關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 聖保祿幼稚園 SPK 2007 K1 (Part 3)
發新帖
查看: 36257|回覆: 4
go

SPK 2007 K1 (Part 3) [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


143
1#
發表於 07-10-26 16:48 |顯示全部帖子
請問有冇媽咪可以分享下考spk的心得, 我小朋友對陌生人唔係好肯開口講野, 我擔心interview表現, interview係父母同小朋友一齊, 定係分開呢, 有冇遊戲玩下先, 希望各位已成為spk的家長可以分享下!

Zoey媽咪

Rank: 3Rank: 3


143
2#
發表於 07-10-29 13:45 |顯示全部帖子

回覆 #5 翠鳥 的文章

謝謝.....^ ^
我也有看回以前的....但可能有一些已經被刪除了, 所以資料有限.
你的意見幫了我很多
再一次說句多謝 !

Rank: 3Rank: 3


143
3#
發表於 07-11-28 14:20 |顯示全部帖子
各位spk的家長分享下

spk是否可以直升其小學, 因為有好多說法, 有些說可以, 有些說不可以, 而校方的報名回條上又列明"不會保薦予任何小學", 咁即係點, k3時要同外人一樣報小一同interview嗎

Rank: 3Rank: 3


143
4#
發表於 07-11-29 09:20 |顯示全部帖子
Chingchingfather/thx very much.

[quote]原文章由 chingchingfa 於 07-11-28 22:50 發表
Most of SPK girls could promote to her primary. Need group interview in K3 (the whole class of girl). Questions are so easy.

Regards,
chingchingfather

Rank: 3Rank: 3


143
5#
發表於 08-1-21 15:28 |顯示全部帖子
Chingchingfather/thx very much.

原文章由 chingchingfa 於 07-11-28 22:50 發表
Most of SPK girls could promote to her primary. Need group int ...
‹ 上一主題|下一主題