關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 培僑插班
發新帖回覆
查看: 260|回覆: 3
go

培僑插班 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


115
1#
發表於 4 天前 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
有冇人申請培僑插班?有冇消息?好似好少人提培僑插班,其實係唔係冇得考?
   0    0    0    0

Rank: 3Rank: 3


206
2#
發表於 前天 11:47 |只看該作者
如果係插班中學,你可以去小紅書睇吓,好多人放上網

Rank: 4


592
3#
發表於 昨天 19:45 |只看該作者
lhcykl 發表於 26-6-21 23:32
有冇人申請培僑插班?有冇消息?好似好少人提培僑插班,其實係唔係冇得考? ...

聽講呢幾日有call人做筆試

Rank: 3Rank: 3


206
4#
發表於 2 小時前 |只看該作者
申請中學的,好多已收Offer。插班小學的,下星期筆試
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖 回覆
你需要登錄後才可以回帖 登錄 | 註冊