- 在線時間
- 1210 小時
- 最後登錄
- 18-1-10
- 國民生產力
- 693
- 附加生產力
- 1958
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 06-8-6
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 2412
- 主題
- 6
- 精華
- 0
- 積分
- 5063
- UID
- 94548
 
|
原帖由 CAFECAFE28 於 09-7-13 23:40 發表 
請問 劍鳴好處係邊呢, 可否分享一下
做過d research..
呢間學校課程都算深, 上小一適應上無問題, 係上傳統小學嘅好選擇, 近年好多人會將KM同St. Cat/KV比, 感覺上KM會比KV活d, 都有KV咁上下深, KM有NET, 普通話老師.. d人話St. Cat 英文好, 中文弱, KV英文弱, 中數強.. KM就平均d, 唔會偏重咗某方面
仲有老師好有愛心~係姨姨都叫得出大部份小朋友個名嘅學校~
另外, 我個人對d大工廠 (每級有600-700個學生 嘅KG)有d保留, 覺得照顧上可能無咁體貼
唯一問題係: N1未必升到上K1, 得大約70%學生會收番, 仲要好遲先通知, 所以我嚟緊都會報其他K1, 不過希望可以留响KM (如果阿仔讀得開心的話)
 |
|