關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 喇沙小學 14 號的頒獎典禮是頒什麼?
發新帖
查看: 4534|回覆: 5
go

14 號的頒獎典禮是頒什麼? [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1515
1#
發表於 13-11-7 16:59 |顯示全部帖子

引用:+本帖最後由+InitialD+於+13-11-7+16:39+編

原帖由 InitialD 於 13-11-07 發表
本帖最後由 InitialD 於 13-11-7 16:39 編輯

I also got the notice. Why need to go back to school at ...
Relax! 5:00返到學校為點名,如擔心阿仔肚餓,可帶一些簡單食物,頒獎禮開始前吃。

以前頒獎禮無咁早開始(6:30/7:00),搞到好夜,差不多10:00至完。

去年開始提早咗,時間控制亦好咗,如無記錯八點多,九點前便完。唔算好夜啦!



Rank: 5Rank: 5


1515
2#
發表於 13-11-7 17:48 |顯示全部帖子

引用:回復+1773+的帖子 thank+a+lot.+So+we+can

原帖由 InitialD 於 13-11-07 發表
回復 1773 的帖子

thank a lot. So we can go out someplace to eat and come back at 6:00?
你可以,阿仔唔可以。阿仔要在指定班房點名和等。



Rank: 5Rank: 5


1515
3#
發表於 13-11-12 18:35 |顯示全部帖子

引用:我見頒獎禮備忘錄寫著學生要穿校褸,請問是

原帖由 yeungboy 於 13-11-12 發表
我見頒獎禮備忘錄寫著學生要穿校褸,請問是否真的?另知否大概何時完畢?

Thanks in advance! ...
小學的學生都要著校䄛(已升中一的大哥哥可穿黑色長袖冷衫)。就算熱都要帶返學,上台時著。

去年開始提早6:00開始,9:00前完(早幾年遲開,並且搞到成十點㗎,好眼瞓)去年時間掌握好咗,完嘅時候我同身邊家長一齊睇表話:今年咁早完嘅)

以我所知今日綵排,單指頒獎嗰part大概兩個鐘,加埋表演及校歌等,三個鐘左右啦。



Rank: 5Rank: 5


1515
4#
發表於 13-11-12 19:25 |顯示全部帖子

回覆:14 號的頒獎典禮是頒什麼?

補充一句:今年P3的,著藍色校褸,唔好著返p2嗰件紅衫魚呀



Rank: 5Rank: 5


1515
5#
發表於 13-11-13 15:23 |顯示全部帖子

引用:請教,+明天放11:00,+請問上午是如常跟時間

原帖由 pamelaywy 於 13-11-13 發表
請教, 明天放11:00, 請問上午是如常跟時間表上課帶書, 還是有活動 ?
另外, 我仔明天是表演生, 通告寫6:30解 ...
如常跟時間表上課。
如只是表演,不用領獎,應可以表演完就走。



Rank: 5Rank: 5


1515
6#
發表於 13-11-13 21:06 |顯示全部帖子

引用:睇吾明+?+ +

原帖由 geraint 於 13-11-13 發表
睇吾明 ?
其實我哋唔洗明,老師明就得

大致上係:總共有438個獎,189或以前係學術、操行、進步、獎學金(p6)等獎

190-438獎項的程序就如你post出嚟嘅通告所示。「快」、R、A、B等,有特別含意,已通知有關同學。



‹ 上一主題|下一主題