關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 觀塘家長站
查看: 4729|回覆: 82
go

觀塘家長站 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2039
1#
發表於 07-8-20 17:21 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
各位朋友,  
有冇人在觀塘區住呀!
得閒吹吹水呀! 聯誼下

[ 本文章最後由 kt8001 於 07-8-20 17:25 編輯 ]
   0    0    0    0

Rank: 5Rank: 5


1854
2#
發表於 07-8-20 17:50 |只看該作者
hello !!!

我住官塘區,大仔9月會升小一,牛頭角基顯,你小朋友讀邊間 ???

Rank: 5Rank: 5


2039
3#
發表於 07-8-20 18:02 |只看該作者
Hello 我囡囡都是升小一,不過是讀德田李兆強:) 你仔仔之前讀邊間幼稚園架!,我好8卦架

原文章由 峰仔媽咪 於 07-8-20 17:50 發表
hello !!!

我住官塘區,大仔9月會升小一,牛頭角基顯,你小朋友讀邊間 ???

Rank: 5Rank: 5


2039
4#
發表於 07-8-20 18:24 |只看該作者

峰仔媽咪

我放工啦!得閒找我呀!

原文章由 峰仔媽咪 於 07-8-20 17:50 發表
hello !!!

我住官塘區,大仔9月會升小一,牛頭角基顯,你小朋友讀邊間 ???

Rank: 3Rank: 3


456
5#
發表於 07-8-20 22:35 |只看該作者
原文章由 kt8001 於 07-8-20 18:24 發表
我放工啦!得閒找我呀!


我囡都係今年升小一.....油塘基顯.....大家得閑傾吓:loveliness:

Rank: 5Rank: 5


2039
6#
發表於 07-8-21 10:18 |只看該作者

早晨

早晨
你好開心識到你,我囡讀德田李兆強今年都是讀P.1,你住觀塘你囡囡咪又要好早起身,因我都是
--------------------------------------------------------------
原文章由 emonmama 於 07-8-20 22:35 發表


我囡都係今年升小一.....油塘基顯.....大家得閑傾吓:loveliness:

Rank: 5Rank: 5


2065
7#
發表於 07-8-21 10:21 |只看該作者
Hello kt8001

同學仔mami, 你幾點上車呀!

原文章由 kt8001 於 07-8-21 10:18 發表
早晨
你好開心識到你,我囡讀德田李兆強今年都是讀P.1,你住觀塘你囡囡咪又要好早起身,因我都是
--------------------------------------------------------------

Rank: 5Rank: 5


2039
8#
發表於 07-8-21 10:21 |只看該作者

希望多d人入嚟傾下啦

希望多D觀塘朋友入嚟傾下啦

Rank: 5Rank: 5


2039
9#
發表於 07-8-21 10:28 |只看該作者
早呀!KATIE
正式返學時,上車好似7:35左右,你呢?你係咪同LOVE一同返學架

Rank: 5Rank: 5


2065
10#
發表於 07-8-21 10:42 |只看該作者
我住tko架, 我 7:40上車, 這個時間己經好好 lar, 其它學校好多都 6:45 上車。 9月1日一起食早餐,到時見

原文章由 kt8001 於 07-8-21 10:28 發表
早呀!KATIE
正式返學時,上車好似7:35左右,你呢?你係咪同LOVE一同返學架

Rank: 5Rank: 5


2039
11#
發表於 07-8-21 11:16 |只看該作者
KATIE
你說得很對,但你會做什麼早餐比你囡囡食呀!
又怕佢一早起身冇胃口.....:cry:

原文章由 katiekma 於 07-8-21 10:42 發表
我住tko架, 我 7:40上車, 這個時間己經好好 lar, 其它學校好多都 6:45 上車。 9月1日一起食早餐,到時見

Rank: 5Rank: 5


2065
12#
發表於 07-8-21 11:27 |只看該作者
我女女本身好瘦, 又乜都吾食, 我反而擔心下午在校食飯乜都吾食比先生話, 早餐我打算比佢食。

1. egg
2.波羅包
3.蛋糕
4.通心粉
5.cornflake

佢食得好慢, 要預多的時間比佢。

原文章由 kt8001 於 07-8-21 11:16 發表
KATIE
你說得很對,但你會做什麼早餐比你囡囡食呀!
又怕佢一早起身冇胃口.....:cry:

Rank: 5Rank: 5


2039
13#
發表於 07-8-21 11:38 |只看該作者
我個囡都是食得好慢架,夜晚又瞓,都唔知什樣才可調整佢生理時鐘

[ 本文章最後由 kt8001 於 07-8-21 11:49 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


2039
14#
發表於 07-8-21 12:14 |只看該作者
唔知點解我打的信息得一D

原文章由 kt8001 於 07-8-21 11:38 發表
我個囡都是食得好慢架,夜晚又瞓,都唔知什樣才可調整佢生理時鐘

Rank: 5Rank: 5


1854
15#
發表於 07-8-21 14:28 |只看該作者
hi !!! 各位好呀 。

kt8001 : 我大仔讀緊官塘基督教幼兒園(社區中心)。

我都頭痛緊佢早上起身問題,仔仔又係夜訓,現在早上起身都好辛苦。希望校車唔好咁早啦。

你地小朋友放學邊個湊呀 ??? 我仔仔會去託管中心。

Rank: 3Rank: 3


456
16#
發表於 07-8-21 15:45 |只看該作者
原文章由 kt8001 於 07-8-21 10:18 發表
早晨
你好開心識到你,我囡讀德田李兆強今年都是讀P.1,你住觀塘你囡囡咪又要好早起身,因我都是
--------------------------------------------------------------


預計6:00就要起身...梳洗食早餐...7:00要上校車..除左驚呀囡唔肯起身..都好驚自己唔知醒

Rank: 5Rank: 5


2039
17#
發表於 07-8-21 15:53 |只看該作者
還有2個星期左右,我個校車大約話7:35左右,1/9還可試搭 你有咩方法調整佢生理時鐘,我都頭痕 ,我囡放學1,3,5我奶奶湊,因我返PARTIME2,4,6,日,放假

原文章由 峰仔媽咪 於 07-8-21 14:28 發表
hi !!! 各位好呀 。

kt8001 : 我大仔讀緊官塘基督教幼兒園(社區中心)。

我都頭痛緊佢早上起身問題,仔仔又係夜訓,現在早上起身都好辛苦。希望校車唔好咁早啦。

你地小朋友放學邊個湊呀 ??? 我仔仔會去 ...

[ 本文章最後由 kt8001 於 07-8-21 16:28 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


2039
18#
發表於 07-8-21 16:36 |只看該作者
emonmama
你會叫你囡囡幾多點瞓架,我個囡要11:00-30左右才肯瞓

預計6:00就要起身...梳洗食早餐...7:00要上校車..除左驚呀囡唔肯起身..都好驚自己唔知醒 [/quote]

Rank: 5Rank: 5


2039
19#
發表於 07-8-21 16:45 |只看該作者
KATIE
我想問呢? 你住TKO是否將軍澳,我D領悟力極低
原文章由 katiekma 於 07-8-21 10:42 發表
我住tko架, 我 7:40上車, 這個時間己經好好 lar, 其它學校好多都 6:45 上車。 9月1日一起食早餐,到時見

Rank: 5Rank: 5


2065
20#
發表於 07-8-21 16:47 |只看該作者
me, too.送完佢返學, 自已又返 9:30。8:45 先去搭車,個卡 la 位do吾知做乜好 。

原文章由 kt8001 於 07-8-21 16:36 發表
emonmama
你會叫你囡囡幾多點瞓架,我個囡要11:00-30左右才肯瞓

預計6:00就要起身...梳洗食早餐...7:00要上校車..除左驚呀囡唔肯起身..都好驚自己唔知醒
[/quote]
‹ 上一主題|下一主題