關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 乖 仔 名 校 考 第 一   阿 媽 變 抑 鬱
查看: 6523|回覆: 24
go

乖 仔 名 校 考 第 一   阿 媽 變 抑 鬱 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


3693
1#
發表於 07-10-19 09:58 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
家 長 當 我 個 仔 係 競 爭 對 手 」 乖 仔 名 校 考 第 一   阿 媽 變 抑 鬱


【 記 者 張 嘉 雯 報 道 】 為 進 入 名 校 , 千 萬 家 長 前 仆 後 繼 、 奮 不 顧 身 , 但 現 實 經 常 是 「 入 得 到 , 未 必 好 」 。 Alice 的 兒 子 多 年 前 入 讀 油 麻 地 一 著 名 小 學 , 校 園 內 的 競 爭 沒 完 沒 了 , 令 她 感 到 前 所 未 有 的 壓 力 , 出 現 心 跳 、 呼 吸 困 難 , 逃 避 跟 其 他 家 長 見 面 , 更 企 圖 跳 樓 自 殺 , 最 後 證 實 患 上 焦 慮 及 抑 鬱 症 ; 最 令 人 驚 訝 的 是 , 她 的 兒 子 不 但 成 績 不 差 , 而 且 年 年 考 第 一 。


流 言 蜚 語 超 出 負 荷「 家 長 畀 好 大 壓 力 我 , 成 日 追 問 我 個 仔 成 績 , 當 我 個 仔 係 競 爭 對 手 , 周 圍 講 話 我 個 仔 成 績 好 , 係 因 為 我 同 校 長 熟 , 又 話 我 個 仔 唔 係 讀 名 幼 稚 園 , 同 自 己 仔 女 講 話 『 冇 理 由 佢 得 你 唔 得 』 , 令 我 覺 得 好 煩 。 」 有 家 長 更 在 老 師 面 前 打 小 報 告 , 「 成 組 人 做 project , 同 學 家 長 收 起 我 個 仔 份 , 話 佢 冇 交 , 話 我 個 仔 唔 合 作 , 個 老 師 覺 得 奇 怪 , 打 電 話 畀 我 , 真 係 好 離 譜 。 」
種 種 流 言 蜚 語 , 令 Alice 超 出 負 荷 , 到 孩 子 念 小 三 時 , 種 種 病 徵 出 現 , 「 見 到 家 長 就 即 刻 走 , 唔 敢 見 人 , 好 怕 人 提 起 個 仔 成 績 , 一 提 起 就 好 驚 , 個 心 係 咁 跳 , 呼 吸 唔 到 , 行 行 街 成 個 想 暈 低 , 要 搵 扶 住 , 又 心 口 痛 , 以 為 心 臟 病 。 」
壓 力 太 大 , Alice 試 過 撬 窗 花 跳 樓 , 「 覺 得 好 唔 開 心 , 想 死 , 點 知 個 窗 花 好 實 , 撬 極 都 撬 極 唔 開 , 我 又 突 然 間 諗 起 個 仔 , 唔 捨 得 。 」 到 其 子 升 中 , Alice 為 兒 子 選 了 九 龍 區 一 所 名 校 , 豈 料 班 主 任 覺 得 名 校 「 唔 夠 名 」 , 「 我 覺 得 間 都 幾 好 , 但 係 佢 話 如 果 我 揀 呢 間 會 影 響 佢 校 譽 , 叫 我 揀 另 一 間 。 」 結 果 母 子 二 人 在 老 師 影 響 下 選 了 一 港 島 區 名 校 , 亦 成 功 入 讀 , 其 子 自 此 感 到 大 為 放 鬆 。 Alice 其 後 診 斷 出 患 焦 慮 及 抑 鬱 症 , 前 後 拖 延 了 六 年 。
   0    0    0    0

Rank: 1


7
2#
發表於 07-10-19 22:39 |只看該作者

為物?

For what?

Rank: 3Rank: 3


354
3#
發表於 07-10-20 06:34 |只看該作者
如 果 系 真 既 話 ﹐ 其 他 D 同 學 家 長 都 好 離 譜 姐
"成 組 人 做 project , 同 學 家 長 收 起 我 個 仔 份 , 話 佢 冇 交 , 話 我 個 仔 唔 合 作"
就 算 呢 次 被 距 地 屈 人 成 功﹐  但 被 自 己 仔 女 既 教 導 系 為 求 目 的 可 以 不 擇 手 段﹐  唉 。

Rank: 3Rank: 3


447
4#
發表於 07-10-20 08:37 |只看該作者
同意, 嗰d家長就好有問題, 咁樣做壞榜樣, 小朋友讀得再好都冇用啦.

原文章由 大豬既老婆 於 07-10-20 06:34 硐表
如 果 系 真 既 話 ﹐ 其 他 D 同 學 家 長 都 好 離 譜 姐
"成 組 人 做 project , 同 學 http://appledaily.atnext.com/new_hkfont/16px/black/FAB8.gi ...

Rank: 2


32
5#
發表於 07-10-20 09:43 |只看該作者
家長應以身作則, 如這樣,小朋友的成績更好,他日品行這樣差, 如何與人溝通。

Rank: 5Rank: 5


1245
6#
發表於 07-10-20 11:38 |只看該作者
那母子真可憐:cry:

希望他們的付出可得到成果

有錢人真的 要面子大得咁緊要既
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

王國長老


5044
7#
發表於 07-10-20 11:49 |只看該作者
女人去到邊都是非多架喇,
家長返到學校唔好出咁多聲,
亦唔好成班圍埋聽咁多野,
咁自然唔會攪到唔開心啦!
學校家長是非圈邊間都有架喇,
如果唔想捲入是非圈,
唔好聽唔好講咪百毒不侵囉!

Rank: 1


22
8#
發表於 07-10-20 22:12 |只看該作者
:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

原文章由 mattsmum 於 07-10-19 09:58 硐表
家 長 當 我 個 仔 係 競 爭 對 手 」 乖 仔 名 校 考 第 一   阿 媽 變 抑 鬱


【 記 者 張 嘉 雯 報 道 】 為 進 入 名 校 , 千 萬 家 長 前 仆 後 繼 、 奮 不 顧 身 , 但 現 實 經 常 是 「 入 得 到 , 未 必 好  ...

Rank: 2


75
9#
發表於 07-10-20 22:48 |只看該作者

乖 仔 名 校 考 第 一   阿 媽 變 抑 鬱

我的兒子小學五六年級都有一個同學,表面扮到很乖巧,但你永遠分唔到佢講真定講假,簡直可以拿奧斯卡金像獎.最抵死是阿媽同呀仔一齊講大話,我都比佢地騙唔少.攪到失眠,因為比個大騙只怪自己蠢,但連個細都咁好戲,唉!

已為佢升左上中學會改,點知"大話精"今天在sfa運動會又重操故技.一位家長問他入了哪間中學,他說派得很差,當時還眼有淚光,
說派了去彩虹村的聖約瑟.呢位家長看見他的樣子,心也酸起來!

呢個aunt對我們說自已幾十歲人,點會分唔出呀!

最後我們在香港的聖約瑟書院的網頁上看見呢位細路參加迎生日的照片.大家真係笑到碌地

Aunt肯定今晚瞓唔着啦

Rank: 5Rank: 5


4775
10#
發表於 07-10-21 00:21 |只看該作者
原文章由 火影忍媽 於 07-10-20 22:48 硐表
我的兒子小學五六年級都有一個同學,表面扮到很乖巧,但你永遠分唔到佢講真定講假,簡直可以拿奧斯卡金像獎.最抵死是阿媽同呀仔一齊講大話,我都比佢地騙唔少.攪到失眠,因為比個大騙只怪自己蠢,但連個細都咁好戲,唉!

已 ...


Interesting! 其實佢目的何在?

Rank: 3Rank: 3


354
11#
發表於 07-10-21 00:46 |只看該作者
原文章由 火影忍媽 於 07-10-20 22:48 硐表
我的兒子小學五六年級都有一個同學,表面扮到很乖巧,但你永遠分唔到佢講真定講假,簡直可以拿奧斯卡金像獎.最抵死是阿媽同呀仔一齊講大話,我都比佢地騙唔少.攪到失眠,因為比個大騙只怪自己蠢,但連個細都咁好戲,唉!

已 ...


我吾明距講大話黎做咩

Rank: 2


75
12#
發表於 07-10-21 01:09 |只看該作者
阿媽講大話係為咗博同情,等大家都以為佢個仔係有問題(IQ, EQ低,讀書成績差,數學唔合格,運動無天份,操行差),就主動幫佢,介紹佢個仔學嘢.點知佢奥數攞金獎,運動區際亞軍,操行攞A-.最攪笑所有嘢都是我介紹,最後他還拿了英詩朗誦亞軍,我都唔知,因為日日一齊學嘢無理由唔知,補習舍張貼佢的得獎相片出來,點知佢馬上叫人取走怕給人知.明明見佢區際領獎,過佢恭喜佢,點知佢話輸咗無獎!
明明一齊學奥數,點知佢另外幾佰元一個鍾單對單,朋友話見到佢,佢又解釋認錯人.一派完成績表就四周問人考第幾,到你問番佢,佢會很傷心地說:很差!!!唔好提!!!問佢阿媽,她會說:總知好差,唔好問.唔想講.
呢D人目的就是想入名校,又唔知其他人的實力,唯有到處說謊去隱藏自已,增加入名校的機會.結果得呈了!
其實呢D家長大把,但大小同謀真是有生以來第一次!

Rank: 5Rank: 5


2421
13#
發表於 07-10-21 01:14 |只看該作者
原文章由 大豬既老婆 於 07-10-21 00:46 硐表


我吾明距講大話黎做咩



習慣左從不講真話嘛.

Rank: 6Rank: 6


8980
14#
發表於 07-10-21 01:31 |只看該作者
: : :
尋找「閃光點」,努力不懈,堅毅不屈,機會總是留給有準備的人。
但是,有準備不一定能找緊機會,因為....
命運就是這樣的敲門。
要找緊機會,就要戰勝自己和戰勝命運。
遇到逆境,堅持,不要放棄。
黑暗是可怕的,極難耐的.....
但是,渡過了黑暗,不就是黎明了嗎 ?!

Rank: 5Rank: 5


2258
15#
發表於 07-10-21 12:13 |只看該作者
原文章由 火影忍媽 於 07-10-21 01:09 硐表
阿媽講大話係為咗博同情,等大家都以為佢個仔係有問題(IQ, EQ低,讀書成績差,數學唔合格,運動無天份,操行差),就主動幫佢,介紹佢個仔學嘢.點知佢奥數攞金獎,運動區際亞軍,操行攞A-.最攪笑所有嘢都是我介紹,最後他還拿了 ...


呢個世界咩人都有.

Rank: 5Rank: 5


3744
16#
發表於 07-10-21 12:40 |只看該作者
Do you realize this usually happens in those primary schools which have no linking secondary schools? The keen competition will unconsciously lead people behave this way. 'Compeition' leads to uncertainty and then anxiety. Hence it leads to self-protection and all sorts of 'selfish' behaviours. It's pity to see that the primary kids have to face this kind of environment in their initial schooling stage.:cry:

Rank: 3Rank: 3


184
17#
發表於 07-10-21 13:37 |只看該作者
我小朋友幼稚園的老師,很能處理媽咪圈子的是非。如果家長有關於小朋友學習的問題問她,她一定要家長等一等,她要送晒小朋友放學,才私下同有關家詳談。(她從來不會在大庭廣眾,同一個或一群家長交頭接耳,遇然一句半句被人斷章取義,都會有麻煩。)也不會打電話向一位家長談一群人的事。其實媽咪好多時都投訴,她只做中間人(幫人約人),但一講到要三口六面約出來談,有些投訴的家長就會自行打退堂鼓。誰要投訴誰,就把事情經過,先記錄低,再請被投訴的家長一起談。

尤其,一些有家長參與的活動,老師都十分小心,試過有次一群太太團幫學校攪一個晚會,校方一開始便表示,如果是要同學校一齊攪的,一律不許有什麼個別太太或小朋友榮譽的選舉。那些裏靚媽咪、最醒目仔仔女女...都不可以攪。

如有升學資料,或興趣班,都是一人一份,放在給家長的FOLDER,家長自己唔睇就自己損失。

如說讀書難,處理人與人之間的問題更難。我自己就覺得,低調些比較好,如遇到有人挑釁,以理還之。

Rank: 5Rank: 5


1232
18#
發表於 07-10-21 15:53 |只看該作者
有個仔咁爭氣, 咩都抵番啦, 駛咩理人咁多呢? 低調些咪算囉


原文章由 mattsmum 於 07-10-19 09:58 硐表
家 長 當 我 個 仔 係 競 爭 對 手 」 乖 仔 名 校 考 第 一   阿 媽 變 抑 鬱


【 記 者 張 嘉 雯 報 道 】 為 進 入 名 校 , 千 萬 家 長 前 仆 後 繼 、 奮 不 顧 身 , 但 現 實 經 常 是 「 入 得 到 , 未 必 好  ...

Rank: 5Rank: 5


1567
19#
發表於 07-10-21 20:31 |只看該作者
原文章由 火影忍媽 於 07-10-21 01:09 硐表
阿媽講大話係為咗博同情,等大家都以為佢個仔係有問題(IQ, EQ低,讀書成績差,數學唔合格,運動無天份,操行差),就主動幫佢,介紹佢個仔學嘢.點知佢奥數攞金獎,運動區際亞軍,操行攞A-.最攪笑所有嘢都是我介紹,最後他還拿了 ...


咁,應唔應該約埋同學仔一齊學野?
又,派完成績表,我都會想八下相熟同學仔考第幾,但都要拎自己D料交換架,咁無理由下下防住人,就住就住喎

Rank: 6Rank: 6


5315
20#
發表於 07-10-21 22:19 |只看該作者
原文章由 <i>火影忍媽</i> 於 07-10-21 01:09 硐表 <a href="http://forum.baby-kingdom.com/redirect.php?goto=findpost&pid=19486343&ptid=1172060" target="_blank"><img src="http://forum.baby-kingdom.com/images/common/back.gif" border="0" onload="if(this.width>screen.width*0.7) {this.resized=true; this.width=screen.width*0.7; this.alt='Click here to open new window\nCTRL+Mouse wheel to zoom in/out';}" onmouseover="if(this.width>screen.width*0.7) {this.resized=true; this.width=screen.width*0.7; this.style.cursor='hand'; this.alt='Click here to open new window\nCTRL+Mouse wheel to zoom in/out';}" onclick="if(!this.resized) {return true;} else {window.open(this.src);}" onmousewheel="return imgzoom(this);" alt="" /></a><br />
阿媽講大話係為咗博同情,等大家都以為佢個仔係有問題(IQ, EQ低,讀書成績差,數學唔合格,運動無天份,操行差),就主動幫佢,介紹佢個仔學嘢.點知佢奥數攞金獎,運動區際亞軍,操行攞A-.最攪笑所有嘢都是我介紹,最後他還拿了 ...
<br />



好得人驚 ~ 第時呢班小朋友大咗咪奸到出汁 ??

我地老咗靠呢班 "未來棟樑" 咪死得......
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖