關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 入基督教或天主教好?
查看: 5112|回覆: 38
go

入基督教或天主教好? [複製鏈接]

Rank: 4


862
1#
發表於 07-5-31 17:08 |只看該作者

入基督教或天主教好?

讀小學宗教有5分.我個女歲幾,所以未有心水將來報邊間.我一直都信有天主,只係未入教. 請問為個女我應入基督教或天主教?

Rank: 5Rank: 5


1889
2#
發表於 07-5-31 17:20 |只看該作者

Re: 入基督教或天主教好?

你信天主, 咪入天主教囉, 四歲前可以嬰兒領洗.

Rank: 5Rank: 5


1840
3#
發表於 07-6-1 10:58 |只看該作者

Re: 入基督教或天主教好?

父母是旦一方為教友並要行天主教婚禮, 小朋友先可以四歲前領洗

Rank: 4


862
4#
發表於 07-6-1 12:41 |只看該作者

Re: 入基督教或天主教好?

我打去教堂問,佢地話係3歲以下.係唔係間間天主教堂唔同?

Rank: 6Rank: 6


5187
5#
發表於 07-6-1 14:55 |只看該作者

Re: 入基督教或天主教好?

你可以讀成人"慕道班", 為期1.5年. 然後同小朋友一同受浸.
但夫婦二人要做補禮(即婚配盛事).
因嬰兒領洗要3才前先可以. 如同成人一同領洗可以5才前都得. (其他堂區可能有唔同做法, 要視乎神父決定)

Rank: 6Rank: 6


5187
6#
發表於 07-6-1 14:57 |只看該作者

Re: 入基督教或天主教好?

因現時基督教學校(指聖公會)已接受天主教教徒領洗紙的.

Rank: 4


534
7#
發表於 07-6-1 15:35 |只看該作者

Re: 入基督教或天主教好?

I am not a religious person.

But I can't help saying that religion should be treated as a tool for "schooling", "marriage", etc , in the first place. It can be a tool incidentally only.

Rank: 5Rank: 5


4739
8#
發表於 07-6-2 00:59 |只看該作者

Re: 入基督教或天主教好?

pooh仔 寫道:
因現時基督教學校(指聖公會)已接受天主教教徒領洗紙的.


is it confirmed in all schools of 聖公會?  :

Rank: 5Rank: 5


4739
9#
發表於 07-6-2 01:00 |只看該作者

Re: 入基督教或天主教好?

kkbbkk 寫道:
I am not a religious person.

But I can't help saying that religion should be treated as a tool for "schooling", "marriage", etc , in the first place. It can be a tool incidentally only.


Strongly agree!   

Rank: 1


11
10#
發表於 07-6-2 16:18 |只看該作者

Re: 入基督教或天主教好?

Please put your hands on your heart! Why!
你該知道,末世必有危險的日子來到。 因為那時人要專顧自己、貪愛錢財、自誇、狂傲、謗讟、違背父母、忘恩負義、心不聖潔、無親情、不解怨、好說讒言、不能自約、性情兇暴、不愛良善、 賣主賣友、任意妄為、自高自大、愛宴樂、不愛 上帝,有敬虔的外貌,卻背了敬虔的實意,這等人你要躲開。 提摩太後書3:1~5

Rank: 6Rank: 6


5187
11#
發表於 07-6-3 01:28 |只看該作者

Re: 入基督教或天主教好?

喺唔喺全部聖公會學校都一致咁做, 我唔咁肯定. 因聖公會教會自己說的. 學校跟唔跟就另計.
bbkingdombb 寫道:
[quote]
pooh仔 寫道:
因現時基督教學校(指聖公會)已接受天主教教徒領洗紙的.


is it confirmed in all schools of 聖公會?  : [/quote]

Rank: 3Rank: 3


349
12#
發表於 07-6-3 02:18 |只看該作者

Re: 入基督教或天主教好?

你是因為愛天主先去做天主教徒, 只是信是不夠的

我有朋友係天主教徒, 一樣係入唔到心目中的天主教學校, 即使係有宗教分, 都要抽籤的

Rank: 4


660
13#
發表於 07-6-3 02:28 |只看該作者

Re: 入基督教或天主教好?

Naturally, your choice of church for your daugther is the one you are going to.  I don't reckon it's a good idea to compromise your faith.  

broadband 寫道:
讀小學宗教有5分.我個女歲幾,所以未有心水將來報邊間.我一直都信有天主,只係未入教. 請問為個女我應入基督教或天主教?

Rank: 5Rank: 5


3693
14#
發表於 07-6-3 13:17 |只看該作者

Re: 入基督教或天主教好?

from newspaper a few monthes ago: 聖公會is considering re-united with chatholic church after separation of 500 years. maybe that is the reason why聖公會已接受天主教教徒領洗紙的.

Rank: 3Rank: 3


285
15#
發表於 07-6-3 19:33 |只看該作者

Re: 入基督教或天主教好?

如果你覺得宗教信仰係咁用嘅話,咁就兩個教都信喇!       

Rank: 3Rank: 3


426
16#
發表於 07-6-4 01:03 |只看該作者

Re: 入基督教或天主教好?

我覺得都無問題,因為根本就係現時教育制度造成

Rank: 1


11
17#
發表於 07-6-4 02:38 |只看該作者

Re: 入基督教或天主教好?

Yes..I agree.
你該知道,末世必有危險的日子來到。 因為那時人要專顧自己、貪愛錢財、自誇、狂傲、謗讟、違背父母、忘恩負義、心不聖潔、無親情、不解怨、好說讒言、不能自約、性情兇暴、不愛良善、 賣主賣友、任意妄為、自高自大、愛宴樂、不愛 上帝,有敬虔的外貌,卻背了敬虔的實意,這等人你要躲開。 提摩太後書3:1~5

Rank: 1


14
18#
發表於 07-6-5 02:25 |只看該作者

Re: 入基督教或天主教好?

不是經濟唔好或失業, 你就可以去打劫

何謂好的教育制度, 如何派位, 請俾意見

WAI888 寫道:
我覺得都無問題,因為根本就係現時教育制度造成

Rank: 3Rank: 3


363
19#
發表於 07-6-5 08:19 |只看該作者

Re: 入基督教或天主教好?

唉!我真係知有人兩個信仰都信曬, 個女仲自行抽到MCS.

jovina 寫道:
如果你覺得宗教信仰係咁用嘅話,咁就兩個教都信喇!

Rank: 1


11
20#
發表於 07-6-6 03:07 |只看該作者

Re: 入基督教或天主教好?

其實羅馬教會(天主教會)都承認其他大宗派(聖公會)或正統教會的領洗紙的,但在小一派位的合約是跟前教育署簽訂的,至現在還未重新簽訂,聖公會是已簽訂新條款,因此可以收有效領洗紙的小朋友入學分.
你該知道,末世必有危險的日子來到。 因為那時人要專顧自己、貪愛錢財、自誇、狂傲、謗讟、違背父母、忘恩負義、心不聖潔、無親情、不解怨、好說讒言、不能自約、性情兇暴、不愛良善、 賣主賣友、任意妄為、自高自大、愛宴樂、不愛 上帝,有敬虔的外貌,卻背了敬虔的實意,這等人你要躲開。 提摩太後書3:1~5
‹ 上一主題|下一主題