關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 基華OR奉基千禧, 你地會選擇邊間??
查看: 3450|回覆: 30
go

基華OR奉基千禧, 你地會選擇邊間?? [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2130
1#
發表於 07-10-2 00:23 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
如題....原因?? THANKS
   0    0    0    0

Rank: 2


48
2#
發表於 07-10-2 14:34 |只看該作者
我囡囡讀基華九龍塘 P.1 程度唔太深, 而家默書只係默 " I love my family" I love my grandpa" 英文沒有教科書, 但她是教署的英語模範學校, 教其他學校教署的新几教育模式. 聽. 寫. 講. 讀. . . . 校長好好, 很有愛心. 常在門口接小朋友. 老師都唔錯. 聽講好多九龍塘幼稚園都推介佢. 我囡囡最喜歡是她們的網上教室. 可以自己溫書.

原文章由 yauling 於 07-10-2 00:23 硐表
如題....原因?? THANKS

Rank: 3Rank: 3


172
3#
發表於 07-10-2 17:11 |只看該作者
基華 (九龍塘) 前身係彩虹邨基華下午校, 佢地有40多年辦學歷史同經驗架!  我同我三個兄姊都係嚮基華 (舊址下午班時代) 畢業.

基華咁多年來, 都係 [名校], 當年其實上午班更好, 但下午班一樣有好多學生入到超級名校例如 - 九龍華仁, 真光書院, 彩虹天主教, 喇沙拔箤等 (除左我之外, 我三個兄姊分別入左當中三間), 而我好多舊同學一樣入到例如庇利羅士, 英皇, 皇仁等勁學校!

當我知佢地會搬去九龍塘之後, 我就對佢地更有信心, 因為入左個更好嘅校網, 對升中更有利呢!

雖然我畢左業 N 年, 唔算好 update 呢間學校嘅資料, 但我好相信佢地冇退過步, 而家去埋九龍塘, 競爭大, 一定會比以前更加進步!
=====================
對孩子的希望 - 快樂健康, 做個好人!

Rank: 5Rank: 5


1034
4#
發表於 07-10-3 00:05 |只看該作者
奉基千禧家長係bk真係唔多, 相信無人回應到你奉基千禧情況
我見意你自我分析, e.g.返學地點, 交通方便, 學校環境, 師資,
派中結果, 到學校門口問家長口碑等....
個人認為兩間差不多, 選間方便接送的

原文章由 yauling 於 07-10-2 00:23 硐表
如題....原因?? THANKS

Rank: 5Rank: 5


1267
5#
發表於 07-10-3 00:20 |只看該作者
原文章由 bunnycatcat99 於 07-10-2 17:11 硐表
基華 (九龍塘) 前身係彩虹邨基華下午校, 佢地有40多年辦學歷史同經驗架!  我同我三個兄姊都係嚮基華 (舊址下午班時代) 畢業.

基華咁多年來, 都係 [名校], 當年其實上午班更好, 但下午班一樣有好多學生入到超級名校 ...


bunnycatcat99

你好呀,我都係基華下午校的產品,你說你畢業多年,可能我比你更遙遠,我是麥永生校長年代,你呢?

Rank: 5Rank: 5


2130
6#
發表於 07-10-3 00:59 |只看該作者
唔該哂你地既意見, 我都仲1516, 過多2日要交表tim.....煩煩煩

Rank: 5Rank: 5


3624
7#
發表於 07-10-3 11:52 |只看該作者
原文章由 肥嘟媽 於 07-10-3 00:20 硐表


bunnycatcat99

你好呀,我都係基華下午校的產品,你說你畢業多年,可能我比你更遙遠,我是麥永生校長年代,你呢?


我仲耐,黃衛華年代入學,麥永生年代畢業.

Rank: 4


625
8#
發表於 07-10-3 12:01 |只看該作者
我選奉基

Rank: 5Rank: 5


1267
9#
發表於 07-10-3 13:21 |只看該作者
原文章由 simonkawah 於 07-10-3 11:52 硐表


我仲耐,黃衛華年代入學,麥永生年代畢業.


simonkawah,
咁要叫你一聲師兄喎,去年基華(九龍塘)開放日,帶囡囡去參觀,她很喜歡,說校舍很大,因是英華男校舊址,原本諗住第一round報,但老公話太遠,加上最大問題是找不到保姆車接送,所以唯有放棄

樓主,
講返基華,以我讀的年代,其實是一間不錯的學校,我班的同學多數入band 1中學(其他班就無留意),老師都很用心,當年教我的兩名老師,現在都成了科主任囉

Rank: 5Rank: 5


2207
10#
發表於 07-10-3 21:09 |只看該作者
HELLO你地好
    我都係基華下午校畢業, 六年黎都係麥永生做校長, 都係算好N年前, 冇諗到以前彩虹村的小學, 放學隊都大部份係彩虹村所有XX樓, 鑽石山上村, 下村, 好少需要搭車返學的同學. 而家可以出現喺BK, 仲有咁多人越區想讀TIM, 本來我從未諗過讀基華, 始終唔係傳統名校, 但係自從喺BK見到咁多人鐘意, 特然覺得自已間母校係間名校, 有D想幫個女報, 講真果句, 基華讀書好開心, 校風勁好, 但係我果年派位就一般, 你地講果D BAND1中學唔係派到好多, 平均都係派到BAND 2中學, 而我都派得唔係咁好, 我表哥早我七年畢業, 佢就派可立囉, 我都想知而家派位通常派到邊間, 同埋點解D人會選擇基華呢?
而奉基我都聽過係間唔錯的學校, 好難入

Rank: 5Rank: 5


1267
11#
發表於 07-10-3 22:21 |只看該作者
喧嘩,

等我暴露下年齡秘密,睇下我地有無機會做過同學先
我79年讀小一,你呢?

Rank: 5Rank: 5


3624
12#
發表於 07-10-3 22:21 |只看該作者
原文章由 肥嘟媽 於 07-10-3 13:21 硐表


simonkawah,
咁要叫你一聲師兄喎,去年基華(九龍塘)開放日,帶囡囡去參觀,她很喜歡,說校舍很大,因是英華男校舊址,原本諗住第一round報,但老公話太遠,加上最大問題是找不到保姆車接送,所以唯有放棄

樓主,
講返基華,以我讀的年代,其 ...


潘主任同梁主任?

我仲好彩,中學正是派去英華.所以我今年幫小女選擇基華,但驚20分未必穩入.我住官塘,校車在好近上落.

而家只有等,我女人仲驚過我

Rank: 5Rank: 5


3624
13#
發表於 07-10-3 22:23 |只看該作者
原文章由 肥嘟媽 於 07-10-3 22:21 硐表
喧嘩,

等我暴露下年齡秘密,睇下我地有無機會做過同學先
我79年讀小一,你呢?


Do you know Chan X Bong, 我表弟

Rank: 5Rank: 5


2207
14#
發表於 07-10-3 23:01 |只看該作者
我一見到79年個數字, 仲以為係同學仔tim, 原來唔係, 我79年先出世, 我諗你六年班我就小一囉, 唔知有冇人係我同學仔呢? 我好掛住基華d同學仔, 失散晒, 好想搵返佢地
我諗我唔識你表弟, 我都有個表哥, 不過佢中一, 我先小一, 所以都應該唔係你同學, 如果唔係, 可以幫你地相認
原文章由 肥嘟媽 於 07-10-3 22:21 硐表
喧嘩,

等我暴露下年齡秘密,睇下我地有無機會做過同學先
我79年讀小一,你呢?

Rank: 3Rank: 3


172
15#
發表於 07-10-3 23:13 |只看該作者
原文章由 喧嘩 於 07-10-3 21:09 硐表
HELLO你地好
    我都係基華下午校畢業, 六年黎都係麥永生做校長, 都係算好N年前, 冇諗到以前彩虹村的小學, 放學隊都大部份係彩虹村所有XX樓, 鑽石山上村, 下村, 好少需要搭車返學的同學. 而家可以出現喺BK, 仲有咁 ...


原來係校友喎!!!   我讀果陣都係麥永生做校長架 (但唔太記得...低年紀果陣係唔係佢...太太太耐啦 )!  

我記得我果屆好多同學係去左協恩, 宣道, 庇利羅士, 拔箤英華...我自己就麻麻啦, 我讀書懶丫嘛

你識唔識當時個訓導馮文正主任呀?  佢而家嚮粉嶺風采中學做校監 (佢已經退左休冇做基法校長).
=====================
對孩子的希望 - 快樂健康, 做個好人!

Rank: 5Rank: 5


2207
16#
發表於 07-10-3 23:17 |只看該作者
我唔係好識計分, 點解得20分咁少? 合適年齡已有10分, 若係大女又多五分, 加埋15分, 唔係如果父母讀過再加20分咩?即係total35, 係唔係咁計ar?因為我個女讀緊k2, 我都係知d唔知d
原文章由 simonkawah 於 07-10-3 22:21 硐表


潘主任同梁主任?

我仲好彩,中學正是派去英華.所以我今年幫小女選擇基華,但驚20分未必穩入.我住官塘,校車在好近上落.

而家只有等,我女人仲驚過我 ...

Rank: 3Rank: 3


172
17#
發表於 07-10-3 23:18 |只看該作者
原文章由 肥嘟媽 於 07-10-3 00:20 硐表


bunnycatcat99

你好呀,我都係基華下午校的產品,你說你畢業多年,可能我比你更遙遠,我是麥永生校長年代,你呢?



我耐d喎, 我82年畢業架

見到另外個網友阿simon話 [黃衛華校長], 我就記起當年我都係入去係佢, 畢業係麥校長呀!   (低年級d野真係唔多記得...我可能有癡呆症...哈~~~ )
=====================
對孩子的希望 - 快樂健康, 做個好人!

Rank: 3Rank: 3


172
18#
發表於 07-10-3 23:21 |只看該作者
原文章由 simonkawah 於 07-10-3 11:52 硐表


我仲耐,黃衛華年代入學,麥永生年代畢業.


好彩有你提起 [黃衛華] 個名我至有印象咋...我就係記得麥校長唔知係嚮我小四定小五至黎, 所以我同你應該差不多年期喎!!!
(會唔會係同學仔添呀???? )
=====================
對孩子的希望 - 快樂健康, 做個好人!

Rank: 5Rank: 5


2207
19#
發表於 07-10-3 23:25 |只看該作者
咁你係師姐定師妺ar? 點解我讀果年, 冇聽過宣道, 庇利羅士? 我果年大部份入協和或同等級, 通常d人第一自願保一, 讀書好叻好叻果d先會選協恩, 伊利沙伯, 拔箤都係全級入到一兩個
我讀低年級時都仲有體罰, 記得打手板個老師叫楊老師, 但到左高年級已取消體罰, 仲有教體育叫許sir, 中文係郭老師, 王老師好似係教數學
原文章由 bunnycatcat99 於 07-10-3 23:13 硐表


原來係校友喎!!!   我讀果陣都係麥永生做校長架 (但唔太記得...低年紀果陣係唔係佢...太太太耐啦 )!  

我記得我果屆好多同學係去左協恩, 宣道, 庇利羅士, 拔箤英華...我自己就麻麻啦, 我 ...

Rank: 3Rank: 3


172
20#
發表於 07-10-3 23:31 |只看該作者
原文章由 喧嘩 於 07-10-3 23:25 硐表
咁你係師姐定師妺ar? 點解我讀果年, 冇聽過宣道, 庇利羅士? 我果年大部份入協和或同等級, 通常d人第一自願保一, 讀書好叻好叻果d先會選協恩, 伊利沙伯, 拔箤都係全級入到一兩個
我讀低年級時都仲有體罰, 記得打手板 ...


我係小師姐啊   因為我76年出世, 82年畢業架 :cry:
馮主任應該嚮我畢業果年 (或者之後一年) 轉左去做基法校長.  楊sir, 係咪高高瘦瘦四眼果個呀?  如果係佢, 我對佢唯一印象, 係低年級果陣, 佢好鍾意黎抱我地呢班妹妹仔架

打手板真係由小一打到小六, 我地仲成日爭住 [預備] 長木尺俾老師用黎講書 (同打人手板...) 哈~~

會唔會係我果屆同你果屆個校網有唔同呢?  果陣全級起碼有5~6個去左宣道, 4個女仔去左庇利羅士, 協恩都有4~5個, 聖士提反都好似有2個, 係我就差d囉...鬼叫我懶咩~~:cry:
=====================
對孩子的希望 - 快樂健康, 做個好人!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖