk/cf/search/culture/details.cfm?lang=b5&id=60099

cczzko 寫道:

"請問麥兜兜幾時開始賣票?" ==> 2007.05.18

Please Click here ==>《我個名叫麥兜兜?古典音樂小計劃2》

cczzko

Rank: 3Rank: 3


384
16#
發表於 07-5-15 18:34 |只看該作者

Re: 請問有什麼兒童音樂會或音樂戲for小一小朋友?

LOOLOO,

I'm so glad to hear that you really enjoy the show!

cczzko.

Rank: 6Rank: 6


9073
17#
發表於 07-5-15 19:42 |只看該作者

Re: 請問有什麼兒童音樂會或音樂戲for小一小朋友?

LOOLOO 寫道:
星期六看了'交響夢幻世界', V.GOOD !

Thanks cczzko for sharing !   


我都有睇, 好好睇, 囡囡好enjoy!!

LOOLOO,

你睇幾點0個場呀? 我睇8點.

Rank: 5Rank: 5


1074
18#
發表於 07-5-16 14:53 |只看該作者

Re: 請問有什麼兒童音樂會或音樂戲for小一小朋友?

me 2   睇8點!
阿仔第一次睇, 好開心佢好ENJOY 個 SHOW!  比佢見識下.
YuYuMother 寫道:
[quote]
LOOLOO 寫道:
星期六看了'交響夢幻世界', V.GOOD !
Thanks cczzko for sharing !   

我都有睇, 好好睇, 囡囡好enjoy!!
LOOLOO,
你睇幾點0個場呀? 我睇8點. [/quote]
click比小朋友睇-->親子音樂導賞 - 彼德與狼維維:new born 7.38lbs;6/OCT/07 33lbs 哥哥 : 6/OCT 55lbs

Rank: 5Rank: 5


4715
19#
發表於 07-5-16 17:32 |只看該作者

Re: 請問有什麼兒童音樂會或音樂戲for小一小朋友?

Puiyin 寫道:
qq dad,

請問麥兜兜幾時開始賣票?

thanks


我想請問一場通常幾長時間, 我怕囡囡無耐性睇.

另我想請教什麼叫小交響樂團.

Rank: 3Rank: 3


445
20#
發表於 07-6-14 23:06 |只看該作者

Re: 請問有什麼兒童音樂會或音樂戲for小一小朋友?

I have buy 惡人谷 on 4.8.2007 2:30PM
[url=http://[/url]
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖