關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 小一退學(華X小學)
查看: 10151|回覆: 53
go

小一退學(華X小學) [複製鏈接]

Rank: 1


5
1#
發表於 07-10-17 10:58 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
詢眾要求, 寫下為何要個仔那麼早(小一)就退學.
因為我終於明白, 以華X小學的方法, 又點可以打好小朋友的基礎呢?
試問用最深嫁課本, 默晒課本內最深嫁字, 是否等如學校有能力提高中英語文質素?
40人一班, 傳统坐定定, 那可以從視覺, 聽覺, 感覺刺激學生記憶呢?
這樣下去會把小朋友的專注力, 學習動力大大減低
半晝每堂半小時, 老師末有足夠時間, 令學生消化吸那麼深的課程, 大多數家課要等家長回家幫手完成. 除非你想破壞親子關係, 或請補習回來做功課.
那樣下去只會令孩子無自發力, 滿是無力感. 試問被田鴨的兒子那可面對未來知識形世界的轉變呢?
現在仔仔去了一間用心教學的私校, 家課不用操心了. 不用提醒, 也懂得去讀課文的生字, 明白堂上所教的知識, 回家我不用當補習老師了………..
我明白了, 如此教學, X中學又豈想收番華X小學D仔呢?
   0    0    0    0

Rank: 4


831
2#
發表於 07-10-17 11:03 |只看該作者
can you tell me which district is this 華X小學?  and which one your are studying now? or you can pm me.

thanks.

原文章由 hk-mum 於 07-10-17 10:58 硐表
詢眾要求, 寫下為何要個仔那麼早(小一)就退學.
因為我終於明白, 以華X小學的方法, 又點可以打好小朋友的基礎呢?
試問用最深嫁課本, 默晒課本內最深嫁字, 是否等如學校有能力提高中英語文質素?
40人一班, 傳统坐定定 ...

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

王國長老


5044
3#
發表於 07-10-17 11:24 |只看該作者
最緊要適合架啫,
及早發現錯配,
而家搵到間讀得開心咪好囉。
所謂家校方針一致,
先可以開心讀6 年既。
佢地係傳統教學你應一早知,
如果想要活動教學,
咁你一早就選錯校了。
半日制在校時間少,
當然唔會好似全日制咁,
下晝係學校做功課喇,
咁選校時你都知係半日制架啦?
不少學生都過得好開心既,
自家靈藥可能別家之毒藥,
不過你咁燒埋升中呢,
又好似打橫黎講左一D 喎。
而且你提及既好深課本......
真係深咩?!好大路咋喎,
好多其他學校都用緊,
有D 學校用深一年添 ,
我成日以為佢地淺過人地。

Rank: 3Rank: 3


241
4#
發表於 07-10-17 11:49 |只看該作者
哈哈!同感!
啲家長當初為孩子選小一時應該做定功課先,選擇哪種形式的學校去配合自己的需要,不應盲目追求名校。不想付出心血或嘔血的,選那種在學校老師幫你溫、幫你做功課的;選傳統教學的,那些半日制在校時間少,實要自己落手落腳啦!
But hk-mum,你的仔都十分lucky,華(X)小學好少學位都比你大抽獎中到!

原文章由 麟媽媽 於 07-10-17 11:24 硐表
最緊要適合架啫,
及早發現錯配,
而家搵到間讀得開心咪好囉。
所謂家校方針一致,
先可以開心讀6 年既。
佢地係傳統教學你應一早知,
如果想要活動教學,
咁你一早就選錯校了。
半日制在校時間少,
當然唔會好似全日制咁,
下晝係 ...

[ 本文章最後由 feel0204 於 07-10-17 11:53 編輯 ]

Rank: 2


54
5#
發表於 07-10-17 12:09 |只看該作者
Agreed, better to understand the school style before
you choose the school.

Rank: 1


7
6#
發表於 07-10-17 13:37 |只看該作者

名校

我個仔都係度讀緊, 我真係唔明點解英文默書要默headmaster, headmistress! group leader!  我問個仔佢又唔知d生字點解. 我已經日日貼晒d生字係屋企度,我都唔知佢地用咩理念去教.

衣家唯有日日保,日日哦,搵保習,見親就講課文,無計傾,好似唔見左個仔甘!

但話晒係名校,我都........

Rank: 6Rank: 6


5315
7#
發表於 07-10-17 13:53 |只看該作者
原文章由 sunnydad 於 07-10-17 13:37 硐表
我個仔都係度讀緊, 我真係唔明點解英文默書要默headmaster, headmistress! group leader!  我問個仔佢又唔知d生字點解. 我已經日日貼晒d生字係屋企度,我都唔知佢地用咩理念去教.

衣家唯有日日保,日日哦,搵保習,見親 ...


哈!呢本係咪longman書, chapter 2 ?
我地呢d新界小學都用緊喎....

chapter 2 深d啫,跟住d chapter 好似無咁深...
你小朋友係咪幼稚園時未過書呢?

Rank: 1


10
8#
發表於 07-10-17 14:19 |只看該作者
Agreed with 麟媽媽. When you select school during kindergarten, you must clear what is the style of your kid before selected the style of the school.


English lesson use PLE is very common in Hong Kong and the words like "headmaster", "headmistress" is in the PLE chapter and so it is common to take this as dictation. Like St. Joxxxx, they also use PLE and same dictation content.


My kid is studying well and happy there and through the dictation, he know many new words and meaning of the word (of course you need to give them and teach them the words meaning instead of just dictation). The English standard of my son is much improved after the first month of study.

Rank: 1


5
9#
發表於 07-10-17 14:56 |只看該作者
Agreed with Lun Mama too. Parent and school have to work together. Parent an kid has to overcome the pressure in a positive way, so that we can grow together. And, studying in this school, it is not just for learning the knowledge, but also the conduct and discipline which I think that's more important.

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

王國長老


5044
10#
發表於 07-10-17 14:58 |只看該作者
Sunnydad,

其實好長既字要佢地默,
當然最初係辛苦D 架喇,
但香港地,好多學校都要默書既。
一組字母要佢死記真係好辛苦既,
應該由拼音開始,每個字母基本發音啦,
之後兩個音既比如ar/er/or/ursh/ch/thas/es/is...
我唔知你地小朋友幼稚園時有無學拼音,
如果無,咁都應該學吓,一生受用。
Headmaster 望落好長,其實拼落應該唔難,
唔好嚇怕佢地,我發現早D 溫好D 架,
同個仔講︰「未識唔緊要,仲有時間嘛!」
好似我仔聽日默英文,星期日我已開始溫,
如果時間太緊迫,佢好緊張會一片空白架,
到時佢唔識又喊,家長又勞氣,
我都經歷過,咁樣真係好傷感情既。
仲有常識科,佢地好多字都會唔認得架,
咁你有時間就朗讀吓課文比佢聽,
因為佢地真係會唔認得D 字架!
佢聽得幾次,到睇課文時會認埋D 字,
如果唔係咁,到測驗點塞咁多字入個腦度呢?
D 時間你個仔,亦都比D 時間自己,
我相信小朋友適應力高,但需要家長扶助一把。
大家要努力!我好明白你地而家既憂慮,
因為我都經歷過,我仲試過無助到喊添!
而家我個仔都OK 啦,日日不知幾開心。

Rank: 5Rank: 5


1262
11#
發表於 07-10-17 15:30 |只看該作者
麟媽媽

好讚成你嘅講法,死背有時真係唔得,我亞女現在(P2)都識D拼音,有時唔識嘅字佢會試吓自己串,都0K架!至於温習真係好講個小朋友!有時真係迫唔黎,為有用心比D時間幫佢!

HK-mum

你都講得好啱,發覺學校嘅教學方法唔啱小朋友,轉去一間啱佢嘅,小朋友讀得開心D,你都開心D啦!

原文章由 麟媽媽 於 07-10-17 14:58 硐表
Sunnydad,

其實好長既字要佢地默,
當然最初係辛苦D 架喇,
但香港地,好多學校都要默書既。
一組字母要佢死記真係好辛苦既,
應該由拼音開始,每個字母基本發音啦,
之後兩個音既比如ar/er/or/ur,sh/ch/th,as/es/is...
我唔知你 ...

Rank: 5Rank: 5


1938
12#
發表於 07-10-17 15:58 |只看該作者
HK-mum,

Then this is about the mis-match and level of expectation.  There is nothing to do with the school curriculum or the teaching method.  You should have your own definition of what is a good school and seems like you have found one for your son.
Happy and good luck for you.  



Chelsea



原文章由 hk-mum 於 07-10-17 10:58 硐表
詢眾要求, 寫下為何要個仔那麼早(小一)就退學.
因為我終於明白, 以華X小學的方法, 又點可以打好小朋友的基礎呢?
試問用最深嫁課本, 默晒課本內最深嫁字, 是否等如學校有能力提高中英語文質素?
40人一班, 傳统坐定定 ...

Rank: 5Rank: 5


1267
13#
發表於 07-10-17 16:13 |只看該作者
一早知大家唔夾咪好lor! 無謂話學校點點唔好, 傳統教學大把人受架! 讀得呢類學校, 都唔好expect太淺啦! 唔係又俾人話乜咁淺, 點上中學!

Rank: 1


5
14#
發表於 07-10-17 16:34 |只看該作者

everybody

我曾經問過心理學的counsellor, 這些英文字可以學, 但不須要串.
試問你們小一時懂得串headmistress? 那時才自自然然串懂呢? 須知小孩的認知力是跟時日增長的, 6歲時的死記硬背, 似乎浪費了童年的美好時光.
我要說是, PLE可以用, 但取材可以了. 而教師又須要有分析力嗎?

Rank: 2


81
15#
發表於 07-10-17 16:49 |只看該作者
  
原文章由 Marco-ma 於 07-10-17 13:53 硐表


哈!呢本係咪longman書, chapter 2 ?
我地呢d新界小學都用緊喎....

chapter 2 深d啫,跟住d chapter 好似無咁深...
你小朋友係咪幼稚園時未過書呢? ...

Rank: 5Rank: 5


1344
16#
發表於 07-10-17 17:04 |只看該作者
我個仔唔係係妳地果間讀,小一又係用PLE,上星期先默完
HEADMASTER果課書,冇問題wor,同學好多都食一條腸+2個蛋.


1018
17#
發表於 07-10-17 17:23 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 1


7
18#
發表於 07-10-17 17:26 |只看該作者

Express!!!

Agree with HK-mum, Longman出本甘既express,完全滿足大部份急功近利既家長心態.

headmaster, headmistress  唔難,甘你地不如叫學校用'Laws of Empire' (一本法律哲學既書)做教科書!甘咪可以小一畢業就入法律係囉.

深唔係話好唔好,佢明唔明先!?

我覺得大家做家長好應該反思下, 係個甘既社會, 工作已用上大部份既生活時間, 可以騰空出來同小朋友相處既就少之有少.

一放工反到屋企就要做保習老師, 完全無時間同自己既仔女好好相處, 好好教導做人既道理,唔怪得知衣家d人無晒德育!又不快樂!

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


1869
19#
發表於 07-10-17 17:29 |只看該作者
深 / 淺係無意思既爭論. 小一串headmistress話深, 咁幼稚園串astronaut 深唔深? 我知九龍塘有幼稚園串呢0的字播.

依家唔串, 可能到25歲就自自然然識串, 咁到時例如阿仔響金融機構做, 的確用唔著串headmistress呢個字, 咁阿仔腦內要有幾多個生字先夠他用? 幾時開始串字先適合?

學習型式唔同, 可能效果到最終都相差無幾.

我女都係讀傳統小學, 都係用PLE, 都要串headmistress, 英文默書都應付得來, 仲好高分. 咁我受呢套, 同學校合作, 我又好樂意花時間陪女溫習, 而阿女又有時間玩.

每個家長既選擇唔同, 期望唔同, 需要唔同. 唔應該一味話傳統學校唔好, 話背誦測考唔好. 各得其所0者.

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

王國長老


5044
20#
發表於 07-10-17 17:29 |只看該作者
唔係講笑,我小一已經識串好多英文字架喇,
所以你咪要知每間學校既要求去到邊囉。
呢間唔適合你,點解硬要講到佢好大問題呢?
St.Joxxxx 點止默PLE?聽講默埋Reader 架,
佢地都係用Wide Range Readers Blue series
St Paul’s Convent 同聖心用深一年既書,
佢地一年班已經默緊二年班既英文課文了。
所以,如果你亞仔而家既私校唔使默書,
咁咪好囉,但唔代表默課文既學校唔好架,係咪?


原文章由 hk-mum 於 07-10-17 16:34 硐表
我曾經問過心理學的counsellor, 這些英文字可以學, 但不須要串.
試問你們小一時懂得串headmistress嗎? 那時才自自然然串懂呢? 須知小孩的認知力是跟時日增長的, 6歲時的死記硬背, 似乎浪費了童年的美好時光.
我要說 ...
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖