關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 沙田,馬鞍山.有無心緒幼稚園,兩歲班,分享下..? ...
查看: 4040|回覆: 31
go

沙田,馬鞍山.有無心緒幼稚園,兩歲班,分享下..? [複製鏈接]

Rank: 2


93
1#
發表於 09-7-6 23:39 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
樂基幼兒學校(駿景園)?
啟思幼稚園(帝堡城)?
合一堂單家傳紀念幼稚園?
小時候幼稚園?
有無過來人知邊間好?
有無人有心緒其他??
   0    0    0    0

Rank: 5Rank: 5


3107
2#
發表於 09-7-7 21:23 |只看該作者
樂基幼兒學校(駿景園) 差唔多人人贊.
啟思幼稚園(帝堡城) 的口碑好差.

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


5063
3#
發表於 09-7-7 22:09 |只看該作者
都係嗰句~ 要睇家長要乜!
如果你要全日嘅 or 有學卷嘅, 合一堂幾好
如果你要兩文三語, 第日target讀直資, 想打好個底~ hkps係必言之選!

Rank: 3Rank: 3


483
4#
發表於 09-7-8 00:36 |只看該作者
原帖由 kerkermui 於 09-7-7 22:09 發表
都係嗰句~ 要睇家長要乜!
如果你要全日嘅 or 有學卷嘅, 合一堂幾好
如果你要兩文三語, 第日target讀直資, 想打好個底~ hkps係必言之選!



請問乜野係  hkps ?? 唔該哂

Rank: 5Rank: 5


1791
5#
發表於 09-7-8 00:57 |只看該作者
hkps-樂基

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


5063
6#
發表於 09-7-8 06:54 |只看該作者
原帖由 CAFECAFE28 於 09-7-8 00:36 發表



請問乜野係  hkps ?? 唔該哂


hong kong preschool = 樂基

Rank: 2


93
7#
發表於 09-7-8 15:51 |只看該作者
原帖由 kerkermui 於 09-7-7 22:09 發表
都係嗰句~ 要睇家長要乜!
如果你要全日嘅 or 有學卷嘅, 合一堂幾好
如果你要兩文三語, 第日target讀直資, 想打好個底~ hkps係必言之選!

咁想問下你之前有無考慮過第二區,EG:KLN TONG?
仲有無其他值得考慮.有無學卷都無問題?

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


5063
8#
發表於 09-7-8 18:20 |只看該作者
原帖由 sailopopo 於 09-7-8 15:51 發表

咁想問下你之前有無考慮過第二區,EG:KLN TONG?
仲有無其他值得考慮.有無學卷都無問題?


我當初想阿仔N1讀全日, K1先出去外邊讀
所以揀咗康傑插班 (因為地方大, 活動多, 課程較深, 價錢比較上唔太貴)
點知有人提我~ 有部份開N1嘅學校, 會好難入去讀K1, 咁啱九龍塘區其中一間心儀嘅學校仲有得報名.. 就報咗~ 收埋!
所以~ 嚟緊會老遠出去讀N1~

其實~ 如果想又唔太遠又好嘅~ 報火炭hkps啦! 我嗰時人地俾埋表我都無去報呀! 其實都有少少後悔架~

有無學卷~ 睇你想唔想繼續升上去啫, 如果你一心諗住出去讀嘅, 就無乜所謂, 因為N1都無得用學卷嘅~

Rank: 2


93
9#
發表於 09-7-9 02:03 |只看該作者
原帖由 kerkermui 於 09-7-8 18:20 發表


我當初想阿仔N1讀全日, K1先出去外邊讀
所以揀咗康傑插班 (因為地方大, 活動多, 課程較深, 價錢比較上唔太貴)
點知有人提我~ 有部份開N1嘅學校, 會好難入去讀K1, 咁啱九龍塘區其中一間心儀嘅學校仲有得報名.. 就報 ...

你仔仔係07年幾月.而家係九龍塘區邊間?
我有個問題.就係我女係08年9月16先到兩歲.如果出去九龍塘區報N1,未必有人收,我就係諗緊,係馬鞍山讀N1,再去九龍塘區讀K1囉..
好多謝你分享,,

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


5063
10#
發表於 09-7-9 07:24 |只看該作者
原帖由 sailopopo 於 09-7-9 02:03 發表

你仔仔係07年幾月.而家係九龍塘區邊間?
我有個問題.就係我女係08年9月16先到兩歲.如果出去九龍塘區報N1,未必有人收,我就係諗緊,係馬鞍山讀N1,再去九龍塘區讀K1囉..
好多謝你分享,, ...


恐龍仔係0703架..
嚟緊會讀KM

Rank: 2


93
11#
發表於 09-7-9 20:13 |只看該作者
原帖由 kerkermui 於 09-7-9 07:24 發表


恐龍仔係0703架..
嚟緊會讀KM

Km係邊間?唔該..

Rank: 5Rank: 5


3107
12#
發表於 09-7-12 17:21 |只看該作者
Keen Mind 劍鳴

Rank: 2


93
13#
發表於 09-7-13 18:04 |只看該作者
你仔仔好叻叻.可否另外ADD你MSN/FACEBOOK傾詳情?
唔該你.
我最理想就係讀哩間.

Rank: 2


93
14#
發表於 09-7-13 18:15 |只看該作者
[email protected]
我msn.

Rank: 3Rank: 3


483
15#
發表於 09-7-13 23:40 |只看該作者
請問 劍鳴好處係邊呢, 可否分享一下

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


5063
16#
發表於 09-7-14 09:39 |只看該作者
原帖由 CAFECAFE28 於 09-7-13 23:40 發表
請問 劍鳴好處係邊呢, 可否分享一下


做過d research..
呢間學校課程都算深, 上小一適應上無問題, 係上傳統小學嘅好選擇, 近年好多人會將KM同St. Cat/KV比, 感覺上KM會比KV活d, 都有KV咁上下深, KM有NET, 普通話老師.. d人話St. Cat 英文好, 中文弱, KV英文弱, 中數強.. KM就平均d, 唔會偏重咗某方面
仲有老師好有愛心~係姨姨都叫得出大部份小朋友個名嘅學校~
另外, 我個人對d大工廠 (每級有600-700個學生 嘅KG)有d保留, 覺得照顧上可能無咁體貼
唯一問題係: N1未必升到上K1, 得大約70%學生會收番, 仲要好遲先通知, 所以我嚟緊都會報其他K1, 不過希望可以留响KM (如果阿仔讀得開心的話)

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


5063
17#
發表於 09-7-14 09:44 |只看該作者
原帖由 sailopopo 於 09-7-13 18:04 發表
你仔仔好叻叻.可否另外ADD你MSN/FACEBOOK傾詳情?
唔該你.
我最理想就係讀哩間.


多謝~

Rank: 5Rank: 5


3107
18#
發表於 09-7-14 22:58 |只看該作者
原帖由 kerkermui 於 09-7-8 18:20 發表


我當初想阿仔N1讀全日, K1先出去外邊讀
所以揀咗康傑插班 (因為地方大, 活動多, 課程較深, 價錢比較上唔太貴)
點知有人提我~ 有部份開N1嘅學校, 會好難入去讀K1, 咁啱九龍塘區其中一間心儀嘅學校仲有得報名.. 就報 ...


我都聽過有人話SC啲中文程序一般, 但見SC網個班讀緊的媽媽又話唔係...K1又唔知認咗幾個中文字.. K2/K3又點點..真係唔知點求證好?

Rank: 3Rank: 3


187
19#
發表於 09-7-14 23:32 |只看該作者
我有個資深老師朋友﹐她大讚樂基幼兒學校(駿景園) 100% 好。論程度﹐論學校﹐論師資﹐論環景都係上上之選﹗



原帖由 sailopopo 於 09-7-6 23:39 發表
樂基幼兒學校(駿景園)?
啟思幼稚園(帝堡城)?
合一堂單家傳紀念幼稚園?
小時候幼稚園?
有無過來人知邊間好?
有無人有心緒其他??

Rank: 2


93
20#
發表於 09-7-15 00:16 |只看該作者
最怕就係好好.唔肯收我08年9月.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖