關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小一選校 聖保祿學校(小學部)點樣可以取入學申請表?是否好難入? ...
發新帖
查看: 18562|回覆: 15
go

聖保祿學校(小學部)點樣可以取入學申請表?是否好難入? [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


223
1#
發表於 09-6-17 21:47 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
想問如何向學校取小一入學申請表?幾時可以取申請表?係咪好難入到呢間學校?thx!!
   1    0    0    0

Rank: 6Rank: 6


5976
2#
發表於 09-6-17 22:56 |只看該作者
St. Paul's convent唔會派表,係要你親自打俾學校問有冇位,有位就會寄表俾你。

因為它有直屬的幼稚園和幼兒園,外人很難中途插入小學,除非特別勁或者識人。

我有朋友個女係St. Paul's Convent幼兒園讀緊,升小一都係waiting list,而家仲等緊。

btw,如果係細女(9月後出世),機會可以講真係好微。

Rank: 3Rank: 3


223
3#
發表於 09-6-18 21:33 |只看該作者
thx!!
咁睇嚟機會都係好少,佢地連自己的幼兒園學生都係排緊waiting,外面想入去的學生都係冇機會.

Rank: 6Rank: 6


5976
4#
發表於 09-6-18 22:47 |只看該作者
其實每年既情況都唔同,有時都要睇下小朋友同間學校既緣分,我自己就覺得no harm try。

Rank: 3Rank: 3


464
5#
發表於 09-6-19 00:34 |只看該作者
好像幼稚園關係比較密切
幼兒園則不是


原帖由 mother904 於 09-6-17 22:56 發表
St. Paul's convent唔會派表,係要你親自打俾學校問有冇位,有位就會寄表俾你。

因為它有直屬的幼稚園和幼兒園,外人很難中途插入小學,除非特別勁或者識人。

我有朋友個女係St. Paul's Convent幼兒園讀緊,升小一都係waitin ...

Rank: 2


32
6#
發表於 09-6-19 01:25 |只看該作者
原帖由 ma90a31 於 09-6-19 00:34 發表
好像幼稚園關係比較密切
幼兒園則不是


絕對唔係;幼稚園、幼兒園 升小學,機會均等 !!

其實每年幼兒園o既 N4 學生,都有 6~7 個會係 waiting;今年聽講係 6+1 (一班6個、一班1個),不過好似其中有一位小朋友,早前已考入一間直資名小學 !!

Rank: 3Rank: 3


464
7#
發表於 09-6-19 01:29 |只看該作者
那麼 幼稚園 有多少比例是直上小一???



原帖由 horsecaller 於 09-6-19 01:25 發表


絕對唔係;幼稚園、幼兒園 升小學,機會均等 !!

其實每年幼兒園o既 N4 學生,都有 6~7 個會係 waiting;今年聽講係 6+1 (一班6個、一班1個),不過好似其中有一位小朋友,早前已考入一間直資名小學 !! ...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11423
8#
發表於 09-6-19 10:47 |只看該作者
原帖由 ma90a31 於 09-6-19 00:34 發表
好像幼稚園關係比較密切
幼兒園則不是



兩邊都差唔多架,仲有大埔果邊....外人都真係要曉飛先得囉

Rank: 3Rank: 3


375
9#
發表於 09-6-19 14:17 |只看該作者
又唔一定要曉飛嘅...
每年sister都會親自從數百封application letters/profolios入面挑選數十個小朋友親自面見,至於甄選準則,肯定唔洗識飛(至少我大女只是一個好普通的小朋友),更加無識人,反而我覺得誠意更加重要...
而家大女已經p3了,她讀得很開心,這真是一所值得為孩子努力一試的好學校!


原帖由 Sindy 於 09-6-19 10:47 發表

兩邊都差唔多架,仲有大埔果邊....外人都真係要曉飛先得囉

Rank: 5Rank: 5


2341
10#
發表於 09-6-19 17:35 |只看該作者
muicc,

我想你女女一定有過人之處, 因聽說大多數人只會收到”no vacancies" 的 standard reply, 連面試的機會都沒有.

可否請教如何增加誠意分?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11423
11#
發表於 09-6-19 17:41 |只看該作者
原帖由 muicc 於 09-6-19 14:17 發表
又唔一定要曉飛嘅...
每年sister都會親自從數百封application letters/profolios入面挑選數十個小朋友親自面見,至於甄選準則,肯定唔洗識飛(至少我大女只是一個好普通的小朋友),更加無識人,反而我覺得誠意更 ...



你太謙啦

Rank: 3Rank: 3


375
12#
發表於 09-6-19 22:18 |只看該作者
坦白說,一封自已衷心寫的cover letter很重要,不要抄别人,要自已用心去寫,我覺得sister係會每一封都會睇的。另外,我覺得profolio不用太花巧,簡單整齊便ok,當然有cert就放晒入去la...
之後,就靜靜地等call,...就算心急,也最好等一至兩個月先再補多封信比sister,然後再...等...
總之,要有恆心呀!

原帖由 kyliejet 於 09-6-19 17:35 發表
muicc,

我想你女女一定有過人之處, 因聽說大多數人只會收到”no vacancies" 的 standard reply, 連面試的機會都沒有.

可否請教如何增加誠意分?

Rank: 3Rank: 3


375
13#
發表於 09-6-19 22:22 |只看該作者
係個女好彩咋...佢好大頭蝦架...

原帖由 Sindy 於 09-6-19 17:41 發表



你太謙啦

Rank: 5Rank: 5


2032
14#
發表於 09-6-20 00:28 |只看該作者
Hi muicc,

請問你是用中文定英文寫covering letter? thx.

Rank: 3Rank: 3


375
15#
發表於 09-6-20 17:54 |只看該作者
英文

原帖由 HappyHappyMom 於 09-6-20 00:28 發表
Hi muicc,

請問你是用中文定英文寫covering letter? thx.

Rank: 4


604
16#
發表於 09-6-22 22:46 |只看該作者
大概幾時寄出?
原帖由 muicc 於 09-6-20 17:54 發表
英文
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖