關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 嘉諾撒聖家學校(九龍塘) 想問有無校車去荃灣/深井?
發新帖
查看: 2216|回覆: 0
go

想問有無校車去荃灣/深井? [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


254
1#
發表於 12-10-5 00:08 |顯示全部帖子

回覆:啫喱 的帖子

我地都是搭保母車由深井陳記6:55上車,到校7:35!收費$1050,如需要可PM我



‹ 上一主題|下一主題