關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 聖若瑟小學 SJPS Graduation 2011
發新帖
查看: 5149|回覆: 3
go

SJPS Graduation 2011 [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6


5888
1#
發表於 11-6-23 14:31 |顯示全部帖子
唔好話, 你地六年級家長感動, 我個仔今年三年級, 9月開始要返上晝, 可能好少機會見到下晝d老師, 我都好唔捨得.  到亞仔真係六年級要離開間小學, 我都唔知要流几多眼淚 .

Rank: 6Rank: 6


5888
2#
發表於 11-6-27 15:36 |顯示全部帖子

回復 16# Derdad 的帖子

但係我個仔一及二年級個班主任, 年紀好似比較大, 唔知到亞仔六年級, 佢地會唔會退左休, 謝師宴唔知仲見唔見到佢地.  我成日都覺得薑真係越老越辣, 可能敎得耐, 乜仔都見過, 所以好有辦法.  

唔好騎劫人地個post, 返去p.3再講

Rank: 6Rank: 6


5888
3#
發表於 11-6-28 15:02 |顯示全部帖子
原帖由 Piglet_mamie 於 11-6-27 22:35 發表
話咁快,星期三就舉行畢業典禮,我同亞仔一樣真係唔捨得 SJPS。在這六年間,帶給我們好多歡樂


乜畢業典禮咁早架, 你明天真係要帶多几包紙巾.  咁7月5日淨係返去攞派彩, 派得好就可以留耐D, 同老師校工影吓相, 派得唔好, 咪要雞咁腳走去撲學校.  希望大部份同學都順順利利, 果日千祈唔好落雨
希望你個仔入到第一志願, 可以留耐d係學校影吓相.

Rank: 6Rank: 6


5888
4#
發表於 11-6-28 17:59 |顯示全部帖子
原帖由 Piglet_mamie 於 11-6-28 15:26 發表
GogoCheung,
希望承你貴言,順順利利派到第一自願就好了!
派完嗰日重可以留在學校?得唔得嫁? 攞完唔係要離開學校咩??


hi,

乜攞完要即走架, 我以為可以留耐小小影吓相咋
‹ 上一主題|下一主題