關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 中華基督教會基真小學
查看: 4051|回覆: 27
go

中華基督教會基真小學 [複製鏈接]

Rank: 2


45
1#
發表於 06-6-12 11:58 |只看該作者

中華基督教會基真小學

在美孚近盈輝台, 成日聽人講呢間小學很差, 其實有咩咁差, 可以講下嗎?
該用戶已被刪除

2#
發表於 06-6-12 16:47 |只看該作者

Re: 中華基督教會基真小學

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


348
3#
發表於 06-6-13 00:28 |只看該作者

Re: 中華基督教會基真小學

由 michelle_1314847.
hi係到見到你,唔知你記唔記得我呢??? 之前係一個topic你問過我點解放棄基真,我都問過我姊姊,因為佢朋友係校巴叔叔,連佢都講D小朋友好頑皮,而我仔仔間學校家長都咁講,但我沒有問他們,當然每間學校都會有,亦因為佢唔係我的心水,我才放棄咗,我都想問,佢係你第幾志願。   
~~本來無一物,唯有孽隨身~~
該用戶已被刪除

4#
發表於 06-6-13 08:35 |只看該作者

Re: 中華基督教會基真小學

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


348
5#
發表於 06-6-13 21:57 |只看該作者

Re: 中華基督教會基真小學

hi michelle_1314847
我現在仔仔入咗荃灣石鍾山,係我第一志願,而仁立我都有選因我都是65區,而我就跨區,你無去仁立叩門嗎,你係間仁小or仁紀呀??點解唔選主恩,佢都拍得住"仁"
我都有想過你現才的想法,到時唔好先係p2轉,但我都過唔到自己個關,最後如果叩門唔成功我會入私小,因之前以將祟真作最後backup,
~~本來無一物,唯有孽隨身~~
該用戶已被刪除

6#
發表於 06-6-14 08:45 |只看該作者

Re: 中華基督教會基真小學

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


348
7#
發表於 06-6-14 20:46 |只看該作者

Re: 中華基督教會基真小學

michelle_1314847,
係呀,其實我係第一次及攪珠都選佢,收到結果唔好咪即時去登記,下午約見,帶晒d料去,佢都無睇,我估係誠意啦,因為佢都有mark低我是否第一志願選佢及第一次自行投選時選佢,咁我就係5/6中午收到電話去註冊,連profile都無,學校都末出到Ref.Letter比我。
希望在明天,你連”仁”都無去叩門嗎????     
~~本來無一物,唯有孽隨身~~
該用戶已被刪除

8#
發表於 06-6-15 08:38 |只看該作者

Re: 中華基督教會基真小學

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


348
9#
發表於 06-6-15 10:15 |只看該作者

Re: 中華基督教會基真小學

michelle_1314847
唔怪得你唔去啦,不過你都有想過比佢讀直資呀,其實我都有想過,不過都無考到,其實你個囝,係咪可以谷o個重呢??,如果係,不如同囝囝一起辛苦d係p1,比多少少o野佢學,試吓p2去考"仁"因我哥哥個囝讀p6,好辛苦,連玩都無,所以我先選"石"
我同個囝見"石"時都係話你咪好以平時返學咁當d老師係你幼稚園咁就得,咁佢表現得好自然,問嘜咪答嘜,你都要做少少心理付道比佢o架,我都聽d媽咪講最好重同佢去行吓學校週圍,比多少安全感佢,咁重好,試吓,唔好灰心,希望在明天。   
~~本來無一物,唯有孽隨身~~
該用戶已被刪除

10#
發表於 06-6-15 22:02 |只看該作者

Re: 中華基督教會基真小學

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


348
11#
發表於 06-6-15 23:32 |只看該作者

Re: 中華基督教會基真小學

michelle_1314847,
其實陳守仁有嘜咁好,可能你會唔捨得離開基真呢 重笑我做嘜效棄基真,同你傾完計,開始感覺到無論小朋友係邊到讀書都好,最重要係家長同學校溝通多d,希望你同囝囝都開開心心   
~~本來無一物,唯有孽隨身~~
該用戶已被刪除

12#
發表於 06-6-19 13:34 |只看該作者

Re: 中華基督教會基真小學

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


348
13#
發表於 06-6-19 23:44 |只看該作者

Re: 中華基督教會基真小學

hi michelle_1314847
我好欣賞你這分心,你囝囝好幸福有你這位媽媽,我去叩'石'係因為過不了自己,同我個囝都問我佢讀邊間,因放榜當天佢要返幼稚園上珠算,d小朋友又問佢,d家又問我,奶奶又問,佢個棠細佬又係小一,咁佢就第一志願,你話當時幾................煩,我都唔識給佢,現在比你這輕鬆的回應,真係覺得自己好自私。
祝你同你囝囝有一個快樂的校園生活,好開心同你係到傾計,如果你開學有d嘜o野趣聞,大家係到再交流呀,希望你會再支持這個topic   
~~本來無一物,唯有孽隨身~~

Rank: 1


6
14#
發表於 06-6-20 04:07 |只看該作者

Re: 中華基督教會基真小學

其實基真小學係一間唔差既學校,我個妹妹係教小學,她好清楚向65網的學校情況,其實基真小學以前係向九龍深水埗因為學校校舍太舊,最後申請為千禧學校先搬到美孚。
而每年所有葵青區的教師(包括仁立,仁紀)都要去基真小學開會,而且基真小學既環境真係唔差,我個妹妹仲話可能好多人對基真小學唔瞭解,好多家長只知道仁立,仁紀,但相反她地教書既老師好多都知基真小學係有幾勁。
好多家長以為讀仁立/仁紀就可以讀林護,到底知唔知個教育制度係點?而父母又可以為仔女付出幾多(時間,金錢)?而小朋友既質數去到邊?每個父母都唔想自己果個係最差既,唔係話去一間好勁既學校讀就得,要考慮好多因素。
希望入唔倒仁立既家長唔好灰心-好好面對及接受,唔好比小友覺得父母唔開心同唔接受間學校,而留下一個壞印象。
盈盈Mama 寫道:
在美孚近盈輝台, 成日聽人講呢間小學很差, 其實有咩咁差, 以講下嗎?
基真小學
該用戶已被刪除

15#
發表於 06-6-20 12:37 |只看該作者

Re: 中華基督教會基真小學

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
該用戶已被刪除

16#
發表於 06-6-20 12:39 |只看該作者

Re: 中華基督教會基真小學

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 1


6
17#
發表於 06-6-20 18:38 |只看該作者

Re: 中華基督教會基真小學

其實做父母既,夠竟係想自己既小朋友開開心心,健健康康?
定係緊緊張張,好大壓力咁成長?
除非佢係天生好醒目-唔洗教,唔洗理,自動自覺,聽教聽話....
所有學校都叻既差既,連差既學校都讀唔倒叻既,咁向叻既學校咪最差。
仁立係好,但都有其他學校選擇,向中間既學校可能成為好突出既呢,但向一間好叻既學校就可能係好普通。
小朋友係叻既去到邊間都係叻,入唔倒仁立,何必咁唔開心呢
michelle_1314847 寫道:
hello....Kaul822

你有小朋友讀緊基真嗎? 我想了解多d.....可否給多些資料??

  
該用戶已被刪除

18#
發表於 06-6-21 13:59 |只看該作者

Re: 中華基督教會基真小學

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 1


6
19#
發表於 06-6-22 02:06 |只看該作者

Re: 中華基督教會基真小學

其實基真小學既教學方式係跟協恩小學,而協恩小學向九龍係好出名,仲有基真小學係小班教學(唔係間間小學可向教統局申請倒小班教學形式為一班),小三開始計算學生中英數三科成績,全級成績最好的約四十名學生入讀精英班;而較弱的二十多名學生入讀協作班。
課外活動多選擇,運動方面亦獲得不少獎項。
教師專業資歷:(包括校長)具備認可教育文憑者四十九人,具備學士學位者二十三人,碩士兩人;正在修讀學位課程者十二人。
教 學 年 資: 0年 - 5年有11人,約佔全體 22%
                  6年 至 10年有8人,約佔全體 16 %
                 11年 至 20年有 10人,約佔全體 20%
                 21年 至 25年有 8人,約佔全體 16 %
                 26年以上有12人,約佔全體 24
小 六 升 中 派 位 結 果 (2005)
1. 獲派發第一志願 : 130人 (佔全體 72.2%)
2. 獲派發第一至三志願 : 146人 (佔全體 81.1%)
3. 獲派發第一至五志願 : 151人 (佔全體 89.9%)
要更詳細既亦可上基真學校網址:
http://www.keichun.edu.hk/index.htm
該用戶已被刪除

20#
發表於 06-6-22 12:17 |只看該作者

Re: 中華基督教會基真小學

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖