關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 2011年出世BB諗住讀2013年PN班請入!
查看: 11167|回覆: 65
go

2011年出世BB諗住讀2013年PN班請入!   [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


235
1#
發表於 12-2-8 02:16 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
各位媽媽,你地諗住幾時幫BB報名?
   4    0    0    0

Rank: 2


83
2#
發表於 12-2-8 22:53 |只看該作者
隨時都報架喇,可以報得就報。

Rank: 2


85
3#
發表於 12-2-9 11:05 |只看該作者
YES

Rank: 4


576
4#
發表於 12-2-9 11:50 |只看該作者
me 2

Rank: 4


902
5#
發表於 12-2-9 12:08 |只看該作者
回復 MrsChikChik 的帖子

我都想知要幾時報 !

mrschikchik, 你係 blogger mrschikchik??

點評

rainlamrainlam  好可愛呀bb>3<  發表於 12-3-17 21:50

Rank: 3Rank: 3


274
6#
發表於 12-2-9 17:39 |只看該作者
係唔係要夠1歲先報得?

Rank: 5Rank: 5


3099
7#
發表於 12-2-9 17:48 |只看該作者
回復 jo咩 的帖子

Some school no need, have birth certificate is OK.

Rank: 3Rank: 3


274
8#
發表於 12-2-9 17:53 |只看該作者
THX~~

Rank: 4


662
9#
發表於 12-2-9 18:07 |只看該作者
回復 October 的帖子

For example?

Rank: 3Rank: 3


354
10#
發表於 12-2-9 19:44 |只看該作者
any suggest PN,
my son 012011 ar any same here

Rank: 1


6
11#
發表於 12-2-9 20:29 |只看該作者
我都睇緊呢幾間

Victoria
York
THINK
Tutor Time
PIPS

PN 應該八月後先有DETAIL, 單憑問佢地PG 資料, 我覺得TT同THINK比較friendly. Victoria 同PIPS 好proud of 自己有條好長o既wait queue!
唉!點解香港變成咁!

Rank: 3Rank: 3


112
12#
發表於 12-2-9 22:35 |只看該作者

回覆:2011年出世BB諗住讀2013年PN班請入!

已經報左救世軍 但收到收據 編號為32x 唔知有冇位



Rank: 4


705
13#
發表於 12-2-12 13:15 |只看該作者

回覆:blueblue1226 的帖子

我都係喎,無啦!



Rank: 5Rank: 5


3099
14#
發表於 12-2-13 17:31 |只看該作者
回復 mk924 的帖子

救世軍, 但很難排.

Rank: 2


48
15#
發表於 12-2-14 09:29 |只看該作者
我想請問應該怎樣去揀PN先至啱呢?

Rank: 4


659
16#
發表於 12-2-16 12:10 |只看該作者
回復 blueblue1226 的帖子

我在囡囡6個月報左救世軍(北角),但現在找不到收據,如何是好?我都不知收據上有NO.
我囡囡2011年3月出世..

Rank: 4


659
17#
發表於 12-2-16 12:14 |只看該作者
家住鰂魚涌,有何好的PN學校可以報讀?請各位媽咪給意見,TKS!

Rank: 3Rank: 3


164
18#
發表於 12-2-16 16:18 |只看該作者
囡囡2011年4月出世, 現住美孚, 請各mama給予意見! 我咩都唔識

Rank: 3Rank: 3


178
19#
發表於 12-2-16 16:43 |只看該作者
仔仔在11年10月尾出世, 算係細仔, 係咪好多PN都唔收呢?
Our anniversary[br]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


14244
20#
發表於 12-2-16 17:24 |只看該作者
回復 小bon 的帖子

11年細仔我覺得PN 未必有關係, 應都會收, 不過學校可能會遲些先俾你番學, 或者開始時番1小時 (一般3小時)   .   

但反而要留意再想考別家K1, 就好多都唔收細B, 包括培正, KV, 等..
所以有機會想考K1時需再等多一年變大B.  

我識不少是是第一年只入一間家附近的N1, 俾佢學下番學,  第二年去考多一次其它出名 / 有K1 的N1 ,
一路做大b有著數.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖