- 在線時間
- 14 小時
- 最後登錄
- 11-10-25
- 國民生產力
- 13
- 附加生產力
- 6
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 07-7-3
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 58
- 主題
- 3
- 精華
- 0
- 積分
- 77
- UID
- 145323

|
作為父母,我真的很想知學校唔派番試卷的原因;如果純是驚試題外洩,我覺得作為敎育工作者,就是一個壞榜樣,學生有個樣學個樣;如果份卷會翻炒,這個我接受,每年會考試題都會類似重覆,要經若干年及會修改內容,但會考試題目都有出版給考生作參考啦!
小朋友錯在哪裏,父母都想知道和提點小朋友,等第2時唔會又錯嘛!有時會說求學不是求分數,不想父母加壓力給小朋友,這點我個人絕不贊成,如果不是求分數就唔好有考試這回事,咁樣作為父母就唔會給壓力小朋友和自己,有點壓力是人生承受的必需品.
學校師生會提點或指引小朋友錯在哪裡!但唔係成日有人話"家長要配合學校",如果家長都唔知小朋友在校發生物,點配合呀?在責任感的家長是不會成個波交給學校的,所以更要知小朋友考試份卷點,這樣可指導子女學習.
以上純個人意見!
原文章由 200012 於 08-2-5 13:11 發表 
我間吾派,請問點解 ,(真相) |
|