關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 優才書院校車公司是否黑店?
查看: 3784|回覆: 28
go

優才書院校車公司是否黑店? [複製鏈接]

Rank: 1


11
1#
發表於 07-8-28 18:19 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
追問了一個月,
到今天為止還不能提供價格,
他們的代表每次出席學校聚會都十問九唔知,
今天所謂保母才第一次通知開車時間,
但問及價格就諸多推搪, 再問就推回學校, 說是學校問題.
試問大家會否先上車再議價?
到時開才天殺價我們可以怎樣?
一間真正做生意的公司為什麼會咁多藉口?
請問家長會負責校車的代表能幫忙處理嗎?
有沒有優才家長可以出面商議?
   0    0    0    0

Rank: 1


11
2#
發表於 07-8-28 18:26 |只看該作者
有沒有人有興趣自組校車從將軍澳到旺角潔志???

Rank: 1


11
3#
發表於 07-8-28 18:32 |只看該作者
其實校車公司是想透過家長門給壓力學校?

Rank: 6Rank: 6


5718
4#
發表於 07-8-28 18:51 |只看該作者
原文章由 Plasma 於 07-8-28 18:19 硐表
追問了一個月,
到今天為止還不能提供價格,
他們的代表每次出席學校聚會都十問九唔知,
今天所謂保母才第一次通知開車時間,
但問及價格就諸多推搪, 再問就推回學校, 說是學校問題.
試問大家會否先上車再議價?
到時 ...


我幫你問左校車小組副主席,但有D電話唔方便公開,詳情請check pm.

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

王國長老


6361
5#
發表於 07-8-28 19:23 |只看該作者
有興趣, 不過我係黃大仙區.

其實我也想知過往是否一直沿用這間公司, 和他們的服務態度. 我沒有想過是黑店, 但相信這間校車公司admin方面不太好, 我也是入了校車申請表超過一個月但沒有回音,要自己不斷追call, 還要提點下才注意到上下車地點不同, 不太professional.

[ 本文章最後由 edea 於 07-8-28 19:26 編輯 ]


399
6#
發表於 07-8-28 19:59 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
簽名被屏蔽


399
7#
發表於 07-8-28 20:01 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
簽名被屏蔽

Rank: 5Rank: 5


2421
8#
發表於 07-8-28 20:12 |只看該作者
原文章由 hui1206 於 07-8-28 19:59 硐表
我囝囝上年搭一號車$750,校車公司之前回覆過,今年車資應該會少過上年



我相信校車公司并不是黑店, 只不過是行政管理上有d失誤, 導致失誤可能係因為臨近開學, 好多準備功夫要做(呢個只係我既推測).

我過去一年, 幾乎日日都睇住兩部校車在旺角接送學生, 跟車保姆都幾好, 落雨時都有小心咁用傘遮d學生上落, 自已淋濕多過學生淋濕.  兩位司機都衣著整齊, 不吸煙, 未聽過佢地講粗口, 其中一部車開學初期俾警察票控過一次超速駕駛, 但整體來講, 作為校車服務, 我覺得滿意.


399
9#
發表於 07-8-28 20:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
簽名被屏蔽


754
10#
發表於 07-8-28 20:30 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


754
11#
發表於 07-8-28 20:30 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


3765
12#
發表於 07-8-29 00:53 |只看該作者

xx校車公司時否黑店?

我覺得係咪應該將個tropic名改動一吓, 將"優才書院"4字删掉, 而將校車公司名加上去。

因為,

學校同校車公司係完全冇关係既, 學校只係提供佢地既資料比D家長, 唔洗我地咁多人各自出去搵校車咁費時失事。

所有校車既運作, 路線安排都係校車公司既事。

當然, 學校同家教會都對校車做監察工作, 需要既話, 會向校車公司提出改善既意見; 必要時, 可要求更換新公司。

Rank: 2


73
13#
發表於 07-8-29 09:40 |只看該作者
I am interested to join.

原文章由 Plasma 於 07-8-28 18:26 硐表
有沒有人有興趣自組校車從將軍澳到旺角潔志???

Rank: 1


11
14#
發表於 07-8-29 12:21 |只看該作者
1)首先非常感謝各方優才有心人士幫,
雖然事件尚未解決, 但內心非常欣慰, 有一班熱心的優才家長共同參與學校事務.

2)至於自組校車方面, 如果情況沒有改善我會馬上進行,
但我知道很多區域不方便的同學確實有此須要, 所以唔知家長會有沒有辦法幫忙, 或有須要人士自行開主題求助.

3)中天英朋友:
我看過你很多有關文章, 知道閣下是一位狂熱份子(正面的),
對優才的關注甚於校長, 但希望閣下不要對所有相關事情過份敏感, 我提出的主題是事實, 本人並非攻擊優才校譽, 明理人自會理解, 清者自清, 沒須要咬文嚼字去辯駁, 如果唔係同現今傳媒娛樂版的行為有什麼分別, 我十分欣賞閣下的熱誠, 希望閣下能繼續用正面的力量為優才服務.多謝關注.

Rank: 6Rank: 6


5718
15#
發表於 07-8-29 12:40 |只看該作者
原文章由 Plasma 於 07-8-29 12:21 硐表
1)首先非常感謝各方優才有心人士幫,
雖然事件尚未解決, 但內心非常欣慰, 有一班熱心的優才家長共同參與學校事務.

2)至於自組校車方面, 如果情況沒有改善我會馬上進行,
但我知道很多區域不方便的同學確實有此須要,  ...

Plasma,

如果自組保母車,問題會比較覆雜。一來時間太趕,二來除左校方,相信無家長會有齊所有MK家長既聯絡電話。

我建議你可以先搵Marco, 因為佢除左係校車小組副主席,佢亦都係家教會副主席。我認為佢除左可以幫你跟進校車問題之外,同時亦可以同家教會主席商量,睇下有無邊方面可以幫到手。

希望校車問題早日解決!

[ 本文章最後由 dabbycheung 於 07-8-29 12:43 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


2421
16#
發表於 07-8-29 12:44 |只看該作者
我尋日都有問校車公司, 點解仲未有價錢, 佢話因為舊旺角的兩條校車線都由學校補貼的, 今年就補貼金額方面尚未達成共識, 所以暫時未有價, 但我相信無論如何, 最後都唔會開天殺價, 我今年都會搭, 所以如果真係開天殺價, 我都會係受害者.  不過我覺得完全無擔心的必要.

Rank: 1


11
17#
發表於 07-8-29 13:10 |只看該作者
咁樣大家會唔會覺得這間公司生意手法有問題?
如果佢地明知會做成生意,
校方及家長都信任了他們,
而且到了今天是唯一選擇,
賺多賺少已成囊中物,
所以延遲談判結果,
爭取最大利潤,
很聰明地把壓力轉移給校方,

正所謂你急佢唔急.......

Rank: 5Rank: 5


2421
18#
發表於 07-8-29 13:45 |只看該作者
Hi, Plasma,

暫時來講, 除左佢遲遲未覆價錢之外, 我覺得校車公司無咩唔妥.  價錢方面, 舊年TKO到旺角收$750, 我估計今年應該唔會高過呢個價, 因為搭車的同學多左, 而校車公司方面亦無咩額外開支.  會影響車資最大的可能係校方補貼的金額多與少, 我相信無論如何, 校方都唔會令到各家長的負擔大幅增加, 校長, 李教授等都係非常盡心盡力辦好學校的人, 亦是非常體量別人的人.  憑住學校與家長之間的互信, 我自已就完全無擔心過車資最後會大幅上升.

Rank: 1


11
19#
發表於 07-8-29 14:20 |只看該作者
你都好似唔係咁明我意思,
我係覺得校車公司向校方埋手賺取更多利潤,
唔係直接向我們家長,
所以我好擔心校方財務上壓力加重.

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

王國長老


6361
20#
發表於 07-8-29 15:04 |只看該作者
既然有咁既憂慮, 何不直接向家教會提出?
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖