關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 天水圍小學之恐怖~.~
查看: 20504|回覆: 64
go

天水圍小學之恐怖~.~ [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


238
1#
發表於 06-9-9 13:10 |只看該作者

天水圍小學之恐怖~.~

我曾於天水圍青xy小學任教,實在不能苟同此校校長之辦事方針,同工的懶散以及校工的不負責任行為,因此已離職。
校長對小朋友既沒有愛心,又沒有耐性,最喜歡學生拎獎,不重視教學、課堂規矩、德育發展等!!!!
曾經有教師要求學生一次過謄所有的文,並要求學生更改日期,原因是校長要檢查。就算有家長投訴,校長亦沒有理會。
幾年前,曾有學生在課堂上嘔吐,足足等了兩堂才有校工來清潔,還埋怨學生弄糟課室!
實在心痛,我們的下一代還要在此就讀!!!!!     

Rank: 4


763
2#
發表於 06-9-9 13:13 |只看該作者

Re: 天水圍小學之恐怖~.~

唔好咁激氣啦

Rank: 4


716
3#
發表於 06-9-9 13:26 |只看該作者

Re: 天水圍小學之恐怖~.~

哇,咁跨~~   
你係教師應該會知道第二d學校(元朗/天水圍)邊間好邊間唔好,講黎聽下丫!

Rank: 3Rank: 3


238
4#
發表於 06-9-9 15:37 |只看該作者

Re: 天水圍小學之恐怖~.~

天水圍同元朗有好多小學喎~
唔知你想知道邊間呢~
我都有唔少朋友係o係天水圍教緊o既!

Rank: 4


716
5#
發表於 06-9-9 15:58 |只看該作者

Re: 天水圍小學之恐怖~.~

例如天天,伊小,靈愛,英來丫唔該   
barry_mama 寫道:
天水圍同元朗有好多小學喎~
唔知你想知道邊間呢~
我都有唔少朋友係o係天水圍教緊o既!

Rank: 3Rank: 3


238
6#
發表於 06-9-9 16:23 |只看該作者

Re: 天水圍小學之恐怖~.~

天天和伊小o係天水圍都係響噹噹o既小學~
佢o地o既學生質素算係唔錯喇O架!
英業都幾好哇~~~
這幾年搞得頗有聲色的~
靈愛本o黎係元朗o既,
佢帶埋元朗o既學生過o黎,
本o黎搞得唔錯o既~
但係我有朋友o係入面做,
話d主任最早走,咩都唔使做,
做就做死下層o既同事!
至於學生吧,有點下降了。

Rank: 5Rank: 5


1063
7#
發表於 06-9-9 16:44 |只看該作者

Re: 天水圍小學之恐怖~.~

hi barry_mama,

幫朋友問:天水圍循道衛理同伊小比較 ~ 個小朋友本身哥哥o係天循畢業﹐入天循機會好大﹐但又想報伊小﹐又無首名子女分﹐請問你覺得點揀好呢? 唔該!

Rank: 3Rank: 3


238
8#
發表於 06-9-9 16:51 |只看該作者

Re: 天水圍小學之恐怖~.~

我可能會偏向選擇伊小多一點,雖然兩間都有一條龍中學,
不過既然哥哥都係o係天循畢業,細佬讀同一間o既話,
家長同小朋友應該比較容易適應,起碼知道學校運作、教師教學態度如何,除非本身不喜歡天循,否則,都係揀天循較安全。
以上純屬個人意見。

Rank: 3Rank: 3


238
9#
發表於 06-9-9 17:04 |只看該作者

Re: 天水圍小學之恐怖~.~

henryandjo:
唔好意思,我睇o左錯~~
以為你講英業添。
英來嘛,應該都唔錯o既,
以前有同學o係光明畢業(同一辦學機構),
又有同事o既女女o係呢間讀,
我諗都係可以o既~~~
佢o黎緊又擴班,收生情況幾理想,
不過要留意o下師生比例lor~

Rank: 1


24
10#
發表於 06-9-9 17:53 |只看該作者

Re: 天水圍小學之恐怖~.~

hi barry_mama

請問你對<和富李宗德>  vs    <天天>
      有何睇法???thanks  

Rank: 6Rank: 6


5231
11#
發表於 06-9-9 17:59 |只看該作者

Re: 天水圍小學之恐怖~.~

係囉係囉,獅子會今年係出面傳聞咁差呢........因為有朋友讀緊小二,應唔應該轉校呢
nokia^..^ 寫道:
hi barry_mama

請問你對<和富李宗德>  vs    <天天>
      有何睇法???thanks  
[img align=right]http://img11.picsplace.to/img10/22/untitled7.jpg[/img][img align=right]http://img11.picsplace.to/img10/22/untitled8.jpg[/img][img align=right]http://img11.picsplace.to/img10/22/untitled6.jpg[/img]

Rank: 3Rank: 3


238
12#
發表於 06-9-9 18:06 |只看該作者

Re: 天水圍小學之恐怖~.~

首先應該從經濟方面考慮,因為李宗德係直資學校,學費一年$12000。
名氣方面嘛,天天創校於95年,於區內算是一級名校,學生在各方面的表現都唔錯。而李宗德就係02年創立,呢幾年冒起得幾快。
師生比例方面,李宗德較低,大約三十人一班,老師好照顧一點。
由於李宗德係直資小學,佢受教統局o既限制比津貼小學低一點,所以課程編排方面未必會完全跟隨教統局,有自己o既自由多一點,或許能夠因才施教,對小朋友o既學習都有正面o既影響o既。
就算入到天天,都要靠家長,量力而為,如要工作,又要忙於照顧小朋友,壓力唔少o架!!
希望幫到你呢^.^

Rank: 3Rank: 3


238
13#
發表於 06-9-9 18:10 |只看該作者

Re: 天水圍小學之恐怖~.~

好似聽講都幾多老師走左喎……
影響留低o既老師o既軍心,
人事成日調動,小朋友成日要重新適應新老師,
未必係好事,我諗可以再觀察多幾個月再決定,
如轉,最好o係下學期轉去第二間。
總之唔好轉去青XX就得啦!

Rank: 6Rank: 6


5231
14#
發表於 06-9-9 18:47 |只看該作者

Re: 天水圍小學之恐怖~.~

真係好高興d老師上多d黎發表,減下壓,又可以增加家長對學校應適..老師:我地永遠支持妳..........   
[img align=right]http://img11.picsplace.to/img10/22/untitled7.jpg[/img][img align=right]http://img11.picsplace.to/img10/22/untitled8.jpg[/img][img align=right]http://img11.picsplace.to/img10/22/untitled6.jpg[/img]

Rank: 3Rank: 3


238
15#
發表於 06-9-9 19:11 |只看該作者

Re: 天水圍小學之恐怖~.~

做老師真係有苦自己知~
又有怨無路訴!!!!!!!!
有地方抒發o下自己o既感受,真好!
起碼可以比家長睇到學校o既真面目!

Rank: 1


24
16#
發表於 06-9-9 19:12 |只看該作者

Re: 天水圍小學之恐怖~.~

barry_mama

多謝你的回應,因今年選校,想聽聽多D意見,或者講吓我嗰女特質,有時問佢教完D英文點讀,佢有時唔識,試過要一個星期
重覆又重覆個生字至記得,唔知是否讀寫障   , 但黙書又好快默到出,考試又OK,四科內多數只錯一題,(唔知老師有冇提),做功課好心散,做成個鐘有多, 但又好怕冇功課交;上堂都算乖但唔算留心,這樣的孩子適合傳統或活動教學呢???
我亦想知這幾間學校的意見  
天官,潮陽,科技,那間適合小女呢??

Rank: 5Rank: 5


1139
17#
發表於 06-9-9 19:19 |只看該作者

Re: 天水圍小學之恐怖~.~

barry_mama 寫道:
我曾於天水圍青xy小學任教,實在不能苟同此校校長之辦事方針,同工的懶散以及校工的不負責任行為,因此已離職。
校長對小朋友既沒有愛心,又沒有耐性,最喜歡學生拎獎,不重視教學、課堂規矩、德育發展等!!!!
曾經有教師要求學生一次過謄所有的文,並要求學生更改日期,原因是校長要檢查。就算有家長投訴,校長亦沒有理會。
幾年前,曾有學生在課堂上嘔吐,足足等了兩堂才有校工來清潔,還埋怨學生弄糟課室!
實在心痛,我們的下一代還要在此就讀!!!!!     


你係咪講天富個間青 xx 小學呀,本來小女都想報 lee 間,但淨係冷氣加什費成七佰元,都唔知點解o甘貴。

科技創意又如何呀!老師

Rank: 3Rank: 3


238
18#
發表於 06-9-9 19:26 |只看該作者

Re: 天水圍小學之恐怖~.~

applefei :
好彩你無入!
科技好多科目都係用普通話教學,
所以d學生o既普通話好厲害!
o係好多公開比賽都拎到好成績!
如果想小朋友o既普通話o既聽寫能力增加,
入呢間都唔錯o既!


Rank: 3Rank: 3


238
19#
發表於 06-9-9 19:35 |只看該作者

Re: 天水圍小學之恐怖~.~

nokia:
唔使太擔心,我諗你個女唔係讀寫障礙。
如果係讀寫障礙,會寫鏡面字,或者攪亂晒d字o既部首,如果你女女有咁o既情況,就要去check check喇!
至於你話佢心散,老實講,小朋友得o個五歲,專注力仍屬低,建議o係佢做功課時放個時鐘o係佢面前(記得清枱面,熄電視),同佢講,長針指住邊一度,就要做完邊部分,然後可以休息一會。開頭陪佢做,每次做十分鐘就休息五分鐘,慢慢增加時間,最重要的是比耐性,因為-->-->-->-->
正面o既讚美會鼓勵兒女增加正面o既行為。
如果你認為佢專注力同自我管理能力唔太高時,揀學校要注意師生比例,少d學生o係同一班,有助老師照顧佢。
希望幫到你啦!

Rank: 4


765
20#
發表於 06-9-9 19:58 |只看該作者

Re: 天水圍小學之恐怖~.~

你好!barry_mama . 元朗真光小學,可否俾我意見呀?多謝先!
快樂的甜芋快樂的甜芋
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖