關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 保良局陸慶濤小學 Yr 10-11 P1 家長....
發新帖
查看: 8885|回覆: 6
go

Yr 10-11 P1 家長.... [複製鏈接]

Rank: 4


504
1#
發表於 09-11-5 11:00 |顯示全部帖子 |倒序瀏覽 |打印
我想問你地小朋友有無在校外學普通話? 我想搵下TKO邊到有得學呀....介紹下.  小女的普通話真係好普通, 由K1到依家都唔知學了什麼(佢本身都唔係太喜歡)? 我怕佢出年P1的時候上堂係到"遊雲"?
   0    0    0    0
我的婧婧係2004年9月10日出世啦! 重3.2kg

Rank: 4


504
2#
發表於 09-11-6 10:53 |顯示全部帖子
我有這個擔心是因為在interview 的時候, 老師真的話有些學生是為小一準備已讀的.  因為小一入學兩個月後便會全普通話教授.   可能是在一月份的評估便會更了解.  其實樂器如果未選, 可以讓自己小朋友想學什麼都可以吧!  不一定要學校評估吧!
我的婧婧係2004年9月10日出世啦! 重3.2kg

Rank: 4


504
3#
發表於 10-1-8 10:04 |顯示全部帖子
16日評估, 收到信未呀?
我的婧婧係2004年9月10日出世啦! 重3.2kg

Rank: 4


504
4#
發表於 10-1-12 12:09 |顯示全部帖子
小一適應活動係咪暑假上ka? 今次評估係早上or下午, 有無寫幾耐?

(sorry, 我未睇信).
我的婧婧係2004年9月10日出世啦! 重3.2kg

Rank: 4


504
5#
發表於 10-1-14 11:17 |顯示全部帖子
家長們你地會join 家教會嗎?
我的婧婧係2004年9月10日出世啦! 重3.2kg

Rank: 4


504
6#
發表於 10-6-27 12:51 |顯示全部帖子
我收到信了......第二次評估......
我的婧婧係2004年9月10日出世啦! 重3.2kg

Rank: 4


504
7#
發表於 10-8-20 09:39 |顯示全部帖子
Hi, My daughter is 1L also......
我的婧婧係2004年9月10日出世啦! 重3.2kg
‹ 上一主題|下一主題