關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 中默生字記唔緊!
查看: 6142|回覆: 48
go

中默生字記唔緊! [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2647
1#
發表於 07-10-17 19:52 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
大家有咩好方法?
默極都唔合格
英文默生字就OK
   1    0    0    0

Rank: 5Rank: 5


3218
2#
發表於 07-10-17 20:31 |只看該作者
都係果句: 寫多d生字....


原文章由 phoebepanpan 於 07-10-17 19:52 硐表
大家有咩好方法?
默極都唔合格
英文默生字就OK

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

王國長老


5044
3#
發表於 07-10-17 21:04 |只看該作者
係囉...而家成日話唔好抄寫,
但唔寫呢,又唔記得點寫。


原文章由 Kittymummy 於 07-10-17 20:31 硐表
都係果句: 寫多d生字....

Rank: 5Rank: 5


3097
4#
發表於 07-10-17 21:09 |只看該作者
原文章由 麟媽媽 於 07-10-17 21:04 硐表
係囉...而家成日話唔好抄寫,
但唔寫呢,又唔記得點寫。



唔好抄寫,快樂學習,求學不是求分數。。。。。

Rank: 5Rank: 5


2647
5#
發表於 07-10-17 21:09 |只看該作者
中文字筆劃多要死記, 唔同英文,  
我仔學校唔太多生字要寫,  佢又唔LIKE 寫
默書就死晒火,  我話以前我要背默全課書
阿仔話:  咁咪要溫好耐......

求學不是求分數, 我都認同, 但老師學校唔認同果度"幣"哩 !

[ 本文章最後由 phoebepanpan 於 07-10-17 21:11 編輯 ]

Rank: 4


608
6#
發表於 07-10-17 21:12 |只看該作者
要根據小孩的情況,製定方法。
不過我絕對反對抄寫,
我還記得以前的抄寫,
謀殺孩子的學習樂趣。

用心與應酬式功用差好遠,
而且不懂才要學,
不然上學來做什麼?
Share

Rank: 4


608
7#
發表於 07-10-17 21:15 |只看該作者
傳統學校的老師一定不太喜歡我這種學生的。

But, I donot care.
I am quite feed up with their attitude either.
:tongue: :tongue: :tongue:
Share

Rank: 3Rank: 3


134
8#
發表於 07-10-17 21:59 |只看該作者
phoebepanpan.



Alison also has the same problem!!!

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

王國長老


5044
9#
發表於 07-10-17 22:09 |只看該作者
其實我亞仔都好少抄寫,所以中文寫得好肉酸!
佢成日睇住本書,之後口up up 就默了,
係默得幾好,但好快唔記得點寫!
見佢作文就知,成日唔記得D 字點寫。

Rank: 5Rank: 5


2798
10#
發表於 07-10-17 22:50 |只看該作者
原文章由 phoebepanpan 於 07-10-17 21:09 硐表
中文字筆劃多要死記, 唔同英文,  
我仔學校唔太多生字要寫,  佢又唔LIKE 寫
默書就死晒火,  我話以前我要背默全課書
阿仔話:  咁咪要溫好耐......

求學不是求分數, 我都認同, 但老師學校唔認同果度"幣"哩  ...


您說得對, 仲佔10% tim.
不默好些, 萬一考試衰佐都不會全軍覆沒.
(just my opinion).

我剛剛同阿仔溫完中文默書, 是一邊玩遊戲,
一邊溫才肯, 唉!

Rank: 5Rank: 5


3218
11#
發表於 07-10-17 22:59 |只看該作者
當中文唔好(好多字都唔識寫), exam時連帶常識都比較差. 到一年級下學期時, 中文同常識測驗時無字你揀. (都未計中文做句) 最慘佢唔係唔識, 只係唔識寫d字.

年代唔同拉, 依家小學d中文好深 (可能一間間拉). 中文都係主科之一, 不容忽視 !

原文章由 麟媽媽 於 07-10-17 22:09 硐表
見佢作文就知,成日唔記得D 字點寫。 ...

Rank: 4


507
12#
發表於 07-10-17 23:04 |只看該作者
Hi phoebepanpan,
我小孩在默書前都要抄寫幾次才記得D字點寫,否則一樣係全軍覆沒。

Rank: 6Rank: 6


5912
13#
發表於 07-10-17 23:26 |只看該作者
我都會叫個女寫多幾次唔記得既字架

Rank: 5Rank: 5


2647
14#
發表於 07-10-17 23:40 |只看該作者
hi 各位,
我仔認得好多字, 寫就麻麻地, 作文時來來去去用d好簡單既文字.
今日老師要阿仔抄默書範圍兩次, 共200個字左右,  我心裡暗喜,  起碼好過只靠我同佢溫(我要嘔幾盤血先得 )
好彩今日我放下午回來陪佢溫習做功課,
希望佢明天默得好D 啦.  

Terry280905,
我一直以為默書唔計落考試分上, 今日老師講我先知要計呀. 陰功

Jocelyn,
Alison 學校多唔多默書?

[ 本文章最後由 phoebepanpan 於 07-10-17 23:42 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


3097
15#
發表於 07-10-17 23:44 |只看該作者
原文章由 phoebepanpan 於 07-10-17 23:40 硐表
hi 各位,
我仔認得好多字, 寫就麻麻地, 作文時來來去去用d好簡單既文字.
今日老師要阿仔抄默書範圍兩次, 共200個字左右,  我心裡暗喜,  起碼好過只靠我同佢溫(我要嘔幾盤血先得 )
好彩今日我放下午回來陪佢溫 ...


默書多數會計落考試分度,怛係比重應該唔多。。。

Rank: 5Rank: 5


1131
16#
發表於 07-10-18 08:22 |只看該作者
原文章由 Kittymummy 於 07-10-17 22:59 硐表
當中文唔好(好多字都唔識寫), exam時連帶常識都比較差. 到一年級下學期時, 中文同常識測驗時無字你揀. (都未計中文做句) 最慘佢唔係唔識, 只係唔識寫d字.

年代唔同拉, 依家小學d中文好深 (可能一間間拉). 中文都係 ...


我情形一樣, 所以佢中文, 數學同常識都差 !
不過佢默生字都ok, 但默讀默就成日漏字, 唔知係咪老師講得快 ? 最慘係錯係d字連家長都唔知點解錯 (因為我個年代有d字既寫法同依家唔同左 ! eg : 晚, 以, 所, ....)

Rank: 5Rank: 5


2798
17#
發表於 07-10-18 09:31 |只看該作者
原文章由 phoebepanpan 於 07-10-17 23:40 硐表
hi 各位,
我仔認得好多字, 寫就麻麻地, 作文時來來去去用d好簡單既文字.
今日老師要阿仔抄默書範圍兩次, 共200個字左右,  我心裡暗喜,  起碼好過只靠我同佢溫(我要嘔幾盤血先得 )
好彩今日我放下午回來陪佢溫 ...


阿仔學校 : 中文做句 20%(exam), dict. (10%),
list/oral : 10%, 課本 : 60%.

我仔中文是最差的, 前晚寫中文vocab 9 行 &
供詞中文做句(min. 14 個字), 由放學回家叫佢做都不做,
結果11:00 pm 才完成.

Rank: 2


71
18#
發表於 07-10-18 09:58 |只看該作者

真係好難教的

我自己幫兩個好特別的小朋友補習,都好慘,
一個係菲律賓籍,一個有學習有少少遲緩的,
因為以前教幼稚園就叫d家長唔好咁擔心,'
宜家小學就唔同,'
不過我都覺抄寫係好方法之一,但勿多,
宜家我會叫個學生,盡量每日抄半課,咁默書前會好好多,
而且唔一定要用筆抄在紙上,
可以用手指在字上模擬寫一次,咁佢又會咁累,
最重要真係教佢拆字,
而且比d差唔多的字給他比較,
你會發現初時好似重差,因為會好好好亂,(唔好擔心,比少少時間)
不過一個月左右你就會見到慢慢有果效,而且學新會掌握得好多.

各位努力ar

Rank: 5Rank: 5


1286
19#
發表於 07-10-18 10:18 |只看該作者
原文章由 麟媽媽 於 07-10-17 22:09 硐表
其實我亞仔都好少抄寫,所以中文寫得好肉酸!
佢成日睇住本書,之後口up up 就默了,
係默得幾好,但好快唔記得點寫!
見佢作文就知,成日唔記得D 字點寫。 ...

我個女都差唔多, 佢仲要話最憎抄寫
阿囡學校的中文抄寫唔算多, 一個詞語只需寫三次, 試過 "寫多d就會記得" 呢個方法, 但原來對阿囡黎講係唔 work 既, 佢記唔記得點寫, 只是視乎佢寫字時有冇上心, 否則, 寫十次都冇用.
中文字的確難記, 唯有哦個女上課儘量專心d, 同埋如果當日有抄寫詞語的功課, 就即日同個女默一次, 因為啱啱教完, 只要不是上堂遊魂, 腦中點都會有d印象, 即日默, 可以加深腦中記憶的連結, 再溫、再默會易好多.
此外, 可以利用中文造字有象形、指事、會意、形聲、 轉注、假借的特性講解, 對小朋友記中文字也有幫助.
(可參考漢字的起源與變遷 http://hk.chiculture.net/php/frame.php?id=/cnsweb/html/0601 )

Rank: 5Rank: 5


2798
20#
發表於 07-10-18 10:52 |只看該作者
原文章由 TWMa 於 07-10-18 10:18 硐表

我個女都差唔多, 佢仲要話最憎抄寫
阿囡學校的中文抄寫唔算多, 一個詞語只需寫三次, 試過 "寫多d就會記得" 呢個方法, 但原來對阿囡黎講係唔 work 既, 佢記唔記得點寫, 只是視乎佢寫字時有冇上心, 否則, 寫十次都 ...


Thank you for your sharing.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖