註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
複式洋房
返回頂部
男爵府
別墅
原帖由 Carolyukk 於 08-11-12 13:25 發表 收到信啦!!! Yeah!可以讀am class,你地呢?
原帖由 仔仔錫錫你 於 08-11-12 15:58 發表 congratulations , 我雖然重未收到信, 不過已經決定入荊冕堂, 希望大家都入到好小學
原帖由 仔仔錫錫你 於 08-11-13 11:35 發表 昨晚都收到聖多默信, 收am . 不過都係鍾意荊冕堂 (主要同我個人宗教信養有關)
洋房
原帖由 LeNaPiG 於 08-11-14 14:50 發表 係咪最遲今日收唔到信就即係冇機會喇?
原帖由 小惠 於 08-11-14 17:05 發表 我前後都聽到幾個mami話收到信,最後忍不住就打電話去學校問,所以你若心急,不妨都可以打電話去問下!!
原帖由 yp26 於 08-11-14 17:35 發表 我個日係第一批入去 IN咖,..不過到今日都未收到信..打左去問..佢地話最遲下星期先知..仲有D 信未寄出喎~~不過我都已經決定讀田家炳咖啦..不過都想知道結果姐.... ...