關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小一選校 兩位媽咪的對話
發新帖
查看: 1155|回覆: 12
go

兩位媽咪的對話 [複製鏈接]

Rank: 4


592
1#
發表於 09-6-22 10:34 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
我上星期, 參加了一個小學簡介會, 入了場之後, 因為未開始, 坐係我後面的兩位媽咪有以下的對話:

A媽咪: 黎緊"音小"面試, 你有無報名?
B媽咪: 緊有啦
A媽咪: 咁你都有打算比 xxx 讀?
B媽咪: 我係無諗過比 xxx 讀, 佢地只係"焗"音樂, "焗"d學生做音樂家, 去比賽, 我唔buy佢地的教學理念
A媽咪: 咁你即係唔會去面試啦? 不過, 我個friend的小朋友係裡面讀, 好似幾好
B媽咪: 我一定會去面試, 但係佢比offer我, 我都唔會去讀
A媽咪: 咁你又去面試?
B媽咪: 幾十蚊報名費, 梗係去面試啦, 比 xxx 攞經驗, 將來可以有經驗去心水學校面試

你地覺得這B媽咪的做法如何?
   0    0    0    0

Rank: 4


576
2#
發表於 09-6-22 12:13 |只看該作者
如果真係取錄o左佢個小朋友,咁即係有D後備生要等佢放翻個位出0黎,先有得入,真正想入讀的家庭會受影響!我相信會有排等,因為呢D人會將個位hold到最後先放翻出黎,我就唔認同呢D人0既做法,唔想讀就唔好去報名啦。
為攞面試經驗?如果真係為攞經驗,佢地不如係面試完之後即刻同面試個老師講明唔會去讀!佢又會唔會咁做?
可惜香港實在太多呢類人!可悲!

醒目開學勳章 王國長老


59483
3#
發表於 09-6-22 14:30 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 4


592
4#
發表於 09-6-22 16:25 |只看該作者
同意!
以我所知, 音小好似無waiting list, 只會係收 or 唔收, 因佢地會有第二次的入學申請, 但我今日問佢地, 如果第一次唔收, 可唔可以在第二次再報一次? 佢地話: 唔得
如果d家長真的無打算讀, 就請佢地唔好去音小面試, 死霸爛霸又唔係讀, 有好多人仲想讀架! side 哂學校的時間

原帖由 Charlotte_mom 於 09-6-22 14:30 發表
拎下經驗都好正常, 我都會, 不過唔好死霸爛霸又唔係讀, 人地waitlist等位果d真係好慘!
音小都唔係焗學生去做音樂家丫..............都攪唔清楚人地間學校係做咩就去申請, 咁就真係side時間

...

醒目開學勳章 王國長老


59483
5#
發表於 09-6-22 16:32 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 6Rank: 6


7023
6#
發表於 09-6-22 19:45 |只看該作者
原帖由 kathylo 於 09-6-22 10:34 發表
我上星期, 參加了一個小學簡介會, 入了場之後, 因為未開始, 坐係我後面的兩位媽咪有以下的對話:

A媽咪: 黎緊"音小"面試, 你有無報名?
B媽咪: 緊有啦
A媽咪: 咁你都有打算比 xxx 讀?
B媽咪: 我係無諗過比 xxx 讀, 佢 ...


I know exactly that some parents are using this interview as a "warming up " exercise for their children.   Ethically they are no so right,  but as a parents - what wrong for a parent who take all the trouble and time to fill up application and train them up.

Rank: 3Rank: 3


464
7#
發表於 09-6-23 00:49 |只看該作者
拿經驗  是很正常的 多數人亦都會如此做
但是 如果考上 我倒不認為對方一定就去繳留位
很多人去拿經驗  但也很多學校 都看的出來家長會這樣做
學校不是傻瓜  他們都知道多數家長這麼做
所以 也很多學校 看看妳住哪裡 孩子唸哪間幼稚園 看看成績就會知道 這個學生是否真的有興趣 還是玩票性質試試而已
大家心知肚名的
不用太介意.......啦



原帖由 kathylo 於 09-6-22 10:34 發表
我上星期, 參加了一個小學簡介會, 入了場之後, 因為未開始, 坐係我後面的兩位媽咪有以下的對話:

A媽咪: 黎緊"音小"面試, 你有無報名?
B媽咪: 緊有啦
A媽咪: 咁你都有打算比 xxx 讀?
B媽咪: 我係無諗過比 xxx 讀, 佢 ...

Rank: 6Rank: 6


6160
8#
發表於 09-6-23 02:27 |只看該作者
原帖由 ma90a31 於 09-6-23 00:49 發表
拿經驗  是很正常的 多數人亦都會如此做
但是 如果考上 我倒不認為對方一定就去繳留位
很多人去拿經驗  但也很多學校 都看的出來家長會這樣做
學校不是傻瓜  他們都知道多數家長這麼做
所以 也很多學校 看看妳住哪裡 ...
話就話攞經驗,其實都係漁翁撒網,報多幾間,多d 機會姐。

至於交唔交留位費,就要睇當時有無其它的 offer 了。

原帖由 Charlotte_mom 於 09-6-22 16:32 發表
題外話: 我聽過一單仲攪野

試人話: 某港島男校如果收左, 小一入學前有輔導班, 可以上唔知幾多堂, 唔駛錢, 所以建議我同個仔去考, 交幾百蚊留位費就可以免費學中英數, 抵到爛wor
聖類斯好似都唔錯嫁...


351
9#
發表於 09-6-23 09:18 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


1997
10#
發表於 09-6-23 10:00 |只看該作者
I heard it before.  It should be St. Louis in HK West.  I know some parents have such arrangement, but their child will not be studied here.  So it is waste of source and disturb other child to study there.


原帖由 Charlotte_mom 於 09-6-22 16:32 發表
題外話: 我聽過一單仲攪野

試人話: 某港島男校如果收左, 小一入學前有輔導班, 可以上唔知幾多堂, 唔駛錢, 所以建議我同個仔去考, 交幾百蚊留位費就可以免費學中英數, 抵到爛wor ...

醒目開學勳章 王國長老


59483
11#
發表於 09-6-23 11:04 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


272
12#
發表於 09-6-23 11:34 |只看該作者
St Louis 學校很好及細心, 我朋友的兒子讀P.4,
中文科是用普通話上, 連默書都係普通話,
算術是用英文上, 小一如果冇去輔導班, 就唔知老師做甚麼.
直上中學是津貼學校.


原帖由 Charlotte_mom 於 09-6-23 11:04 發表
我預左考4間直資, 當然心中都有排priority的, 不過都會去考, 都會俾留位費(好彩入到的話), 當有更心儀選擇我就會放
自己都做過waitlist家長, 果種心情..........!!! 真係要為人著想下
至於中英數輔導班...........哎 ...

Rank: 4


726
13#
發表於 09-6-23 13:44 |只看該作者
但係留音小而唔讀的家長唔會太多, 因為音小喺一收左個小朋友後, 就要交 $1,000 留位費, 之後到未入派位表前 (約一月), 已經要交埋尾數 = $3,000 合共一期學校做留位費, 初時我都有諗過比仔仔入音小, 所以都交左一個月學費做留位, 但後來有另一間更心儀的學校收左亞仔, 所以都放棄左音小, 果 $4,000 唯有當奉獻比果間 church 啦
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖