關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 九龍塘宣道小學 2012-13年 1D班 家長請進
發新帖
查看: 8050|回覆: 4
go

2012-13年 1D班 家長請進 [複製鏈接]

Rank: 2


34
5#
發表於 12-9-12 22:14 |顯示全部帖子
回復 Karenpanlam 的帖子

上次帶第4冊, 今次都沒有改

Rank: 2


34
4#
發表於 12-9-11 08:39 |顯示全部帖子
回復 Karenpanlam 的帖子

應該係. 基本上先看校曆表Day幾,再看時間表帶什麼書,文具及校服

Rank: 2


34
3#
發表於 12-9-10 20:12 |顯示全部帖子
回復 bryanlkc 的帖子

基上,學校要帶書及用品, 初期寧願帶多帶齊,免得漏帶. 了解學校之後再調整

Rank: 2


34
2#
發表於 12-9-6 08:57 |顯示全部帖子
回復 JJHHmama 的帖子

亞女手冊都係寫第4冊, 應該沒有錯

Rank: 2


34
1#
發表於 12-9-6 08:53 |顯示全部帖子
1D 家長大家好, 女兒Rachel亦在同一班, 我亦讚成Karson's Dad的提議
家長座談會見面時, 互相交換手提電話號碼, 建立一個WhatsApp群, 以方便日後大家互相支援。
‹ 上一主題|下一主題