- 在線時間
- 548 小時
- 最後登錄
- 25-8-29
- 國民生產力
- 158
- 附加生產力
- 4945
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 07-6-28
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 785
- 主題
- 7
- 精華
- 0
- 積分
- 5888
- UID
- 144754
 
|
原帖由 Piglet_mamie 於 11-6-27 22:35 發表 
話咁快,星期三就舉行畢業典禮,我同亞仔一樣真係唔捨得 SJPS。在這六年間,帶給我們好多歡樂
乜畢業典禮咁早架, 你明天真係要帶多几包紙巾. 咁7月5日淨係返去攞派彩, 派得好就可以留耐D, 同老師校工影吓相, 派得唔好, 咪要雞咁腳走去撲學校. 希望大部份同學都順順利利, 果日千祈唔好落雨
希望你個仔入到第一志願, 可以留耐d係學校影吓相. |
|